ooh wat voel ik me nu een vies mens! iedereen aan de poets. ik heb zaterdag voor het laatst wat gedaan hier... schaam schaam
hmm nee daar heb je een goed punt... nouja als jullie me niet meer horen straks .... ben ik ff een rondje gaan zwemmen
oja spannend! hoop dat je je met je bruiloft een stuk beter zal voelen! Ik had altijd de droom te trouwen met een dikke 8 maanden zwanger buik.... maar nu ik me zo rot voel .... nee bedankt
wouw alweer 20wkn op de helft! ik moet ook nog aan de poets maar ik wacht wel tot de oudste uit school is anders kan ik 2x stofzuigen dat zie ik nu net ff niet zitten. jullie kunnen aardig kletsen hier zeg meiden. zo nu ga ik ehct van de pc af en lekker even zitten tot ik de oudste kan halen om kwart over 12. nou meiden tot snelleis weer
lianda gefeliciteerd! Ja das wel mooi met zo'n dikke buik! nu zou je bij mij nog kunnen denken dat ik gewoon een beetje dik ben! Maar idd als je je niet goed voelt, lijkt me er niks aan! en je moet ook niet te vroeg bevallen....
gefeliciteerd lianda Fijn he kinderen en stofzuigen Ik zit ook te wachten tot m'n dochter der bord leeg heeft, daarna ga ik ook pas stofzuigen
haha nee gelukkig niet, een plakje worst, maar dan weet ze alsnog een zooitje te maken...niet te geloven die krummelt nog met een ijsje
ja zekers daarom wacht ik nu ook hoor. anders blijf ik aan de gang en heb echt geen zin hoor terwijl ik elke dag toch wel iets doe in het huishouden. zou een appeltaart bakken maar echtveel zin heb ik niet maar ja beloofd is beloofd zeggen ze dan he
oehhhhh appeltaart, daar heb ik echt al weken zin in, en t fijne is dat ik t nog kan eten ook jeuhhhh.... ga der eens ff over na denken of ik ook zin heb in t maken van een taart heb namelijk net heel m'n keuken schoon....