ik ga wel heel duidelijk zeggen dat ik mn eigen gyn wil hebben bij bevalling dus dat ze daar zoveel mogelijk rekening mee gaan houden. desnoods laten ze hem maar van thuis komen.
ja is idd niet fijn maar ja er zijn altijd ergere kwaaltjes he. ik moet gewoon meer proberen te bewegen maar ja dat is lastig op t werk. zeker als je druk bezig bent dan denk je er niet zo snel aan.
He verdorie, kan ik niet kijken hoe het programma? dan kijk ik op internet. Me schoonvader zit tv te kijken
Van mij mag de hele familie mee, maar volgens mij mag je er maar max.3 meenemen. Ik zou mijn moeder en vader wel mee willen nemen, omdat ie het zelf nooit hebben gehad, echo's bij de kinderen. En misschien mijn zus en zusje, maargoed dat zie ik nog wel. Maar als jij het liever niet hebt, moet je dat gewoon eerlijk tegen ze zeggen! Lijkt me dat ze dat wel begrijpen! Ik kan trouwens nog rustig met mijn benen over elkaar zitten hoor
Programma trauma team. Wat een rare ambulance broeder... Die is blij met de wagen en wil niet dat die meneer de wagen onder kotst...
Als je vind dat het iets is voor jullie 2en, dan moet je dat ook lekker zo houden. Het is wel jou zwangerschap! Dus jij beslist wat er gebeurt.
tja begrijpen nee denk niet dat ze t begrijpen. althans mn moeder al niet want die zegt gewoon doodleuk maar die kennis had ook 5 mensen meegenomen...waarop ik dan weer denk ja maar ik ben die kennis niet! argghhh.... maar goed...denk dat ik er nog maar eens over nadenk wat ik doe.
bedankt voor de tip maar ik ben niet zo'n zwemfanaat. Vind t altijd zo koud in t water! Maar begin okt begin ik met zwangerschapsgym. dat gaat wellicht ook wat helpen. beetje beweging.
Ik denk dat je gewoon moet doen waar jij je het prettigst bij voelt. Als jij niet op je gemak voelt omdat er te veel mensen zijn. Kan jij dalijk ook niet genieten van je kindje op de echo! En dat is naar mijn idee wel het allerbelangrijkst!
Ik vind het ook iets van jullie 2jes hoor. Ik zou er ook niemand anders bij willen hebben. Tenzij je man natuurlijk er niet bij kan zijn.
ja idd daar zit wel wat in. ik ga er gewoon nog eens over nadenken maar vind t gewoon sneu als ik zeg van dat mn moeder wel meemag en mn zus niet....maar ja ik denk altijd heel gauw aan andere mensen en voel me al gauw schuldig over iets. niet altijd handig maar ja..
Dat heb ik dus, mijn vriend kan niet mee, dus gaat me moeder mee. En dan hebben we de pretecho helemaal voor onszelf!
Pfft ik krijg het er benauwd van. Zit gewoon mee te puffen... Moet er op dit moment echt nog niet aan denken om te bevallen... Pffffffft
echt? volgens mij niet overal? heb er hier nog niet over gehoord/gelezen bij zwembad hier in de buurt.