@Dees Dat ongigevoel is normaal! Heb ik ook, maar wel in mindere mate. Denk dat het bij jou wat erger is omdat er 2 zitten, dat groeit dan natuurlijk hard en dat doet zeer. Maar als je je echt zorgen maakt gewoon de gyn bellen hoor! En sterkte met wachten, kan me voorstellen dat het lang duurt
Goede morgen dames, Sorry dat ik niet alles bij gelezen heb, maar t zijn nogal wat pagina's, ben even een paar dagen te druk geweest om hier te komen kijken. Even een update-je van mij, we hebben een makelaar gevonden, deze heeft net afgelopen week 2 van dit soort huizen verkocht, dus we hebben goede hoop dat hij deze ook snel weet te verkopen, verder hebben we een leuk huis gezien in Zierikzee, hier komen John en ik allebij vandaan, jonh is daar geboren en getogen en ik heb er 10 jaar gewoont, dus het trekt ons toch wel heel erg weer terug naar 'huis' te gaan. Ook wonen john zijn ouders en mijn moeder daar, dus dat is voor de kinderen ook wel erg leuk als ze straks gewoon even op hun fiets naar opa of oma kunnen gaan. We hebben dus voor 95% besloten terug naar Zierikzee te gaan al is dat wel weer wat verder van John z'n werk af, maargoed.. Verder zwanger ik rustig door, ben nog steeds niet lekker, de medicijnen doen weinig.. Nougoed vanaf nu ga ik jullie weer bijhouden
Goedemorgen meiden.. Ik ben weer zo goed als beter en ga vandaag dus ook weer lekker aan het werk... Nog 3 daagjes...haha ben het echt aan het aftellen...! Boney..die harde buiken heb ik ook af en toe..en doe dan dus ook rustiger aan...de jufvrouw van mijn zwangerschapsgym die heeft gezegd als je harde buiken hebt dat je je hand op je buik kan leggen en een soort van trillingen kan maken met je hand door je hand snel op en neer te bewegen..dat je harde buik dan minder word...! Misschien een goede tip... Fijne dag allemaal..
Goedemorgen dames, Heb alles weer bijgelezen, leuk om de wiegjes van jullie te zien en de groeiende buikjes. Ben vandaag weer aan het werk, maar gelijk al weer lichte hoofdpijn, zal wel spanning zijn, want ik ga vandaag mijn leidinggevende inlichten. Heb sinds 2 dagen ook af en toe last van liezen, niet echt prettig gevoel, en last van ongi-pijntjes. Voel mijn baarmoeder ook trekken of zoiets. En ik dacht gister even iets in mijn buik te voelen. Heb gister kraamtijd gekeken op tv, en vond dat altijd al van die mooie programma's, maar nu ik zelf zwanger ben, kijk je er toch weer even anders tegenaan. Heb ook wel een traantje moeten laten. Het idee dat ik over 5 maandjes ook zo'n perfect klein wezentje in mijn armen mag nemen, maakt mij gelukkig, maar aan de kant ook onzeker en bang. Ga ff een broodje eten en dan mijn leidinggevende inlichten, wat ben ik zenuwachtig zeg! Een fijne dag iedereen! Heeft er iemand vandaag nog een echo? Liefs Nathalie
Goeiemorgen dames! Even over die harde buiken, ik heb dus wel vaker een harde bal ergens in mijn buik. Soms rechts in mijn baarmoeder en soms hoog onder mijn navel in het midden. Dan trekt het ineens samen. Maar bij mij gebeurt dit als ik dus al rustig zit! Mijn hand er op leggen en een beetje bewegen helpt heel goed. Kunnen dit ook harde buiken zijn? Verder vandaag eerst met mijn moeder naar het stadskantoor om de hondenbelasting stop te zetten en een kopje koffie drinken. (nou ja mijn moeder dan, ik drink geen koffie) Dan op zoek naar een top voor op mijn rok, en dan naar de fysio... Maar ik weet niet of ik het red om door winkels te struinen.... Nou allemaal een fijne dag en iedereen met echo's of vk afspraken; veel plezier!
Zo ik heb het ze verteld, ze vonden het wel leuk voor me, maar kon aan hun reactie zien dat ze er niet blij mee waren. Ze vonden dat ik er erg laat mee kwam, en vroegen meteen hoeveel uur ik na de bevalling ging werken. Maargoed ik ben nu wel opgelucht...........
Het grote woord is er uit! Je kunt het toch tot 3 maanden voor de bevalling vertellen? moet je toch zekers zelf weten! Maar goed voor een werkgever is het anders, he... Ze zullen het zeker leuk vinden voor jou persoonlijk, maar dan gaan er allemaal radertjes draaien over wat er allemaal geregelt moet worden!
