Jullie hebben me op een idee gebracht. Ik heb net even het zwembad gebeld en ik ga donderdag al beginnen. Lekker hoor al zal ik daarna wel bekaf zijn. Het is van 20.00 tot 20.45 en normaal lig ik dan al op apegapen op de bank
Volgens mij was dat alleen voor openruggetjes en hazelipjes, maar dat weet ik niet helemaal zeker. Maar ik denk dat het ook echt maar 1 op de zoveel is waar dat bij gebeurt. Is in ieder geval niet echt een veel voorkomende klacht geloof ik.
Wat lief van je vriend, Boney. Mijn man krijg ik echt niet meer mee. De eerste keer heb ik hem mee moeten slepen, hij zat er de hele avond met een nors gezicht. Tja dan hoeft het van mij ook niet hoor.
Nee dit begrijp ik wel. Het is toch ook iets wat je trots maakt. Zo van: Ik heb toch maar mooi dit kind gebaard. 8)
Ik heb hier lasagna in de oven staan, en die begint erg lekker te ruiken. Over een minuut of 10 is hij klaar.
Bij mij worden het bonen met een kippenpoot. heerlijk, lekker kluiven. Als is vriendje daar niet zo blij mee.
ik ga aardappels schillen met spinazie en hamlappen.... weet het soms ook echt niet meer. Betwijfel wel of ik zo nog honger heb, want ik heb me net tegoed gedaan aan 3/4 zak nibbits
Ieuwwwwww, kip ale: . Sinds ik zwanger ben lust ik het niet meer. En die lucht als je het bakt, jek. Wij eten hutspot (met wortels van eigen tuin) met rookworst en gefrituurde uienringen, mjammie.
Kippepoten doen het hier altijd erg goed. 't Blijft toch lastig vind ik hoor, om elke dag weer wat te eten te verzinnen. Iets dat lekker is en ook nog eens makkelijk. We gaan toch niet lang koken als je ook hier op het forum kan zitten. Nibits zijn ook erg lekker....
Tuurlijk kunnen we allemaal die bevalling gewoon doen. Daar zijn we toch voor gemaakt? Ik maak me stiekum soms ook wel een beetje zorgen hoor, (kan mijn lichaam dat wel aan?) maar toch denk ik dan: Dat zien we dan wel weer, Het komt er hoe dan ook uit. Incontinent zijn en een misvormde vagina nemen we gewoon op de koop toe... En dan die hangtieten niet te vergeten... Het lijkt me allemaal geweldig. Echt waar.
zo hier al gegeten ! wat een kletkouzen zeg hahahaha wij hebben verse sperziebonen met aardappelschijfjes en schnitzel op!
wahaha boney! humor! jaja daar doen we het dus voor: inscheuren en hangtieten! En het gaat ons lukken!
Dat vind ik nu het mooie aan zwanger zijn. Mijn theezakjes van na de vorige keer borstvoeding hangen niet meer.