Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    hier ben je altijd welkom lentefee...;)

2. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    oh dat vind ik wel heel goed, zo'n stichting. Wij hebben thuis niet altijd een rashond gehad hoor, ook vuilnisbakkies uit het asiel enzo. Qua karakter zijn ze allemaal leuk vind ik.

3. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    zo maar nu ga ik dan toch echt werken. haha geen zin!

4. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Werkse debora..

5. Niet meer actief

black en tan jack's worden door de 'jackrusselfanaten' toch niet als échte jack russel gezien? Heb daar wel eens een hele discussie over gelezen...

6. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Zou best kunnen..maar tis en blkijft toch echt een jack russel..;)

7. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    @Lentefee, ik denk zelf een jongen... We zullen het hopelijk snel weten! En ik ben ook nog altijd erg nieuwsgierig naar de december mama's, ik lees af en toe even mee. Maar ik meld me nooit. :oops:

@Debora, de allergoloog heeft mij laatst uitgelegd dat je als je elke dag vanaf je geboorte een kat om je heen hebt, en je hebt aanleg voor allergie, dat er dan een kans is dat je geen klachten krijgt. En als je af en toe met een kat in aanraking komt dan is de kans veel groter dat je wel een allergie ontwikkeld. Misschien dat ik dit wel aangrijp als reden waarom we wel weer een kat moeten hebben. Hihi.

8. Lieke87

Lieke87 Actief lid

11 sep 2007
    308
    0
    0
    Elburg
    Leuk, Diertjes! Ik heb een konijntje, een parkiet en een katertje (een kitten nog) oh ja... en nog 4 guppies, maar eigenlijk vind ik daar niets aan haha. Mooi decoratief. :D 'k zal kijken of het lukt om er foto's van op m'n album te zetten.

9. Lieke87

Lieke87 Actief lid

11 sep 2007
    308
    0
    0
    Elburg
    Nou, ze staan er op hoor! :whistle:

Ben ik hier nu helemaal alleeen? :S

10. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Wow! Mooi buikkie zeg!

11. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Nee hoor ik ben er! ;)

12. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Goeiemiddag!
    Even kijken hoe het hier gaat:)
    Wij hebben ook huisdieren! Ik had een muisje, maar die is nu dood :( en we hebben 2 konijnen en 1 kat en 1 poes!
    Alleen die kat gaat de deur uit zodra we een mooi leuk plekje voor hem gevonden hebben. Hij kan helaas niet zo goed met kinderen omgaan... Hij gaat er altijd tegen blazen en als het hem niet zint dan haalt ie ook nog uit met zijn klauwen... En dat willen we onze nieuwe spruit toch niet aan doen!
    Dus het is: geen baby, of, geen kat! Nou die keus is snel gemaakt :D
    Hoewel ik de kat wel ga missen hoor! :(

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Wij hebben ook een kat en sinds ik zwanger ben gaat ie naar iedereen blazen en onaardig doen enzo. Als dit nog steeds zo is als ik bevallen ben. Dan moet me lieve poepie ook weg :( Tegen mij doet ie namelijk wel gewoon super lief!

Heb ook ff een foto van me lieverd dr in gezet!

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ff iets heel anders. Mannetje vond het gister ineens een goed idee om te gaan winkelen in Den Haag. Ik was lekker aan het koken moest ik ineens alles maar laten liggen, want er moest worden gewinkeld. Ik ben normaal gesproken echt geen zeikerd, maar ik was echt helemaal bek af toen we thuis kwamen en echt super last van me knieën!

We zijn van half 6 tot 11 uur op pad geweest! Ik heb wel ff een paar nieuwe shirtjes en allemaal schattige baby dingetjes van em gehad :D Dat was dan wel weer heel erg lief!

Maar waarom ik dit hier neerzette. Hebben meer dames hier last van? Dat winkelen eigenlijk af en toe al te veel is?

15. Niet meer actief

jep winkelen is mij ook te veel, allereerst word ik stik misselijk als ik in een winkel loop, dus das al geen pretje, en als ik dan thuis kom heb ik erg veel last van m'n heupen en rug... en ben ik zo moe dat ik als een blok in slaap kan vallen...

16. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    ja winkelen vind ik ook zwaar worden!
    Zo kon ik voor de zwangerschap zo een dagje winkelen, nu ga ik voor een uurtje of misschien 2 uurtjes de stad in! En mijn man gaat mee, want die mag alles tillen:D

17. Lieke87

Lieke87 Actief lid

11 sep 2007
    308
    0
    0
    Elburg
    Ik herken dat winkelen en moe zijn wel. Ik kan er al tegenop zien om even mee te gaan naar de supermarkt. Ik zit me soms echt af te vragen of ik gewoon niet lui ben ofzo. Ik zie heel veel dingen niet zitten om te gaan doen. 'n Middag winkelen... max 2 uurtjes. Maar dan zijn we meestal ook na etenstijd terug en dan val ik zowat flauw van de honger. :rolleyes: En me vriend wil me alleen maar helpen om weer 's buiten te komen. .. :( arme schat. Hij heeft het wel zwaar met mij. Gisteren hadden we nog vet ruzie omdat hij geen zin had om wat dingetjes op te ruimen voor mij. Werd ik meteen heel pissig. Daarna weer janken natuurlijk. Hij ook boos en naar bed gegaan. :( Vanmorgen weer goed gemaakt. Zit r wel mee, 'k heb 't gevoel dat ik t nie kan helpen als ik zo ineens zo boos wordt. Herkennen jullie dat?

18. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Mocht iemand het liedje willen horen/hebben: http://www.landgenootje.nl/music/Hallo_Wereld_Welkomstliedje_Raffaela.mp3

Ben benieuwd wat jullie er van vinden, ik vond het al zonde van het geld, na het horen van het nummer al helemaal!

Liefs Angel

19. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Ja erg he, of die belspellen, daar wordt je ook niet goed van. En dan ook nog eens midden in een programma :evil:

Maaruh, gefeliciteerd met je schoonmams Kikkert! En veel plezier gewenst vanavond!

Liefs Angel

20. Niet meer actief

wat een zeiknummer :oops: vind haar stem ook echt niet mooi....

Deel Deze Pagina