Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik ben benieuwd of ik volgende week ook al hartaktie kan zien en horen ben dan 6 weken en 5 dagen

2. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Ik begin nu ook echt een klein bolletje te krijgen, vind het wel heel leuk!

3. Lis

Lis Actief lid

3 jun 2007
    120
    0
    0
    Belgiƫ
    Ik heb toch ook al een ferm buikje hoor.

Ok, ik heb nooit echt een platte buik gehad, maar ik kan op dit moment toch al in geen enkele broek meer in.
    Wel grappig eigenlijk.

Lis

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nou ja ik krijg ook al buik hihihi maar had van mij nog wel ff mogen wachten en ja die broeken zijn ook al vervangen :D

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik ben benieuwd of ik volgende week ook al hartaktie kan zien en horen ben dan 6 weken en 5 dagen!

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    meiden wie heeft er al buikfoto s gemaakt ? ik heb net 2 stuks gemaakt van me beginnend buikje ze staan in me album!

7. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    @joma.... mooie buik al hoor... die van mij is net zo hihi

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja stom he gaat zo snel ik heb normaal geen buik! :D

9. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    niet stom ... mooi toch

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja aan de ene kant leuk andere kant niet vorige keer viel het bij mij ook heel snel op!

11. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ik moet eerlijk zeggen nu ik ZWbroek heb vind ik het niet meer zo erg maar vrijdag baalde ik ook goed hoor....

12. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    Hallo lieve allemaal!

Nou hier ook goed nieuws: op de echo dit keer duidelijk een minibeebje te zien (ahum beeb is een groot woord, maar vlekje klinkt ook zo onaardig he ;) ) MET een kloppend hartje!
    Fantastische baby vond de gyneacoloog en hij heeft me meteen ontslagen!
    Ik mag nu gewoon naar de verloskundige en heb daar 5 juli vlak voor mijn vakantie de intake.
    Volgens de echo ben ik 6 weken en 2 dagen, maar de uitgerekende datum blijft gewoon 5 februari volgens de gyn.

Ik ben zoooooo blij, want vond het wel heel spannend hoor!

@BD, ben ook zo blij voor jou! Fantastisch dat je het hartje zelfs gehoord hebt!

@Dwazie, niet schrikken dus morgen als er amper iets te zien is, want dat was bij mij vorige week ook zo en nu VOILA, alles prima in orde.

Oh en de gyn heeft me ook nog gezegd dat het na het zien van een 'intakte zwangerschap' de kans op een miskraam zeer sterk omlaag is!
    (ik weet wel dat het soms ook anders gaat) Voor mij helpt dit heel erg, heb het gevoel dat ik nu toch al ' verder' ben dan in mijn vorige zwangerschaps. Klinkt misschien gek, maar zo voelt het. alsof ik toch al enigszinds uit de gevarenzone ben.

Veel liefs
    Amma

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @amma super meid ben blij om te horen en dan weet ik als alles goed is dat ik ook een kloppend hartje volgende week kan zien !

14. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    nee ik ga er ook helemaal vanuit dat er niets te zien is.. en dan hoop ik dat ik ook snel nog een echo te zien krijg waar ik wel al wat op kan zien... vraag ik gewoon haha brutale hebben de hele werled is het niet...

super heerlijk trouwens meiden dat jullie zon mooie echo hebben gehad....helemaal geweldig

15. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Oh Amma, wat fijn voor je! Wat een opluchting dat je nu een kloppend hartje hebt gezien. En dat je nu verder bent dan de vorige keer, ik kan me voorstellen dat dat een hele opluchting is. Als ik op mjin echo een kloppend hartje zie ben ik ook verder dan de vorige keer en weet ik dat het daar in ieder geval niet meer mis mee kan gaan.

Joma, mooie buik!

Ik pas nog 1 broek. Dus die was ik, droog ik, en dan doe ik hem weer aan. Alle broeken van voor de vorige zwangerschap pas ik niet meer (ietsje aangekomen, vooral dus het buikje :oops: ), en zelfs van deze lekkere broek moet de knoop al los als ik zit. Ik heb wel 2 zwangers. spijkerbroeken die lekker zitten, van de vorige keer. (En nog een doos winter zwangerschaps kleding :( ). Misschien moet ik dat dan maar weer opzoeken.

16. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    En zo is het. :D Gewoon vragen, als ze je het niet al vanzelf aanbieden. :D

17. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    Hoi Dwazie, precies! Gewoon goed voor jezelf opkomen.

waar heb je de echo trouwens? Want mijn ervaring is dat ik niet eens hoefde te vragen om een snelle tweede echo, dat stelde de gyneacoloog meteen zelf voor. Gyneacologen zijn wat scheutiger met echo's volgens mij

In ieder geval veel plezier morgen, het is sowieso fijn de bevestiging te krijgen dat je zwanger bent, ook als er nog niet zo veel zichtbaar is!

Liefs
    Amma

18. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Hallo allemaal! Volgens mij mag ik mij hier ook aanmelden! Ik ben niet helemaal zeker van mijn banner.. vooral na curettage was mijn cyclus even van slag.. maaruh!
    IK BEN ZWANGER!
    kan het nog amper bevatten.. ben erg bang dat het weer mis gaat.. durf nog niet zo goed blij te zijn.. probeer het wel hoor! ;)
    Dus, ik ga hier lekker meekletsen!

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja ik heb nog zwangerschaps broeken die ik vorige keer gekocht hebt ik hoop er nu langer plezier van te hebben! :D

20. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    @Joma, volgens mijn laatste ongi ben ik vandaag 6 weken en 6 dagen, en dus ongeveer even ver als wanneer jij je echo krijgt. Dus hoogst waarschijnlijk zie je dan ook een boontje met een knipperlichtje en een dooierzakje!

Liefs
    Amma

Deel Deze Pagina