Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    @Lieke Dat hebben wij ook, als het een jongetje wordt is dat even een hele omschakeling. Wij zijn er allebei heilig van overtuigd dat het een meid word haha! Succes met je zwangerschap in ieder geval!

2. Lieke87

Lieke87 Actief lid

11 sep 2007
    308
    0
    0
    Elburg
    'k ga even in bad denk ik ... lees straks wel weer bij :)

3. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Jij brengt me op hele goeie ideeën! Dat ga ik straks ook even doen!

4. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    jep vanavond op rtl4. t programma wat ervoor komt van carlo en irene is trouwens ook wel geinig..zo'n quiz met ouders en kids.

5. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    doe mij maar kersen of aardbeien vlaai ! :D

6. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Wij hebben een moestuin en verschillende soorten fruit in de tuin. We hebben 4 appelbomen, 2 kersenbomen, 3 perenbomen, een kiwi, frambozen, bramen en druiven. Op de moestuin staat nu niet veel meer. Er staan nu nog wat boontjes, wortels, paprika, courgette en spaanse pepers. En we hebben nog eetbare pompoenen in een bak staan maar ik twijfel of ze het gaan doen.

7. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ohh zal vanavond eens kijken :D

8. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    hahaha wat een opmerking. die kon ik nog niet. :)

9. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    zo dat is behoorlijk wat fruit.
    is dat niet heel veel werk om te plukken? Ben je toch wel altijd best wel effe zoet mee lijkt me toch?

10. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Wow! Dat wil ik ook! Woon helaas in de randstad en daar moet je veel geld hebben om een grote tuin te hebben! haha

11. 40plusmama

Ik had toch de babyfluisteraar een mail gestuurd? Het vreemde is dat mijn fysio hetzelfde zei. Namelijk dat ik met beide baby's contact moet zoeken en ze 'vertellen' dat alles goed komt en mama er voor ze is. Ik praat niet vaak hardop tegen ze maar wel in gedachten. Ik hoop het gezonde kindje op die manier een beetje voor te bereiden op de dood van zijn/haar broertje/zusje. Ik hoop gewoon niet dat het gezonde beebje er ooit last van gaat krijgen.

Ik vind het wel jammer dat ik al die zenders als SBS6 en RTL enzo hier niet kan krijgen. En manlief wil geen schotel. Helaas voor mij dus geen babyfluisteraar :(

12. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Is het opwarmen niet kankerverwekkend?

13. 40plusmama

Voordeel is dat niet alles tegelijk rijp is ;)

14. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Volgens mij heb ik er geen haartjes bij gekregen........

15. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Is ook niet echt een aanrader om dat tegen je kinderen te zeggen ;)

16. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    dat zou dan wel effe schrikken zijn geweest toen je erachter kwam dat je zwanger was omdat t onverwachts was. En wat vinden je ouders/schoonouders ervan? Hoe reageerden ze op het nieuws? Hebben je vriend en jij al wel een poosje een relatie? So hee een schoonvader met 3 huizen....dan is ie vast wel rijk he. Wel lief dat jullie er in 1tje mogen wonen. Wonen jullie nu nog thuis dan ? En studeer je zelf ook nog?

Balen dat je zo'n last hebt van moeheid. Maar wie weet wordt t binnenkort beter he.

Groetjes,

Baby4me

17. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Nou meiden ik ga weer ff wassen en strijken enzo! Kom misschien vanavond weer ff kijken!

18. 40plusmama

Sooooweeee, kruisverhoor :) ;)

19. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ukkie had handje/armpje voor de mond dus vandaag dat ik terug moet komen voor een 2de poging :) eigenwijze baby

20. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    wist niet dat je er een mail heen had gestuurd. cool! Kreeg je ook antwoord terug dan?

volgens mij komt babyfluisteraar in belgie ook op tv. meen ik gehoord te hebben. of t komt binnenkort..
    jammer dat je man geen schotel wilt. maar kunnen jullie daar in belgie ook digitale tv nemen? dat zou ook een oplossing zijn dan heb je ook superveel zenders van de hele wereld.

Deel Deze Pagina