Ik ook niet.. Haha, zwangere mutsen! Normaal had ik dat nooit en ik ben ook niet huilerig sinds ik zwanger ben, maar als ik nu een bevalling op tv zie.. Gegarandeerd tranenfeest!
Mooie foto´s esmay. Heel mooi. Is er ook een foto met het geslacht Ben wel benieuwd hoe dat er uit ziet.
mooie echo! ben zo jalourse op jullie, mijn '20 weken' echo was echt een aanfluiting, maargoed gelukkig heb ik met 22 weken weer een echo hopelijk krijg ik dan ook wat leuke plaatjes mee en krijgen we ook te horen wat t word..
ook ik kom eens ff een kijkje nemen. ik ben net klaar met werken ook heb ik nog ff boodschappen gedaan. k ben nu ff wat aan het eten ik had echt honger(trek). ik ben wel begonnen vanaf deze week echt op te letten dat ik niet meer teveel vettigheid en zoet eet wat ik kom nu wel erg snel bij en ik wil zeker wetend at het niet van het snoepen komt hihi . om 16uur fysio ik ben benieuwd wat ze zegt want ik heb al 2 nachten super slecht gelapen door de pijn.
Goedendag dames! pff... ik moet nog van alles doen in huis en heb geen zin om op te staan! Ik moet behang scheuren, of verven of de zolder leegruimen... Ik kan zelfs gewoon huishouden gaan doen... maarrrr GEEN zin Gisteren heb ik ook bijna niets gedaan dus eigenlijk moet ik wel ff aan de slag... Nou ja dan morgen maar Morgen hebben wij de 20 weken echo! Ben zo benieuwd! We willen ook graag weten wat het wordt, dus als het te zien is dan gaan we gelijk na de echo de stad maar even in om lekker inkopen te doen!
Ik ben juist nog helemaal niks aangekomen. En dat terwijl ik toch vanaf week 12 gewoon kan eten. Ik eet wel gezond met veeeeeeel fruit, maar ik snoep toch ook wel veel. (gisteren nog 2 magnums...) En drop en chips. Ik kan het niet laten. En ik ben alleen m´n gewicht bij gekomen wat ik met overgeven ben afgevallen. Weeg nu weer net zo veel als voor ik zwanger was. Ben er eigenlijk wel blij mee. Een collega was 30 kilo aangekomen van haar 1e. Alleen omdat ze alleen maar vrat... Echt vreten deed ze. Dat wil ik echt niet. Vind 15 kilo wel de max.
ik ben bij de eerste ook enorm aangekomen (zon 20 kilo, waarvan er 10 bleven zitten), nu zit ik nog op -5 kilo van wat er af is en weer bij is... dus ik kan nog ff vooruit wil nu niet weer zoveel aankomen, maargoed eet bijna niets dus dat zal wel niet gebreuren ook... hebben jullie al nagedacht over een winterjas trouwens? ik pas niet meer in m'n jas..... en heb geen iedee wat voor jas ik zou moeten kopen.. ja een poncho oid?
ik vind 15 kg ook idd max. ik ben voor de 20 weken maar 3kg bijgekomen en nu is het ongeveer 1 kg per week ookal groeit mijn buik heel erg goed vind ik dat toch best veel of ben ik nou zo gek? ik ga gewoon eens wat vaker fruit eten enz. en als ik dan nog 1 kg p/w bij kom dan weet ik dat het niet aan mezelf ligt hihi
http://www.knoelie.com/index.php?p=kaartjes&zoom=98# dit word waarschijnlijk ons geboorte kaartje ( het ziet in het echt iets anders uit)
ja pino daar heb ik ook wel over gedacht. Jassen zijn vaak erg duur, en je heb hem maar ff nodig. ik denk dat ik maar een lekker fleece vest met voering koop in een maat te groot. Volgens mij heb ik ook geen jassen nog gezien bij prenatal of zo.
leuk kaartje kikkert! Ik had een leuk kaartje gevonden, maar dat was echt een meidenkaartje dus dat zal m waarscheinlijk niet worden,.... zit nog te twijfelen of ik zelf foto's maak voor het kaartje van de beeb, maarja t is een risico als ik niet goed ben na de bevalling (t gaat al niet zo lekker natuurlijk) zie ik t niet zitten m'n studio op te bouwen en foto's te gaan maken.... dus kan ik beter wat achter de hand hebben... tja ik heb nog een groot wollen vest zat ook al te denken dat aan te doen, maarja een waterafstotende jas is ook wel fijn, fleece en wol is niet echt lekker in de regen natuurlijk
ja felle kleurtjes zijn ook leuk maar ik kaartjes wat ik super leuk vind kosten 2euro perstuk en dat vind ik veel te duur.
Van Gaastra heb je hele mooie fleece vesten die wind het water dicht zijn. Heb een paar jaar geleden 1 gekocht en tot op de draad versleten. Ze zijn wel duur, das wel weer jammer. Maar ze bestaan vast ook wel van andere merken
Ik was ook al wezen kijken voor een jas! Maar volgens mij bestaan er geen positiejassen ofzo, want ik kon ze nergens vinden! Nu pas ik nog wel in mijn oude winterjas... Hij is niet mooi, maar goed, wel lekker warm! En zodra die niet meer past kijk ik dan wel even verder!
Ik doe denk ik ook maar gewoon m´n gewone winterjas nog aan. Heb vorig voorjaar een neiuwe gekocht in de aanbieding. Die heb ik dus nog nauwelijks aangehad. En zolang hij past... En als je echt zo heel dik bent zul je toch niet meer voor langere tijd naar buiten gaan.