Nou dames het is half 4 ennuh, wat eten jullie vanavond? Ik eet vanavond pannekoeken bij me moeder haha daar heb ik echt super veel trek in!
ligt natuurlijk ook aan je eetgewoontes denk ik ik probeer echt zo min mogelijk ongezonde dingen te eten, maar ja dat lukt niet altijd!
Ohw vandaar! Ik vond al dat zo raar was opgeschreven haha. Maar daar komen we in februari dan wel achter
ja joma... nou zit je ons lekker te maken, kom op vertel! Ariel; ik maak aardappelpuree met witte bonen in tomatensaus en kippenpootjes, en voor mezelf weer een boterham natuurlijk..... beetje jammer dat de internist nog niet gebeld heeft.... heb z'n buikkramp
Ik zou em anders gewoon even zelf bellen! Dit is natuurlijk ook geen doen! Hij zou je toch vanmiddag bellen?
gossie mikkie wat kletsen jullie veel zeg ik heb er bijna een dagtaak aan om alles bij te lezen... ohhh voor mij komt vrijdag nu wel heel erg dichtbij ik ben zo zenuwachtig daarvoor stel dat er iets niet goed is... aan de andere kant wil ik ook zo graag weten wat het is.... hoop stiekum op een meid maar jongen is natuurlijk ook welkom hoor! duimen jullie met me mee.. heb vandaag een redelijke goede dag hopelijk volgen er nog veel meer van deze dagen... dames blijf lekker doorkletsen dan lees ik wel weer bij..... knuffel van dwaas
Trouwens ben wel erg benieuwd met wie ik nu allemaal aan t kweppen ben, altijd leuk een gezicht erbij te kennen... mischien een iedee allemaal een foto van onszelf te plaatsen?
Naja ik zat net op die site te kijken, ze hebben best leuke kaartjes! Deze is voor een meid heeeeel leuk!
Deze vind ik wel leuk; http://www.buromac.nl/kaarten.dhtml?oper=detail&kaart_id=1193&PageNr=1&collectie=1&assortiment=1
Waarom zou je een zeur zijn? Het gaat natuurlijk wel om jou gezondheid En niet die van je internist! En zoals ik al eerder zei, we betalen echt genoeg voor onze verzekeringen laat die mensen dr maar is ff voor gaan werken!