dank je! voel me echt een ouwe taart met allemaal kwaaltjes... kan er niet tegen dat ik me niet goed voel!
ja jullie zijn een hele leuke afleiding! en die oefening op handen en knieen is echt debiel! haha moest hem gister dus op zo'n hoog bed van de fysio doen! dat was helemaal stom!
Bij mij zit het probleem voornamelijk dat ik een erg holle rug heb. Ik moet dus in allerlei standen m'n bekken leren te kantelen. Nu kan ik dat wel een beetje, maar ik moet nog verder. En ik ben al een week aan het oefenen en hij zag in een week al verbetering.
ik heb echt zo'n vermoeden dat ik over een paar weken helemaal plat moet gaan. ik blijf positief natuurlijk, maar ik geloof dat ik niet zo goed ben als zwangere vrouw!
oh das fijn boney. heb je snel geleerd dan! mijn bekken kantelen kan ik gelukkig goed. heb vroeger op Hawaiiaans dansen gezeten....
Nou meid ik hoop echt niet voor je dat je dalijk helemaal plat moet! En als je wel helemaal plat moet, dan hoop ik echt voor je dat je een laptop hebt en draadloos internet. Dan heb je in ieder geval nog wat vermaak!
ik ken je gevoel debora, ben er zelf ook bang voor, maarja zie t aan de leuke kant, dan kunnen we met z'n alle plat met laptop in bed kunnen we elkaar gezedlfschap houden
Zooooooo ik ben er weer. Ik heb zojuist de laatste dingen gekocht voor Spanje. En voor m'n man natuurlijk want die moet nu een week voor zichzelf zorgen. @Esmay, mooie foto's! @Thirza, veel plezier en succes morgen bij je echo. @TantePino, bij m'n vorige zwangerschap heb ik tot 6/7 maanden een XL wineterjas gedragen, maar ik denk dat ik het daar nu niet mee ga redden. Dus dat wordt een Poncho of een open winterjas met daaronder een dik vest, of een fleecejas of zo. Spannend van jullie huis, hopelijk is het snel verkocht. @Anette, wat lief dat ze op je werk zo reageerden. Sterkte met de hoofdpijn, hopelijk is het snel weer over. @Joma, leuk zo'n geboorte-kaartjes-alternatief-verrassing. Ik ben wel nieuwsgierig. @Dwazie, fijn dat het vandaag een goede dag was. @Lieke, oeps niet zo handig zo'n reislustige parkiet en kat. @Debora, niet schuldig voelen hoor. Hoe ging het gesprek met je baas? Zo en nu ga ik maar even een paar dingen hier in huis doen. Wij eten vanavond nasi.
debora21 Zie een aantal blz terug. Ik heb hetzelfde en toch maar de vk gebeld. Nu een week verplichte rust. ook moet ik een extra ijzerdrankje gebruiken. Misschien kun je je vk even bellen om te vragen wat je ermee moet doen? Liefs Anette
gelukkig zit ik nu lekker met de laptop op schoot in bed! anders zou ik me echt vervelen. we hebben ook geen tv op de slaapkamer ofzo! hou gelukkig wel van lezen, dus dat kan ook nog!
Geen tv op de slaapkamer? Mijn vriend zou dan helemaal gek worden haha. Ik vind het ook altijd wel leuk om nog ff friends ofzo te kijken voor ik ga slapen. Heb super veel series op dvd dus vandaar! En dat is heel handig als je ziek bent kan ik je vertellen!
tja ik zou t niet eens erg vinden, heb zoveel last van me alles als ik rond loop te sjouwen, maarja moet toch voor m'n dochtertje zorgen.... dus ik kan gewoon niet plat....
Ariel ik heb je toegevoegt. Moet alleen vandaag of morgen es m'n profiel aanpassen en opleuken. Zal er wat foto's bij zetten.
ik zou ook niet zonder tv kunnen op de slaapkamer.... lig tegenwoordig elke avond in bed tv te kijken... een avond lang op de bank zitten kan ik niet meer ivm de buikpijn...