Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Kijk en dat is dan toch wel weer heel erg vervelend. Als ik plat zou moeten zou alleen het huishouden er onder lijden. Want dit is me eerste. Maar ff een vraaggie hoe moet het nou als je dalijk ECHT plat MOET?

2. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    @anette ik ga morgen weer bellen naar vk. vorige keer toen ik dit had hebben ze alles gecontroleerd en konden ze niks vinden. (dat heb ik altijd, voel me helemaal beroerd, maar er is nooit wat)

@mamanorah: gesprek heb ik dus niet gehad... baas heeft op dinsdagmiddag altijd een vergadering, en we zouden het gesprek erna doen, maar ja, dat heb ik dus niet gered. Hij zei dat morgen maar ff moest bellen, doen we het telefonish en dan schakelt hij de bedrijfarts wel in!

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    tsjong jonge ik kom net terug van de fysio ----> ik ben overgestapt naar een andere praktijk. nou wat een gaar wijf sorry hoor. is ze me wat dingen aan het leren terwijl ze nog niet eens mijn medische gegevens heeft doorgelezen en ze heeft me niet eens onderzocht bah bah...ik twijfel om opzoek te gaan naar een andere want zij vond zich zelf wel een topper volgens mij....sorry ik ben echt pissig

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Oke gezellig! Ik zal dan morgen nog wel even een kijkje nemen!

5. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Nou das ook raar :( Voor ze jou dingen gaat leren moet ze toch eerst is een blik op je dossier werpen lijkt mij?

6. Niet meer actief

tja.......... heb werkelijk geen iedee

7. Niet meer actief

jeetje kikkert wat raar! tja ik was al anti fysio, maar als ik dan zulke verhalen hoor word mijn mening er niet beter op..

8. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hmm, misschien toch wel iets om alvast over na te denken (als je dat nog niet had gedaan natuurlijk )

9. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ja pino, das pas echt lastig! je dochtertje gaat natuurlijk voor, maar ja mama moet zich ook goed voelen, he... hier lijdt ook alleen het huishouden eronder, maar daar is m'n vriend ook heel goed in, en ik zit er niet mee!

kikkert; wat een domme doos! je leest toch zeker even de gegevens door! voor je het weet maak je het erger!

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Pino, stel dat het echt moet dan zul je thuis zorg aan moeten vragen. Of je op laten nemen, maar dat lijkt me helemaal geen optie.

11. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik heb het er ook niet zo op, vroeger (nu nog steeds) had ik wat aan me knie. 3 jaar bij de fysio gelopen en het is nooit minder geworden. Sinds de zwangerschap wel erger, maar ja als dat alles is.

12. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    tsja schijnbaar niet. ik hou wel van mensen die direct zijn maar zij was een beetje teveel van het goede :confused: . maar toen ik bijna de deur uit liep toen heeft ze binnen 5 sec mijn dossier doorgelezen.... :(

13. Niet meer actief

inderdaad thuis zorg, of een hele hoop vrijwillige oma's...

maar ik houd me groot, mij krijgen ze niet zomaar m'n bed in ;)

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ja kijk en dat moet ze dus doen VOORDAT jij de deur inloopt :p Heeft wat meer effect denk ik!

15. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Gelijk heb je! Als je maar goed naar je lichaam luistert en het niet erger maakt!

16. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    mijn moeder heeft ook thuiszorg gehad. ze lag in het ziekenhuis met zwangerschaps vergiftiging en mijn broer was toen 4. hij vond dat helemaal niet leuk, hoor zo'n vreemde mevrouw in huis!

17. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ze zei ook tot de meeste vrouwen geen bekkeninstabiliteit hebben maar dat het gewoon zwangerschapskwaaltjes zijn tsja ik denk als het zo door gaat dat ik een andere praktijk ga zoeken want hier heb ik echt geen zin in pfff

18. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ooh nee! mijn fysio zei juist dat het een onderschat iets is! en das nog maar een jong menneke! nou uh het doet toch echt pijn hoor! wat ze ook zeggen!

19. Niet meer actief

tja ach ik denk altijd maar 'kom op ben 'alleen maar' zwanger hoor, zo erg is het niet' ... maarja in m'n schterhoofd weet ik dat er meer aan de hand is, maarja dat is voor latere zorg, eerst een gezond kindje op de wereld zetten daarna ben ik weer aan de beurt.

Ik zie trouwens wel heeeel erg tegen de bevalling op omdat ik me zo ziek voel. M'n eerste bevalling was helemaal niet erg ofzo, was in 5 uurtjes klaar, maar toen mankeerde ik niets... nu ben ik zo ziek dat ik die weeen er eigenlijk niet ook nog eens bij kan hebben.... zit er aan te denken een keizersnede aan te vragen, maar geen iedee ofdat ze dat 'zomaar' doen... en of t echt beter is....

20. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Nou ik zal allang een andere praktijk hebben gezocht. Komt bij mij een beetje over alsof ze vind dat je je aanstelt ofzo.

Deel Deze Pagina