Digitale tv kan wel ja maar dan heb je nog steeds geen SBS6 enzo . Ik zal het antwoord even opzoeken en hier neerzetten.
wat leggen jullie trouwens in de kinderwagenbak. een lakentje en dekentje of alleen een dekbedje? en iemand nog tips waar je leuke boxkleden kunt kopen tegen een redelijke prijs? Vind dat ze bij Prenatal Hema etc niet echt veel keuze hebben.
Dit was mijn mail: HI, First excuses for my bad english. I'm from Belgium and pregnant of 2 baby's. I'm now 17 weeks pregnant and we know one of the baby's is going to die after birth. I'm afraid the other baby is going to have problems after his/her birth. He/she will miss the other baby. Is there anything we can do to provide problems with our healthy baby? How can we mak her/him as happy as possible? I hope you will help us in any way. Thanks,Desiree En dit kreeg ik terug: Hi Desiree, I'm sorry to hear this. The only thing I can tell you is to be strong. If you are hurt by this event, then your baby will notice it and reflect it and behave exactly as you do. So you have to be the role model and be strong. Don't just act like nothing happened though. Talk to your baby about, mourn, and then do your best to move on. You have to accept it and then work to not be down about it forever. Best wishes
Zo ik lig weer ziek in me bedje...zo ontzettend verkouden knallende hoofdpijn en keelpijn...pffff..heb dit nu al bijna 2 weken.. Nu maar eens even uitzieken...
Dit is trouwens momenteel mijn verslaving, zit ze nu ook te knabbelen. Hete mix van de Aldi, mjammie.
Nou? Altijd lekker een limburgse vlaai? De meeste wel, maar heb je wel eens Linzenvlaai gegeten, das ook een echt limburgse vlaai ale: Blegh!
@ Dees, ik vind het al heel wat dat je antwoord terug krijgt zeg... Dat is meestal niet eens. Die man heeft gewoon echt een gave en ik ben ervan overtuigd dat wat hij zegt meestal wel klopt. Je ziet de resultaten op tv... oh... die verslaving van je...heeeeeeerlijk! ben gek op japanse mix e.d hmm.... van de week een zak pistache-nootjes op..ook zoooooo lekker!
Heb vandaag opeens last van rode mondhoeken, iemand die dat ook heeft? Ik slik toch gewoon mijn vitamines....
Wat ik trouwens wel heb, droge en jeukende tepels. Ik smeer mijn boobs elke dag in met zwangerschapsolie maar ze blijven droog.
hebben jullie trouwens ook al gehoord dat Rita Verdonk uit de VVD moet.. En dat terwijl ze de meeste stemmen heeft gekregen tijdens de verkiezingen. Hoop dat ze wel doorgaat. Ik vind het echt een wijffie met pit hoor! Ik mag dat wel!