Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik heb ook een nieuwe buikfoto in m'n album gezet. Nou ja, ik had dat zaterdag al gedaan, maar was 't vergeten te melden. :D

Naatje, goed dat je ze het verteld hebt op je werk.

Ariel, hahaha wen er maar vast aan, aan het bezighouden van kindjes! :D Succes bij de VK, hopelijk vinden ze het hartje in 1 keer nu.

Esmay, hoe was je 20 weken echo? Lijkt me heel normaal hoor dat je zenuwachtig bent.

Ichtus, wat lekker nijna vakantie. Gaan jullie nog ergens naar toe?

Fempje, nou ja zeg, wat een stomme echoscopiste. :evil: :evil:

Angelina, mooie foto's hoor. Ik kijk er ook steeds naar. Ik heb alle echo foto's tot nu toe in een albumpje gedaan. Erg leuk om het steeds even te pakken.

Dees, jeetje zeg wat rot dat ze je gaan opnemen als de buikpijn niet over gaat. Hopelijk komt het niet zo ver.

Maja, ik hoop voor je dat je van drop houdt...

Lieke, wat leuk dat je vriend het kindje zo goed kon voelen. :D

Ik heb het idee dat ik sinds vandaag de beeb op een andere manier voel. Dat ik haar ( :D ) echt aan de binnenkant voel schoppen en rommelen. niet meer van die kriebels en plopjes af en toe, maar echt alsof er wat omdraaid daar van binnen. Of zo. t Is een beetje moeilijk te omschrijven. :( :D

2. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Dames, ik ga aan mijn eten beginnen. Moet daarna naar de fysio, eindelijk!
    Tot vanavond!

Liefs Angel

3. pooh26

pooh26 Actief lid

15 sep 2006
    176
    0
    0
    tsjonge Fempje, wat een dombo zeg!
    Zo heb net effe een lekker stukkie vlees naar binnen gewerkt. Ik had zo'n honger. Moest toch al vast koken voor vanavond en ik had vier stukjes, dus dan kon ik er nu wel vast één oppeuzelen! We gaan vanavond laminaat bestellen. Heb er zo'n zin in. Dat is het laatste wat nog aan ons huis moet gebeuren, dan is binnen alles onder handen geweest! En ik alles perfect voor de baby komt.

4. Niet meer actief

pff ik rol net m'n bed uit... heb t ff helemaal gehad ben zo uitgeput en beroerd..

heb de pagina's gelezen, las over een mislukte echo, wat belachelijk zeg! Ik zou echt kwaad geworden zijn..

Dees heeft buikpijn :( gaat t ondertussen weer een beetje?

Zo ik ga even kijken of ik nog wat kan gaan doen... moet eigenlijk nog veel schoonmaken,,,

5. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Het is niet over maar wel uit te houden. Ik heb er nu alleen hoofdpijn bij gekregen :( , zal de spanning wel zijn.

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zooo er is weer een hoop gezellig gekletst heb net ff bijgelezen!maar ben de helft alweer vergeten :oops:

@fempje belachelijk meid bij die echo hoe kunnen ze :evil: slaat echt nergens op! ik zou er niet meer heen gaan maar een andere bellen!er zijn er genoeg!

@dees ach hoop dat je buikpijn snel minder wordt dikke knuff

ohhhh jeee toen wist ik het niet meer :(

ik nog ff een leuk truitje bij miss etam gekocht en een lekkere trui! voor als kouder wordt! en ook nog 2 leuke boxpakjes :)

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Fempje, wat een rare reactie zeg. Mij is vertelt en stond ook op de info folder dat het kan tussen de 18-23 weken. Ze moet niet zo zeiken. En wat een rare smoes ook van dat echo aparaat.

Angelina, Wat een prachtig kindje zeg. Mooie foto's ook en ik kan begrijpen dat je er heel de tijd naar moet kijken. Ik heb vorige week het fotolijstje van MvM binnen gekregen. Heb daar de foto in gedaan van de 12 weken echo. Hij staat in de boekenkast en moet er ook steeds naar kijken. Ben ook steeds weer verbaast dat dat in m'n buik zit...

Dees, doe lekker rustig aan. Gelukkig dat alles goed was.

Ariel, succes vanmiddag. Het komt vast allemaal goed.

Maja82, ik vind je bloeddruk niet extreem laag, maar je kan er natuurlijk wel last van hebben. Drop werkt ook bloeddruk verhogend. Haha ik het hetzelfde probleem en vind het helemaal niet erg om drop te eten...

