ja ik ken dat hahhaha erg he ik ga dat ook echt niet doen hoor tot na die echo wachten. vanmorgen was ik ff bij mijn zusje die vroeg al meteen : en al ongi? nou dat kon ik nog omzijlen maar toen kwam het koffie moment met de sigaret en dat wou ik dus net niet pfff moeilijk moeilijk hhahahha ze heeft het denk ik al lang door en na t weekend sjees ik er meteen naar toe om het te vertellen ben ik bang hhiihihh geweldig toch... lijkt me super om ze te kletsen hier de hele 9 maand liefs wiesje
Weetje.. ik weet zelf niet zo zeker of het 31 januari is of 1 feb, ik lig net op de grens.. maar ik hoor graag bij de februari mama's omdat ik dichtste bij jullie lig qua ervaring dus ik schrijf mezelf mee met jullie als niemand daar bezwaar mee heeft : MariekeV: uitgerekend op 31 januari , 1e kindje, 29 jaar
Blijf maar gezellig hoor Marieke! Meiden ik heb weer onwijs kort en onrustig geslapen. Ben alweer vanaf 5.00 uur wakker. Gelukkig hoef ik pas om 14.00 uur te beginnen vanmiddag, dus ik kan lekker rustig opstarten!
Hoi meiden zal me ook even updaten. de -grote-februari-2008-mommy's-to-bee lijst! Mariekev: uitgerekend op 31 januari of 1 februari?, 1e kindje, ? jaar Bigdream: uitgerekend op 2 februari, 1e kindje, 26 jaar Simba: uitgerekend op 2 februari, 1e kindje, ? jaar Leonie1980: uitgerekend op 2 februari, 1e kindje, 27 jaar Kikkert: uitgerekend op 2 februari, 1e kindje, ? jaar MamaLinda: uitgerekend op 3 februari, 1e kindje, ? jaar Wiesje: uitgerekend op 4 februari, 1e kindje, ? jaar Lievebeestje: uitgerekend op 5 februari, 1e kindje, 25 jaar de-grote-gebeurtenissen-lijst bigdream: 18 juni eerste echo om 8.30 lievebeestje:eerste afspraak verloskundige 4 juli wiesje: 22 juni intake verloskundige leonie: 31 mei 11:15 gesprek gyn ( was eigenlijk voor de nieuwe cycles ) maar dat hoeft niet meer ben benieuwd of hij een inwendige echo maakt. liefs leonie
hey meiden 13juni heb ik mijn eerste afspraak bij de verloskundige. trouwens ik ben 20 jaar dus dat kunnen jullie ook in het lijste zetten liefs kikkert
Dames, ik wil jullie toch nog even feliciteren hoor! Ontzettend spannend allemaal, en het gaat zoooo snel. Geniet ervan en veel plezier samen hier! liefs Kiki
Ik blijf lekker hier Net met een 'barnmorske' (kindmoeder=zweedse versie van een vroedvrouw) gesproken aan de telefoon en zij denkt dat ik zelfs pas in week 4 zit dus waarschijnlijk ben ik pas in februari uitgeteld. Het zal straks op de echo wel te zien zijn. Moet 11 juni voor een extra controle naar het ziekenhuis omdat ik zo'n buikpijn heb gehad (ze sturen je hier echt niet zomaar naar huis, superfijn). De buikpijn bleek een blaasonsteking maar ze kijken voor de zekerheid toch nog even dan met een echo. Ik heb ook zo bagger geslapen, ik droomde zo raar en ik heb mn vriend midden in de nacht wakker gemaakt met een verhaal waar ik nu niets meer van weet Ik begin ook pas om 14.00... Wat doe jij voor werk Bigdream?
Ik werk als assistent leidinggevende op een kdv. En jij, jeetje helemaal in Stockholm, zie het nu pas! Fijn dat je hier blijft.
