Jeetje wat een belachelijke filmpjes zenden ze uit op kindertijd nu is er een filmpje bezig van een ventje dat heel het huis aan elkaar plakt met plakband... breng kinderen ff op iedeeen zeg! Ik zou zwaar pissig worden als mijn kind zoiets zou doen.... zoiets zend je toch niet uit
Hallo ladyssss Zow gaat echt wel hard hier, even niet op het forum en je hebt gelijk weer een paar paginas te lezen maar wel een zeer leuk tijdverdrijf natuurlijk. Even een updatje van mij: kom net bij de genaecoloog weg en de echo zag er uitstekend uit alles lijkt super en we krijgen een JONGETJE. Ik ben zo blij en super gelukkig! Voor alle dames die de echo nog krijgen, alvast heel veel plezier het is zo ontzettend fijn gevoel om het kindje zien te spartelen. Groetjes Marion.
wahaha daar zou ik ook niet blij mee zijn, met zo'n filmpje, voor je het weet heeft je kleine de tape te pakken!
Marion: gefeliciteerd met je JONGEN. Ik ga ook koken. En nu hebben we wel gezamenlijke vrienden op hyves.
Jeeeeetje, klepkippen hier Ik heb een poging gedaan terug te lezen maar het was geen doen. Vandaar dan maar een ego berichtje. Vannacht zo slecht geslapen van de pijn in mijn heupen en benen. Ook de buikpijn is nog niet weg. Eigenlijk zou ik dan moeten bellen en nemen ze me op maar ik wil écht niet. Met de fysio gehad over het noten rapen en dat mag ik ABSOLUUT niet meer doen. Hij denkt dat ik daardoor zo'n last heb van mijn bekken, rug en buik. Ik moet me vanaf nu gewoon rustig houden. Ik heb oefeningen mee gekregen, ook die met buik intrekken en bekken kantelen. Na de fysio nog even naar het winkelcentrum geweest, Kruidvat ingehobbeld en de Zeeman en nog een paar leuke pakjes gekocht. En nu ben ik weer aan mijn eindje. Ziiten doet zeer, in welke houding dan ook en liggen lukt ook al niet. Omdat ik al een flinke buik heb moet ik nu met een kussen onder mijn buik gaan slapen en 1 tussen mijn benen. En dan maar kijken of het beter gaat. We hebben het ook nog gehad over het zwemmen. Hij was niet zo erg enthousiast meer. Ik ga het je niet verbieden zei hij maar ga gewoon een keer of 3 en kijk of en hoe het gaat. Als ik het toch heel fijn vind en geen pijn krijg daarna mag ik best zo af en toe gaan zwemmen. Zo, en nu ga ik karbonaadjes bakken, bloemkool koken en aardappels bakken. Misschien tot zo.
Hoi Dees, wat vervelend allemaal weer. Neem nu maar lekker je rust. Ik heb als tip van de fysio gekregen: Ga plat op je rug liggen met je benen omhoog. Ik ga dan op de grond liggen met m'n benen op de bank. Het gaat erom dat je benen vanuit je heupen iets meer dan 90gr. en dan je knieen wel 90 graden. Ik hoop dat je het snapt, maar deze houding heeft een bepaalde naam en als je zo ligt zijn al je bekken bodemspieren ontspannen. Het helpt mij erg goed.
zo hier ff snel gegeten thuis ! en ga nu naar curcus hoop dat ik het volhou ppfff tot straks hoop dat het dan ook nog zooo gezellig is hier
ik duik zo m'n bedje in, ben weer goed beroerd, rond 7 uur savonds ben ik echt aan m'n einde... Dees wat vervelend! Heel veel beterschap!
Heej MamaNorah, Ja inderdaad, onze meiden lopen wel gelijk op jah. Maar dat zal ook wel komen dat onze BV datum maar 1 dag verschilt Mooi hoor die foto's van je. En inderdaad ik zie echt een plat neussie bij die van jou Mijn beebje liep trouwens met haar buikje en benen een week voor. Liefs Angel