Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    zo heb vandaag weer super pijn in mn rug. Echt niet leuk meer! En de pijn gaat ook niet weg of wordt minder...heb de laatste paar dagen echt veel pijn in mn rug.

hebben jullie ook dat je sinds je zwanger bent niet meer met benen over elkaar kunt zitten. ik vind dat echt niet meer fijn. net of t alles afknelt...heel gek...

ik voel de kleine trouwens verder nog niet...hoop dat t binnenkort gaat gebeuren.

o ja heb nog een klein dilemma...mn moeder gaat mee naar 20 weken echo. wilde ze heel graag. oke hebben we besloten dat dat goed is maar nu wil mn zus ook mee. Maar vriend en ik hebben zoiets van liever niet hele fam mee te nemen. Zo'n echo is toch iets van ons 2en. Vinden jullie ook niet? Maar ja durf ook niet goed te zeggen dat ze niet mee mag? Mn moeder begrijpt niet hoe ik erover denk dus met haar kan ik t er niet over hebben. Die vind t normaal dat hele fam meegaat...
    Wat moet ik nou doen? Mn zus toch maar meenemen?
    Bij wie van jullie zijn er ook meerdere mensen meegegaan?

Heb echt geen zin om te werken vandaag zeker met die rot rugpijn. Ga zo maar effe lunchen en effe wat lopen.

Groetjes,

Baby4me

2. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    o ja voor degene die pretecho/20 wk echo hebben gehad:

konden jullie zelf zien wat t geslacht was of was t omdat echoscopist t zei?

ik las ergens dat 2 streepjes een meisje is en 3 streepjes een jongetje. Klopt dat?

wij willen nl zelf kijken of we t zelf kunnen zien en anders laten we t als verassing.

3. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Niet fijn Baby4me, die rugpijn. Hopelijk helpt een beetje beweging voor nu en anders zou je ook een afspraak bij de fysio kunnen maken.

Ik begrijp je dilemma. Je kunt nou eenmaal niet iedereen meenemen naar zo'n belangrijke echo. Bij ons staat da heel duidelijk in de folder. Ook andere kinderen mogen er hier niet bijzijn. Misschien zou je tegen je zus kunnen zeggen, dat er maar een beperkt aantal mensen mee mogen van de vk. En dat ze onderling dan maar uit moeten maken wie er mee gaat.

4. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    bij mij in zkh lopen ook meerdere gyn dus kans dat je een andere dan eigen gyn krijgt bij bevalling is er ook maar ik hoop t toch van niet. zeker gezien mn voorgeschiedenis wil ik toch t liefst mn eigen gyn. die weet toch alles t beste. ik ben trouwens ook erg bang voor t inknippen/inscheuren en littekens die j ervan overhoudt. zou alleen daarvoor al voor een keizersnede kiezen maar ja dat is natuurlijk ook niet niks.

5. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Dat lijkt me echt zo vreselijk. Dus als ie dan weg moet dan denk ik dat ik em naar me moeder breng. Die heeft al 2 katten.

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    De 2 die ik tot nu gezien heb vind ik allebei echt super. Hopen dat die 3e ook zo is! Dus ik heb dat niet

7. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Zou niets voor mij zijn als ik mijn mannetje 4 weken zou moeten missen :cry: Knap van je dat je dat kunt!
    Maarre spannend hoor je echo! Laat je het ons wel weten wat het hoort en natuurlijk willen we foto's zien :) ;)

8. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    bedankt voor de tip maar ik loop al bij fysio. heb ook verschillende oefeningen maar die helpen helaas niet altijd en op mn werk kan ik dat ook niet zomaar doen..

tja probleem is alleen dat bij ons dus wel meerdere personen mee mogen naar echo. een kennis van mn ouders had wel 6 mensen meegenomen en dat weet mn moeder dus en dus klinkt t niet geloofwaardig als ik tegen mn zus zeg dat er maar beperkt aantal mensen mee mag...lastig dus..

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    T is dat jij dat net zegt over met je benen over elkaar zitten! Gaat bij mij niet zo soepeltjes meer haha
    Hoop voor je dat je rugpijn snel over gaat! Loop je al bij de fysio?

10. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Dat helpt allemaal niet :cry:

11. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Ik ben zowel ingescheurd als ingeknipt (sorry voor degenen die dit soort dingen niet willen lezen), en werd gehecht door een co-assistent. Ik was op dat moment niet zo assertief, en had achteraf eigenlijk willen zeggen: ik wil dat iemand met ervaring mij daar van onder hecht. :x Maar ik moet zeggen dat ik erg weinig last heb gehad hoor van de hechten en het litteken. En nu voel ik het helemaal niet meer. Ik ga deze keer wel fanatiek de perineum olie van Weleda gebruiken, wie weet helpt het echt tegen inscheuren enzo.

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Bij mij staat in de folder dat er 2 mensen mee mogen. Me vriend die kan niet want die heeft een belangrijkj iets op ze werk en dat afspraak kon niet worden verzet. Dus gaat me moeder mee.

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Marion, wat vervelend dat je man nooit mee kan. Gelukkig komt die van mij bijna elke avond thuis. Hij is meestal 1x per week 1 of 2 nachten weg en dat vind ik meer dan genoeg.

14. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Dat heb ik ook hoor. Er lopen er 5 geloof ik, maar de laatste die ik had, zou ik liever niet willen hebben. Maar heb geloof geen keus :D

15. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik ga ook zeker die olie gebruiken! Dan heb ik er in ieder geval alles aan gedaan voor mijn gevoel!

16. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    ja loop al bij de fysio

17. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Denk ook inderdaad dat je geen keus hebt. Maar misschien maakt het je op het moment allemaal niet meer uit.

18. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    dat is balen...en alternatieve geneeskunde? heeft ie dat al eens geprobeerd?

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Vervelend dan zeg, dat je er nog zo veel last van hebt. Mij zijn dat soort dingen tot nu toe nog bespaard gebleven. (ff afkloppen!)

20. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Me vader die heeft het ook gehad en daar ging het bij over door oefeningen en rust. Pijnstillers enzo hielpen niet eens.

Deel Deze Pagina