Hallo , ik kan me bij jullie voegen. Ik ben als alles goed gaat 07 februari uitgerekend. Jullie ook allemaal nog gefeliciteerd!
hoi hoi zat te denken , zal ik me opofferen om de lijst bij te houden? nu word er elke keer ge'qoute... daar word het zo rommelig van. als je iets in de lijst wilt hebben laat dan gewoon even een berichtje achter, dan plaats ik het in de lijst , ben hier dagelijks dus zal goed mijn best doen. bedacht me dat poeh dat ook deed in het NOD-topic van mei... als jullie het niet goed vinden hoor ik het ook graag, wil me niet opdringen
jahoor daar is tie dan : de -grote-februari-2008-mommy's-to-bee lijst!!!!!!! Mariekev: uitgerekend op 1 februari, 1e kindje, 29 jaar Bigdream: uitgerekend op 2 februari, 1e kindje, 26 jaar Simba: uitgerekend op 2 februari, 1e kindje, ? jaar Leonie1980: uitgerekend op 2 februari, 1e kindje,27 jaar Kikkert: uitgerekend op 2 februari, 1e kindje, 20 jaar MamaLinda: uitgerekend op 3 februari, 1e kindje, ? jaar Lexje: uitgerekend 3 februari 1e kindje 27 jaar Wiesje: uitgerekend op 4 februari, 1e kindje, ? jaar Lievebeestje: uitgerekend op 5 februari, 1e kindje, 25 jaar sammy87: uitgerekend op 7 februari, 1e kindje, ? jaar de-grote-gebeurtenissen-lijst leonie: 31 mei 11:15 gesprek gyn ( was eigenlijk voor de nieuwe cycles ) maar dat hoeft niet meer ben benieuwd of hij een inwendige echo maakt. lexje: 11 juni intake VK mariekev: 11 juni extra controle ziekenhuis kikkert: 13 juni eerste afspraak verloskundige bigdream: 18 juni eerste echo om 8.30 wiesje: 22 juni intake verloskundige lievebeestje:eerste afspraak verloskundige 4 juli
sommigen van jullie zijn al snel aan de beurt zeg voor een eerste echo of intake...snif, ik moet nog zooooooo lang wachten..... ga dus op intake in de 9e week, die week erop waarschijnlijk de 1e echo. en daaaarna gaan we het eindelijk vertellen , tenminste als alles goed is. en dan mag de hele wereld het weten, IK BEN ZWANGER!
hoi meiden Welkom voor alle nieuwe februari mama's van harte Gefeliciteerd. Ben vanochtend bij de gyn geweest maar hij kon nog geen inwendige echo maken was nog te vroeg volgens hem, ( het is trouwens ook niet echt een sympathieke man ), maar heb nu de afspraak op 14 juni staan om kwart over 11, vindt het zo ontzettend spannend en ben ook erg onzeker, wilde zo graag weten of het goed is, maar ja, vorige x was het hartje net 2 dagen voor de echo gestopt met kloppen en dat was met 8 1/2 week, probeer er niet te veel mee bezig te zijn, maar dat is soms zo verdomd moeilijk. Probeer alleen gezond te leven en naar mijn lichaam te luisteren. Lieveheersbeestje @ wil je mij updaten ( dat was toch zo de bedoeling dat ik het naar jouw stuurde of ben ik nou verkeerd ) 14 juni afspraak 1 ste echo 11:15. Liefs leonie
jahoor daar is tie dan : de -grote-februari-2008-mommy's-to-bee lijst!!!!!!! Mariekev: uitgerekend op 1 februari, 1e kindje, 29 jaar Bigdream: uitgerekend op 2 februari, 1e kindje, 26 jaar Simba: uitgerekend op 2 februari, 1e kindje, ? jaar Leonie1980: uitgerekend op 2 februari, 1e kindje,27 jaar Kikkert: uitgerekend op 2 februari, 1e kindje, 20 jaar MamaLinda: uitgerekend op 3 februari, 1e kindje, ? jaar Lexje: uitgerekend 3 februari 1e kindje 27 jaar Wiesje: uitgerekend op 4 februari, 1e kindje, ? jaar Lievebeestje: uitgerekend op 5 februari, 1e kindje, 25 jaar sammy87: uitgerekend op 7 februari, 1e kindje, ? jaar de-grote-gebeurtenissen-lijst lexje: 11 juni intake VK mariekev: 11 juni extra controle ziekenhuis kikkert: 13 juni eerste afspraak verloskundige leonie: 14 juni eerste echo, 11:15 bigdream: 18 juni eerste echo om 8.30 wiesje: 22 juni intake verloskundige lievebeestje:eerste afspraak verloskundige 4 juli