Die is inderdaad ook leuk zeg! Een kaart is bijna even moeilijk als een naam uit kiezen haha. Zoveel keus!
tja das ook weer zo... ik wacht vandaag wel af, hij kan nu toch niets meer voor me doen, maar als ik morgen nog niets gehoord heb bel ik zelf wel weer..
hier iemand die supergezonde dingen eet iedere dag verse groenten en fruit!maar zo zie je maar dat zegt ook niks
Haha nou ja dan weet ik het ook niet meer hoor! Dan zal het er wel gewoon bij horen! Maar ja zolang jou gezondheid of die van je kindje niet in gevaar komt is er niks aan de hand lijkt mij!
Thnxx! Heb alleen intussen me haar wat donkerder geverfd. Vond dat hele blonde eigenlijk wel een beetje Anita staan
Wat leuk joh dat je collega ook zwanger is! Kunnen jullie lekker samen kletsen over t zwanger zijn etc!
hahaha sjonnie en anita.... die reden op een sitaaaaa... had eigenlijk een roodharige met een vissenstaart verwacht
ik wil heel graag een mooie buikschildering laten maken (weet alleen nog niet waar...) en een foto daarvan als voorkant voor geboortekaartje gebruiken. lijkt me erg leuk!
Huisdieren zijn soms helemaaaal niet handig! Gisteren een nieuw grasparkietje gekocht, zodra ik in de kooi kwam vloog hij eruit. Hij heeft bijna de hele dag door de huiskamer gevlogen; na een half uur achter hem aanrennen was ik het zat en hij is er uiteindelijk zelf van de honger weer ingekropen. En het broertje van mijn vriend kwam onze kitten terugbrengen met het bericht dat hij bij zijn school liep :S Dat beest wordt nogal eens terug gebracht met een boodschap dat hij straten ver weg liep! Gelukkig is hij wel makkelijk te pakken maar hij is helemaal niet bang; en we wonen aan een drukke weg... Maar helemaal binnenhouden is bij deze vrijgevochten kater geen doen! Heeft iemand tips hoe ik het beestje dichterbij huis houd?
ja das wel leuk en iemand die foto.s wil zien !kan ook op mijn hyves kijken!hihihi zijn er meiden di hyves hebben? stuur maar pb dan geef ik mijn hyves als je het leuk vindt!