wouw zeg wat kunnen jullie toch kletsen meiden. tantepino trek je lekker niks van anderen aan meid. lekker laten denken hoor die mensen. ik hoop dat je gauw opknapt. hier gaat alles zijn gangetje. kan niet wachten tot 14 oktober dan is hubbie een week vrij en kunnen we eindelijk aan de babykamer beginnen. heb vandaag een mooie fleece deken gescoord voor weinig en precies in de kleuren die ook in de muren zullen komen. maandag haal ik er nog 1 bij voor in de wagen. de oudste is binnenkort ook weer jarig en wordt alweer 6 jaar. wat gaat de tijd toch hard zeg kan me zijn bevalling nog herinneren als de dag van gisteren. ook is ie erg benieuwd na zijn nieuwe baby broertje. volgende week di hebben we de 20 wkn echo waar ik echt weer na uit kijk. nou ik ga nokken en zo lekker slapen
Ja ik denk dat je helemaal gelijk hebt mamanorah! Ik denk ook dat lopen en staan de hele dag, zoals ik in een winkel, of bv als kapster, maar ook de hele dag zitten achter je pc niet echt goed is voor je! Ik ga ook naar bedje toe! heb het lang uitgehouden. Heb namelijk een boek binnen gekregen: Veilig bevallen van Beatrijs Smulders. echt een aanrader. heel nuchter, helder en duidelijk over alle ongemakken en pijnen tijdens het bevallen en wat je eraan kunt doen.
Goedemorgen meiden! MamaNorah gefeliciteerd met jullie trouwdag en veel plezier met de echo! Debora goed dat je aan jezelf denkt meis! Pooh, heerlijk he dat zwemmen, ik vind het ook echt zalig. Liefs bd
goeie morgen meiden, het is rustig hier, ik werd al om half 8 wakker van de onderbuurman door zijn harde muziek, we gaan vandaag erover praten met hem wat het is ieder weekend raak met hem soms begint hij al om half 7 de gek. gisteren feest gehad was wel gezellig, maar ik ben om 12.15uur toch maar naar huis gegaan ik hield het echt niet meer uit ik had z'n pijn aan de bekken en ik vond het ook stom om de hele tijd te zitten want iedereen stond aan z'n statafels dus das niet echt gezellig. vanavond hebben we weer feest ook bij mijn schoonouders ivm 50jarige verjaardag...pff ik hoop dat het vanavond iets beter met me gaat.
goeiemorgen! hoop dat je vanavond wat meer kunt zitten, dan! rust maar goed uit... ik heb vanavond ook feest, mijn oom is jarig... heb nu nog niet zoveel zin, maar als ik eenmaal ben is het altijd gezellig!
goedemorgen meiden, zo ik heb een goede nacht gehad en 7uur waren mijn kids weer samen paraat. pfff wel vroeg op de zaterdag. morgen ben ik de hee dag in me uppie want manlief gaat met de kinders naar zijn vader. dat is hier ruim 1 uur en 15min vandaan. ik blijf lekker thuis even bijtanken en op me gemakje alles boven schoonmaken. vandaag even wat boodchappen doen en vanmiddag om half 5 werken tot 7uur. nou meiden fijne zaterdag allemaal.
Goedemorgen, MamaNorah, veel plezier met de pretecho vandaag en proficiat met je Katoenen bruiloft! Kikkert en deborah, veel plezier op de feestjes waar jullie heen gaan! Zo ga straks effe lekker naar de stad. Heb gisteren voor t eerst in 2 maanden weer gesport. Wel rustig aan gedaan maar had toch best veel pijn in mn rug. Dus dat is wel minder. Heb nu ook weer last van mn rug. Kan iemand nog een goede bios film aanraden? Heb nog zo'n ah kaartje dus wil vanavond met vriendlief naar bios maar draaien niet veel goede films. En iemand verder nog leuke plannen voor dit weekend? Groetjes, Baby4me
Ooh jee, wat hebben jullie weer veel getypt. Ik heb alles gelezen en ben het ook weer vergeten . Wel mooie poezenfoto's gezien en mooie buikjes. Mamanorah, van harte en veel plezier vandaag. Gisteren een drukke dag gehad en ik ben niet meer aan internetten toe gekomen. Wel heb ik gisteren ein-de-lijk mijn spareribs gekregen. Jeetje, al maanden had ik er zin in. En ze waren heeeeerlijk \/ Vandaag naar mijn schoonouders, jippie . Ze wilden mijn buik weleens zien en de laatste echo's. We nemen ook meteen de maxicosi mee die daar staat. Meisjes, fijne dag vandaag en allemaal rustig aan met de gammele bekkens en rugjes, doe ik het ook
bedankt! wedding daze lijkt me ook geinig maar is typische vrouwenfilm..houdt vriendlief niet van. disturbia vind hij wel wat maar lijkt mijzelf best eng...