Verder gaat het met mij vandaag goed. Misschien ook door het idee dat ik 3 dagen vrij ben. m'n buik is weer zacht en heb geen pijn in m'n bekken. Morgen naar VK en fysio.
    Heb nu alleen hoofdpijn, maar dat komt omdat ik telang op bed heb gelegen denk ik. Eigen schuld dus...
    Verder nog over de dikke buiken: Die van mij wilde ook nog niet zo groeien, maar de laatste 1.5 week gaat het opeens snel. Kan nu echt m'n gewone broeken niet meer aan! Dus meiden, het komt echt wel. Maar we moeten geduld hebben. Dat is net als met je kindje voelen. Ik voel alleen nog maar van die plopjes. Weet niet of het dit al is. Heb ook last van m'n darmen. Dan kan het dus ook zijn. Maar ook dat komt vanzelf al hoewel ik daar ook maar weinig geduld voor heb...
    Ga nu ff verzinnen wat we gaan eten, heb niet zoveel zin om de deur uit te gaan in de regen dus ik hoop dat er nog wat in de vriezer zit.

Groetjes Boney

8. Niet meer actief

pff dees, kan je niet even lekker gaan slapen?

Leuk joma! Ik heb vande week een berg babykleertjes gekregen van mijn vader en stiefmoeder, die hebben een kinderkleding winkeltje (www.kindershoppie.nl en www.babyshoppie.nl ) dus das makkelijk :D Heel veel kleertjes van m'n dochtertje komen er ook vandaan.. maar de eerste babykleertjes zijn dus binnen :whistle:

9. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Boney hier is het droog!

10. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Leuk is dat he... Ik kom al om van de kleertjes, het meeste heb ik gekregen. Maar d'r hoeft echt niemand met kleertjes meer aan te komen eigelijk....Trouwens ook leuke kleertjes op die site!

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    o leuk ga ik ff spieken :)

12. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Heb van mijn moeder net een heleboel hydrofiel luiers en monddoekjes gekregen van de hema. Ik vind ze super leuk met allemaal kleurtjes... En dan zijn het dus maar doekjes.... dat je daar al helemaal happy mee kunt zijn! haha

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Tantepino leuke kleding ! die vestjes vind ik ook schattig !ik denk maar dat ik wat ga bestellen :)

14. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Kom net ook van fysio, hij ziet me niet meer 15 weken werken nog met die heupen van me.... Moet nu nog meer spieroefeningen doen en volgende week krijg ik ontspanningstherapie! haha

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    o das minder!maar je werkt nu nog wel?
    en waar heb je precies last van?

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Deborah, het regent hier al bijna de hele dag. Nu was ik laat uit bed dus van vanmorgen weet ik het niet. Vervelend bericht van je fysio. Balen zeg. Ik hoop maar dat ik zo lang mogelijk door mag blijven werken.
    Het is ook niet leuk om er zo lang uit te moeten. Een collega is afgelopen juli bevallen, maar die is er al met 3 maanden uit gegaan. Is ook niet meer langs geweest voor de koffie of zo. En nu neemt ze na haar verlof nog onbetaald verlof. Ze is er dus bijna een jaar uit. Een heleboel mensen zijn je dan gewoon vergeten bijna. Dat wil je toch ook niet lijkt mij. Als mij dat zou gebeuren zou ik in iedergeval af en toe een bakkie gaan doen. Dan blijven ze op de hoogte en vergeten ze je ook niet. Dus vandaar dat ik echt niet nu al wil thuis zitten. Tenzij het echt niet anders kan natuurlijk. maar dat hoop ik niet.

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hier regent het ook al heel de dag :(

18. Niet meer actief

hihi m'n vader zal blij zijn met jullie :D haha ze hebben trouwens nog veeeeel meer maar dat hebben ze niet allemaal op de site staan jammer, ik heb veel van 'ducky beu' gekregen, zooo leuk...

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hebben jullie trouwens ook dat je zo moet dromen? Ik ben altijd al een dromer geweest. Dus vaak en levendig dromen, maar nu is het nog veel erger. En niet alleen over baby's enzo, maar ook andere dingen.
    Vannacht ging ik m'n 2 katten wegbrengen. Vrijwillig gewoon. Ze lagen tijdens het rijden in de auto op m'n schoot. Het was een lachwekkend gezicht. En ik vond het niet eens erg. Ik ging ze naar een mw met een kindje brengen ergens in een klein dorpje verderop.
    Toen ik wakker werd was ik heel blij dat ze aan m'n voeteneind lagen...
    Soms ook echt soort van nachtmerries. Over curettages en bedden vol bloed enzo. Heel vervelend. En het is allemaal ZO ECHT!

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    staat zeker niet op de site?

Deel Deze Pagina