haha, werd hier een beetje eenzaam! Ja werken met leuke collega's is een stuk prettiger! Ik had een heel leuk team maar het grootste gedeelte is de afgelopen weken opgestapt, wegens onvrede... En van de 3 leuke collega's die ik nog heb, waren er 2 op vakantie, en met de ander was ik niet ingepland.... De nieuwe collega's ben ik niet kapot van. Jonge jongens en stagaires...
Mogguh meiden! Kikkert mooi buikje! En gefeliciteerd met schoonmama! tis hier trouwens 19 graden in huis en toch heb ik het ook koud.. Heb net een heerlijke kom chocopops met melk op, jammmie! Vandaag niet zoveel te doen, heerlijk! Werkze voor degenen die moeten werken Ga nu ff hondje uitlaten, ze zit zo zielig voor de deur..
jeetje jammer zeg! Nouja gelukkig heb je er nog een paar over..... Kikkert: jaja nog ff en dan zitten we allemaal op de helft
nog een weekje en dan ben ik ook op de helft! Volgende week heb ik allemaal leuke dingen: vrijdag 20 weken, Maandag trouwen, woensdag 20 weken echo... Lekker een week vakantie en dan ga ik aan de babykamer beginnen!
dank je. ik heb de verwarming al aangezet ik blijf het koud hebben, k voel me ook niet 100% beetje verkouden.
leuk, volgens mij heeft iedereen hier wel een hondje... Wat hebben jullie allemaal voor dieren? Ik heb een kat en 2 cavia's, als we straks vrij wonen 'mag' ik eindelijk weer een hondje
ja alleen vertrekt de volgende in oktober.... dus dan zijn het er nog 2... en een daarvan werkt alleen op vrijdag en zaterdag! maar die woont hier in de straat, dus dan ga ik daar lekker op de thee!
ja dan heb jij idd een leuke week. mijn vriend en ik zijn morgen 5jaar bij elkaar en woensdag hebben we weer een echo ik verheug me er alweer op
ik heb alleen een kater en een poes! helemaal gelukkig mee! Zou ook wel ee hond willen, maar dan zit ie te vaak alleen, vind ik zielig. en de katten zijn zo bang voor honden!
wij hebben een hond (kruising husky/labrador) en 2 (stink)schildpadden. ook heb ik nog 2 dwergpapagaaitjes maar die zitten nog bij mijn pa & ma vond het zielig om ze daar weg te halen.
dank je! jij hebt ook een leuke week kikkert! Wij zijn nu 7 jaar bij elkaar, dus trouwen stond al gepland en de baby ook, al ging dat iets sneller dan ik had gedacht! haha
mijn hondje vind katten helemaal niet leuk het liefste vermoord ze de katten ter plekken haha (zielig voor de katten)
tsja sommige dingen heb je helaas niet in de hand. ik zeg altijd maar zou dan heeft het gewoon zo moeten zijn.
haha! niet de mijne! Gelukkig zijn de honden van mijn broer en mijn moeder heel lief voor katten, maar de katten zijn zo bang dat ze ze nooit zien!
heb een foto van onze poes in m'n album gezet Als we straks vrij wonen willen we of een labrador of een engelse basset hound