Goedemorgen meiden... ben eerst een half uur bezig geweest met bijlezen haha... voor iedereen die zich niet lekker voelt: sterkte! verder weer mooie foto's bij gekomen, zo leuk! ik heb ook het stuk over het avondeten van iedereen gelezen, moest meteen weer aan mijn avondeten van gisteren denken... die is voor het eerst sinds weken weer eens in het toilet beland, zo misselijk ineens! Ben een beetje bang dat ik een griepje ofzo heb, mijn vriend voelt zich namelijk ook niet echt lekker... moet vandaag van 13:00 tot 21:30 uur werken, normaal lig ik rond die tijd op bed, dus ben benieuwd of ik het vol houd fijne dag allemaal!
pff ik ben blij dat ik geen baas heb aan wie ik t vertellen moet, toen ik nog werkte en melde dat ik zwanger was van de eerste kon ik meteen m'n koffers pakken
Ik schrik best van deze reacties... is het niet zo dat helemaal niet ontslagen mag worden omdat je zwanger bent? Ik snap natuurlijk best dat het (vooral in een klein bedrijf) lastig is, omdat je werkgever jou moet doorbetalen tijdens je verlof en een vervanger moet betalen... maar het is toch de natuur dat vrouwen kinderen krijgen? Kan me erg kwaad maken om zulke reacties van bazen! Mijn manager kreeg tranen in haar ogen en vind het geweldig... heb nu door dat ik erg blij moet zijn met zo'n reactie!
tja ik werkte via een 'werkplaats' omdat ik een lichamelijke handicap heb werd ik via zo'n gehandicapten werkplaats daar geplaatst... dus werkte niet echt voor hun maar voor die instantie. Beetje krom allemaal maar ik kon dus opstappen...
Dank je! Heb em zelf gemaakt met PSP/PS. Heb er nog meer, maar zijn nog niet af, haha. @TantePino; Daarom heb ik ook gewacht met vertellen, heb pas sinds 1 september een jaarcontract en vond het lullig om het meteen de dag erna te vertellen dat ik zwanger ben. @Wen26; Ze mogen je niet ontslaan nee, maar als je contract bijv. net afloopt of je zit in je proeftijd of je werkt via uitzendbureau, dan kan het allemaal wel. Wees idd maar blij met jouw manager!
ok, ik snap het... had er even niet bij stil gestaan dat als je geen vast contract hebt, je een stuk minder rechten hebt... dan nog vind ik het trouwens belachelijk hoor! vind dat je op een kwaliteiten als werknemer beoordeeld dient te worden, niet op het ongemak van een paar maanden er tussenuit zijn...
hee meiden, Nou Naatje, fijn lijkt me dat dat ze nu gewoon weten dat je zwanger bent. Wel jammer dat ze alleen maar aan hun eigen hachje denken, maar ook wel weer logisch. Toch wel erg jammer dat maar weinig werkgevers enthouasiast lijken te reageren op zwangerschappen........... Liefs Amma
Nou meiden het is zo ontzettend veel, ik heb alles een beetje globaal gelezen. Voor de meiden die hebben te horen gekregen dat ze een meid krijgen: Gefeliciteerd! En de rest ben ik eigenlijk al weer een beetje vergeten Nou dan zal ik ook nog maar ff vertellen wat ik dit weekend heb gedaan haha. Vrijdagavond heb ik van me lieverd eindelijk de telefoon gehad die ik super graag wilde hebben De nokia N73 Dus ik ben helemaal blij! Zaterdag me schoonzusje verhuisd, nou ja zeggen waar alles moest staan, want ik mocht van me mannetje nog geen kussen vasthouden haha. En zondag de hele dag op nichtje gepast. Beetje vervelend aangezien zij zichzelf nog geen seconde kan bezig houden Zelfs niet met een tekenfilm op....dus dat was een hele lange middag!
Hoi! Meiden over anderhalf uur heb ik mijn 20 weken echo..ben toch zenuwachtig ...pffttt Hopelijk weten we dan ook wat het wordt! Liefs Esmay
@ esmay, Nog even, dan is het zover! De 20 weken echo, ik wens je heel veel sterkte en vooral veel plezier! Wat een mooie foto van de eerste echo heb je in je album staan zeg! WAt kun je de baby daar goed op zien. Onze baby ontstnapte steeds, dus op die van ons kun je niet zo veel zien. En jullie babykamertje vind ik ook erg mooi! Gelukkig heb jij ook al een hele buik, ben ik niet de enige! mooi hoor!