goedemorgen! (nog wel!) zo ik heb ook weer even bijgelezen.. gelukkig niet zoveel! hihi.. Het waren maar 3 pagina's! vanmorgen al druk in de weer.. pff.. heb het nu ook wel gehad! Maar vond dat ik eerst eens flink aan de poets moest voordat ik hier weer kwam kijken! hihi hele bovenverdieping gepoets, gedweild enz.. en het was me toch een rotzooitje! bleh.. Komt natuurlijk omdat ik ziek ben geweest.. ja.. 2 weken niets schoongemaakt.. ja.. de wc natuurlijk, maar verder niets! Nu ruikt het hier weer heerlijk fris naar rozen! hmmmm...heerlijk! Ook maar meteen de was weggestreken! Was ook nodig! vanmiddag ook weer werken. Daar heb ik dus echt geen zin in! Ik tel de dagen ook werkelijk af! Nog 4.. en dan 5 weken vakantie! Ik wou dat het al zo ver was! Ben er zo aan toe.. Manlief is bij onze beste vrienden helpen de badkamer slopen. Die krijgen een nieuwe. Wij hebben het 2 jaar geleden gedaan ook met hulp van hen en nu dus omgekeerd! Ga daar zo lekker lunchen! Gezellig! Nou nog even een groot glas water achterover gooien, want ik heb me toch dorst! Dat heb ik de laatste tijd wel heel erg! Hoop niet dat dat op suiker wijst.. Over 2 weken maar eens even navragen bij de vk! Tot snel allemaal en voor degene die ik niet meer zie/lees, alvast een heel fijn weekend! Liefs Sizzel
We zijn weer terug van onze echo. Erg leuk hoor om ons kleintje weer te zien. De foto's staan in m'n album. Alles was goed, ze heeft ook al globaal naar de organen gekeken en alles leek normaal. Dus we kunnen met een gerust hart naar de 20 weken echo. We hebben een paar keer tussen de beentjes gekeken, en er was daar echt niets te zien. Dus met alle waarschijnlijkheid is het een meisje. Totaal is het kindje nu zo'n 17 cm. En zelf een voetje is al ruim 2 cm groot. Ook in 3D was het erg mooi. Het kindje lag met haar hoofdje de verkeerde kant op te kijken dus we konden het gezichtje niet echt zien. We hebben de tweede pretecho gepland op 10 november, dan ben ik ruim 25 weken. Ze zei dat je rond 25/26 het gezichtje erg mooi kon zien in 3D. @Angelina, hoe was jouw pretecho? Die had je toch gisteravond? Ik hoop dat alles goed was.
zo ff snel pauze hihihi@@ mamanorah fijn dat de echo mooi was!en dat het zichtbaar niks hing!gefeliciteerd met je meid!superrr en ja fijn he dat er globaal naar de organen gekeken werd!fijn he deden ze bij onze uk ook!nou fijn op naar de 2O weken echo dan!en mooie foto.s hoor!wij zijn ook weer aan het aftellen naar de 20 weken echo nog 11 dagen hihi en ben daar dan ook niet meer nerveus over omdat we pretecho gehad hebben zegmaar! ook nog gefeliciteerd met je huwelijksdag geniet ervan!
Goedemiddag meiden. Zo ik ben bij gelezen. Moest van een paar dagen. Ruim 30! pagina's! Maar ik ben er door geworsteld en ben nu weer helemaal bij. Ik ga zo werken. Ben nog boventallig dus mag lekker weg wanneer ik wil. Daar ga ik lekker misbruik van maken want morgen moet ik waarschijnlijk weer helemaal aan de slag omdat er geen vervanging voor mij is te regelen. Ben er best wel pissig om, maar er is gewoon niemand te krijgen. Zelfs niet bij het uitzendburo. Ik ben hier vanavond weer. Gedraag jullie een beetje met schrijven hoor, dan kan ik vanavond lekker bijlezen. Doei doei Gr Boney
bah wat een rot dag vandaag ik moet ff m'n stress kwijt dus kom maar ff hier klagen. vandaag z'n pijn aan mijn onder rug en aan mijn bekken ik kan bijna niks meer van de pijn. gaat manlief ook nog ff dood leuk ergens heen terwijl het hier een rotzooi is!? dus met dat beetje energie wat ik heb doe ik toe maar opruimen al doet het dan nog z'n pijn. stel je voor er komt onverwachts iemand op bezoek lekker lullig als het hier een rotzooi is pffff ik heb echt een slecht humeur op het moment. sorry dames moest ff m'n ei kwijt
'k Kan 't me voorstellen. Bij mij moet r ook heel veel gebeuren maar 'k heb er gewoon geen energie voor en mijn vriend moest vanaf half 4 vanmiddag werken tot een uur of 01.00 vannacht! Ik probeer me d'r zo min mogelijk zorgen over te maken; ik kan 't op dit moment niet, en als mensen er problemen mee hebben of denken dat ik lui ben, dan weet ik wel beter. Kop op! Probeer als je man thuiskomt wel aardig te blijven he? . Bij mij komt het r de laatste tijd nogal bot uit als ik boos of gestresst ben. Probeer 'm rustig te vertellen wat 'r aan de hand is. Hij zal je vast even helpen om nog wat dingetjes te doen... Jij moet vanavond lekker gaan chillen op de bank! Sterkte d'r mee!
Heej MamaNorah (en de andere dames natuurlijk) Fijn om te lezen dat alles goed gegaan is bij je en dat alles goed is met de kleine uk. Bij mij was ook alles goed met de kleine en wij hebben ook al duidelijk kunnen zien wat onze kleine spruit voor geslacht is. EEN MEISJE!!! De chinezen en pendelaars hadden het dus toch goed Foto's volgen nog, maar dan laat ik wel even weten wanneer ze er in staan. Liefs Angel en dochter
tsja rustig blijven id idd moeilijk ik ben sinds ik zwanger ben super snel op mijn tenen getrapt. dus ik ben ook erg bod bij sommige reacties
Thnx Kikkert! Ik ben er weer vandoor. Ik weet niet of ik vandaag of morgen nog in kan loggen aangezien ik het erg druk heb het weekend. Anders tot maandag! Liefs Angel