precies, en ik vind het prima! haha ben wel blij dat we er niet maanden mee bezig zijn geweest, dan krijg je ook frustraties denk ik... vooral bij de eerste. Ga nu echt douchen want ik moet nog naar de supermarkt voor ik ga werken!
gek he die haat tussen honden en katten, wij hadden een hond die was dikke vriendjes met onze kat, ze sliepen samen in 1 mandje en waste elkaars kop helaas is de hond 2 jaar terug overleden.
mooie poes! Ik vind labradors heel leuk, bassethounds ken ik alleen van zien maar die lijken me ook leuk! Ik zou graag een border collie willen.
och wat lief, dat komt niet zo vaak voor. ik denk dat ons hondje het appartement afbrak om bij de kat de komen zie onderwerp zwanger op het forum. Samen eruit heeft div topic's geopend echt belachelijk waar die zich nu al mee bezig houd en ze is nog niet eens zwanger. een kennisje van ons is ook erg, die is nog niet zwanger maar is nu al de hele baby uitzet aan het sparen echt niet meer normaal (mijn mening) ze is ook super jaloers dat ik zwanger ben maar ja daar kan ik ook niks aan veranderen. sommige mensen gunnen je ook niks
ja sommige mensen lopen wel erg hard van stapel.... straks blijkt dathet niet meteen lukt bij haar dan zal de teleurstelling stukken groter zijn...
ja dan is idd de terleurstellign des te groter. zit ik ff op msn komt een meid online wat bij me in de klas gezeten heeft is ze me wat gek aan het maken over of ik weet wat het word en welke namen ik heb enz...dat blijft geheim en is persoonlijk vind ik. (alleen op het forum vertel ik die dingen)
nou ben nog steeds ziekjes..en lig dus ook nog lekker in me bedje...Ukkie is lekker druk al sinds vanochtend..heerlijk.. Nog 6 daagjes en dan de 20 weken echo..we kunnen echt niet meer wachten... Fijne dag allemaal.. Wij hebben trouwens een jack russel black en tan..die zie je bijna nooit...echt een schatje...
Hallo Dames, ik kom alleen even voor MamaNorah, wou even weten hoe het met haar gaat. MamaNorah je hebt toen het december-topic geopend maar helaas ging het daarna mis, maar ik ben zo blij voor je dat ik je toch weer aantref tussen de februari-mama's. Geniet van je zwangerschap, liefs lentefee (van het december-forum)
Hé wat lief van je! Met mij gaat alles goed hoor. Vandaag alweer 17 weken zwanger. De tijd begint nu snel te gaan, gelukkig zijn die eerste 3 onzekere manden voorbij. Morgen hebben we een pretecho en dan hopen we te zien of het een meisje of jongen is. En is met jou ook alles goed?
Wij hebben een halve hond, hahaha. De hond van mijn ouders (een airdale terrier) is hier de helft van de tijd omdat zij vaak in het buitenland zijn. Ik wil heel graag weer een kat, maar ik twijfel nog omdat Norah aanleg voor kattenallergie heeft. Ze heeft er nu nog geen last van (kat is 3 maanden geleden overleden), maar de kans is groot dat ze het ontwikkeld.
toch nog ff spieken hier... @missn: mijn broer heeft ook een black en tan jack russel! geweldig beest, en idd je ziet ze bijna nooit!
MamaNorah wat spannend voor je, wat denk je zelf, meisje of jongen? En over 3 weken ongeveer heb je al de 20-weken echo, en na die 20 weken gaat het ineens heel snel! Hier gaat alles prima hoor, alweer 28 weken. Kan me voorstellen dat je de eerste drie maanden maar niks vond, na wat je hebt meegemaakt (heb zelf ook in februari een MK gehad), maar gelukkig ben je daar nu allang aan voorbij. Ik kom af en toe nog wel eens spieken hoe het met je gaat, was gewoon nieuwsgierig naar je hihi. Groetjes en ook voor de anderen (al ken ik jullie niet maar dat geeft niet he )
@mamanorah: het blijkt dat ik ook al mijn hele leven allergies ben voor katten, alleen hebben we altijd katten gehad, en eigelijk nergens last van gehad. Toen ik het huis uitging, en zelf nog geen katten had, bleek dus dat ik mega allergies was als ik bij mijn moeder op bezoek ging. Nu heb ik zelf 2 katten en als kitten had ik ook last van ze, maar nu zijn ze 2 jaar en ben ik er weer overheen... Alleen wil je dat je kleine meid niet aandoen natuurlijk, zo'n periode. En misschien werkt het alleen bij mij zo..
Goedemorgen dames, Wat een gezellig boel weer! Ben alleen alles vergeten wat er gezegd is.. Ja volgens mij hebben hier idd veel dames een hond. Sommige wel 2 zoals ikke.. haha Die 2 van ons zijn ook altijd samen.. waar Max is, is Jady en andersom.. Heb 2 vuilnisbakkies.. haha.. Er wordt gezegd dat er een een kruising is van een labrador met een andere hond.. Hebben jullie echte rashonden of niet? Die van ons komen van een stichting en zij komen uit het buitenland..