Bekken instabiliteit is ook eigenlijk een foute term. Bij alle zwangeren is het bekken in stabiel. Dat is nodig omdat het kindje er straks door moet. Je hebt gewoon een bekken/banden probleem net als ik. Ik weet niet hoe het tegenwoordig heet, maar bekkenistabiliteit is een achterhaalde term die ze eigenlijk niet meer gebruiken. Zou die rare fysio toch moeten weten...
ik probeer ook steeds te denken dat ik "alleen maar zwanger" ben, maar ja zoals ik me nu voel.... ppffff lijkt me ook niet zo lekker voor de kleine. hoewel ie er waarschijnlijk niks van merkt!
mijn moeder heeft me altijd goed geleerd naar mijn lichaam te luisteren. Zij heeft namelijk een vorm van reuma en dat wordt niet altijd erkend, maar de dokters hebben nooit mijn moeder van de trap af zien kruipen van de pijn, of haar moeten wakker maken 's middags, en dat ze dan gewoon niet wakker werd, wat ik ook probeerde! doodeng!
maak je over de beeb maar geen zorgen, das juist de schuldige haha Hoop dat je snel opknapt! Dit is niet leuk zwanger zijn
Ik heb ook hyves maar gebruik het niet zo vaak op 't moment. Een beetje te druk 'met het forum hier. Wie die van mij wil weten moet maar even pb'en
goh doe mij ook zo'n vriendje John heeft gister een beetje op m'n rug gekriebelt zomaar spontaan (normaal moet ik daar om vragen ) voor t eerst dat ie een beetje medelij met me had Tja ik ben altijd al ziek geweest, dus voor hem is het meer zo van ' je bent weer ziek zeker, t zal eens anders zijn' ..... die is er aan gewent..
oh! tja mannen als ergens aan gewend zijn! haha nee, hoor, is toch lief dat ie spontaan komt kriebelen! moet ik ook meestal om vragen
haha mannen.... Daar komen we nooit over uitgepraat. Die van mij is erg lief, ook voor mij en doet een hoop, maar zelf die zou ik wel eens achter het behang willen plakken. (we hebben geen behang...)
Zo, heb even een vraag geplaatst of mensen goeie oefeningen weten voor je bekken. Het doet echt zo'n pijn! En ik kan pas volgende week bij de fysio terecht, pfff
inderdaad go kikkert! zo hoef je je niet te laten behandelen! Boney: Nope geen gezamelijke vrienden, leek me al sterk hyves is zooo groot, maarja t had gekunt debora: haha ja was zeker lief.. ik stond ook echt versteld hahaha