Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ik ben wel blij dat ik nog geen last heb van mijn rug, want dat is geen pretje. Heb best wel geregeld last van mijn rug, dus sta er echt van te kijken dat ik nog niets heb. Mijn vriend heeft nu ischias, en gilt het uit van de pijn! Lijkt me een goed idee dat je even langs de fysio gaat!
    Ach ik ben ook wel jaloers hoor op die mooie echo's, ik moet nog 3,5 week wachten :cry: Wil jij weten wat het is?

2. Niet meer actief

sow wat een weer hier! Echt eng gewoon... t hagelt zooo hard!

3. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ja, dat vind ik ook een beetje vreemd.. Alsof het iets is wat je zomaar overkomt, je bent er toch zelf bij? Lekker verantwoordelijkheidsgevoel heb je dan. Zeg nooit nooit snap ik wel en je weet niet in wat voor situaties je komt maar dan nog. Maar goed, ik zal ook es ff kijken in de lounge. Ben wel al druk bezig het hondje te verdedigen die uit angst en bescherming naar een kind heeft gehapt.

4. Niet meer actief

ja dat hondje, ik begin er maar niet over.... hebe r ook m'n twijfels over of dat t beesje t echt 'zomaar' gedaan heeft, naar mijn mening doen honden iets niet 'zomaar' maargoed...

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Zo, heb er ook ff wat van gezegd over dat vreemdgaan :)

6. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Oef, ischias is ook geen pretje volgens mij :( Schijnt erg pijnlijk te zijn!
    Ik heb net een afspraak gemaakt bij de fysio, kan volgende week pas terecht, balen!
    Ik wil heel graag weten wat het word! Vriendje ook gelukkig..! Ik vind een week al lang duren, laat staan 3,5 :(

7. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Hagel? Hier komt de zon er net een beetje door heen. :D

Boney, twee magnums nog wel... Ik vind dit eigenlijk wel een prestatie! Ik vind één magnum al heel wat om op te krijgen. :D

Lieke, hoe is het gegaan bij de vk? Ik ga ook bijna altijd alleen. Als mijn man thuis is dan blijft hij thuis bij de kleine. En gefeliciteerd met de 20 weken. :D

TantePino, ik voel met je mee meid. Hopelijk heeft de internist een andere oplossing voor je, want zo wordt het wel heel zwaar voor je.

Naatje, lekker toch zo'n lange nachtrust!

Maja, wat naar meis die rugpijn. Hopelijk kun je snel bij de fysio terecht.

Morgen gaan Norah en ik naar Spanje! Even een weekje naar mijn ouders. Zij zijn al eerder vertrokken en hebben toch al mijn bagage meegenomen. Dus ik hoef alleen maar met handbagage te vliegen. Wel net zo makkelijk, want aan een peuter en zwangere buik heb ik al genoeg.

Ik zit nog te twijfelen of ik m'n angelsound mee zal nemen. Ik weet niet of ik wel een week zonder kan. Wat zouden jullie doen?

8. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Bij ons regent het alleen, maar vind het niet erg, zit toch lekker binnen! Vind het ook wel gezellig, maar tis natuurlijk niet lekker als je naar buiten moet :cry:

@vreemdgaan; Het is een keuze die je maakt of je vreemd gaat of niet. Dus het is niet iets wat je zomaar overkomt. Ik blijf het een moeilijk onderwerp vinden.....

9. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Wat heerlijk zeg; een weekje naar Spanje! :D Ik zou em gewoon meenemen hoor, neemt toch weinig ruimte in beslag!

10. Niet meer actief

ja ik moet zo in de auto om m'n dochtertje te gaan halen, zo binnen vind ik t ook wel gezellig :)

11. Niet meer actief

Inderdaad lekker een weekje spanje! Al zou ik nu toch niet graag t vliegtuig in gaan maargoed dat komt omdat ik me niet lekker voel.. Veel pleizer!

12. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Dat kan ik me voorstellen, dat geschud moet je nu helemaal niet hebben. :(

13. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ja, tis ook pijnlijk, hij schreeuwt het uit van de pijn, liggen, staan, zitten, het maakt allemaal niets uit, het blijft pijn doen. En hij baalt dan ook dat ik nu alles moet doen.
    3,5 week, tja, tis het wachten wel waard, en zo heb ik nog iets om naar uit te kijken! ;) :D

14. Lieke87

Lieke87 Actief lid

11 sep 2007
    308
    0
    0
    Elburg
    't Ging goed bij de verloskundige hoor, alles is goed. Ben zo blij dat m'n vriend morgen bij de 20wk echo wel mee gaat!
    De vk ging me het hartje laten horen maar doordat hij zo aan 't bewegen was duurde dat even, maar de baby is in ieder geval levend en erg bewegelijk! :D... gelukkig alles ok. Hopelijk morgen ook.

15. Niet meer actief

mijn vriend heeft dat ook gehad, die piept niet zo snel, maar heb m pijnlijke gezichten zien trekken...

Fijn dat alles goed ging Lieke! Zei t toch ;)

Ahhhhhhh nu gaan ze echt vuur spuwen in dat toppic over vreemd gaan... grrr....

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik denk zeker aan je! Ik moest gister ook voor het eerst alleen naar de vk! Dus begrijp een beetje wat je voelt!

17. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Wat fijn voor je dat alles goed was! Morgen zal ook alles goed gaan! Wel leuk zo al die pretecho's en 20 weken echo's. Kunnen we de babies lekker bewonderen :)

18. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Idd ik ken ook zo'n verhaaltje van de buurman van me oom. Die had dus een kindje gebeten. Dus met veel pijn in hun hart dat arme beest in laten slapen. En toen die dood was aaiden ze em nog even over ze oor. Wat blijkt nou zaten dr 11 nietjes in z'n oor! Vin k niet zo gek dat ie dan van zich af bijt!

19. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Oohh ga ff kijken :)

20. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007