Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefje

liefje Actief lid

12 okt 2005
    404
    0
    0
    verpleegkundige
    willebroek
    Als alles goed gaat verwachten wij juist 1 jaar na ons eerste zoontje ons tweede zoontje, het gaat zeker druk worden maar we slaan er ons wel door.

2. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Bij de meeste zaken heb je een terugbreng garantie he, wist je dat?
    Dus kan je best een wagen kopen.
    Dan daarbij moet je met de meeste wagens een aantal weken/maanden wachten voordat hij binnen is. Dan kan je kind al zowat zitten :)

Liefs Angel

3. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Ja zo halen we die decembermeiden wel in jah :) :)

Nu nog een aantal keer alle lijsten voorbij laten komen :)

:) :) :) :) :) :) :)

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Me vriend en ik hebben al vanaf het begin het gevoel dat het een meisje is. En vrijdag krijgen we te zien of ons gevoel juist was of niet!

5. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Druk, maar wel gezellig, lijkt mij :D

6. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    hahaha.. dan moet ik gaan zoeken.. geen idee meer waar ze staan.. krijg je als er 30 pagina's in een dag bij komen!

@ watervrouw en liefje : welkom! jullie komen in een heel druk clubje terecht maar klets maar gezellig mee!
    Tip: ga niet proberen terug te lezen.. gaat je niet lukken! Er komt vaak meer bij dan dat je terug kunt lezen! hihi ;)

net heeeeeerlijk gelunchd met een vriendin van me! ik had toch een lekker broodje.. hmmmm... zou er nog wel een lusten!

Ben ook nog bij de fysio geweest! Ging zo goed dat ik voorlopig niet terug hoef te komen!
    echt vakantie vieren dus!

@ mamanorah...Je zult het wel niet meer lezen... ik ben te laat.... maar alsnog een hele fijne vakantie! geniet ervan samen met Norah!

7. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Vervelend zeg dat je je zo beroerd voelt! Ik heb trouwens ook echt geslapen niet normaal meer. Gister om half 1 naar bed en toen geslapen tot 04.15 wakker gebleven tot dat me mannetje wegging om 06.15 en daarna gewoon geslapen tot 12.30 :confused: lang geleden dat ik zo heb uitgeslapen!

8. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Spannend hoor, nog 2 daagjes wachten! Ik ben benieuwd.......
    Hoe staat de stand nu? Meer meiden of meer jongens?

9. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    hihi.. ik slaap ook veeeeeel langer! gelukkig heb ik nu vakantie! kan ik ook echt bijslapen! gisteren naar mijn zus geweest.. hele terugreis geslapen.. is 1,5 uur rijden... zo gezellig voor hubbie!

10. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Volgens mij tot nu toe meer meiden.. toch?

11. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Ik zal de lijsten eens even proberen op te sporen.. hihi.. best wel een werk denk ik zo....

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Dat moet ik mezelf ook m aar is aan gaan leren geloof ik! Dr ligt me toch weer een berg op me te wachten :(

13. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Hoi, hoi,
    Ik wou nog even laten weten hoe het tussen mij en mijn manager is afgelopen. Het was een raar gesprek, omdat ik hem de hele tijd vertelde wat er wel/niet moest gebeuren. Eerst zij ik dat ik van de groep af wil, omdat ik het risico te groot vind dat er wat gebeurt. Daar ging hij mee akkoord. Hij zei, dan moet je je maar ziekmelden... NEE zei ik, jij moet voor vervangend werk zorgen! En als dat er niet is, zul je je toch ziek moeten melden, zei hij. NEE zei ik, dan ga je mij vrijstellen van werk via het UWV en dan krijg ik een uitkering. Ik zei hem dat ik het belachelijk vond dat ik hem dit moest vertellen. Hij had wel navraag gedaan bij een of andere Arbo-groep, en binnen onze instelling is er geen beleid voor zwangere vrouwen! Belachelijk, zei ik weer.
    Nou komt het er op neer dat we volgende week samen kijken welk werk ik kan doen. Hij denkt en vraagt na en ik doe hetzelfde. Voorstel van hem is o.a. dat ik het beleid ga schrijven, altans een voorstel in ga dienen. Prima, heb ik werk en ik kan iets betekenen voor alle zwangeren na mij!
    Gelukkig ben ik goed in op mijn strepen staan, want vraag me af of hij verder wel werk voor mij heeft ;).

Tot zover de up-date van mijn kant.
    Een vraag voor jullie: zijn jullie ook nog vaak moe? Als ik mijn wekker niet zet kan ik echt de hele dag wel slapen! Ik dacht dat dit juist de meer energieke periode was? HB was eerder prima, maar zal het anders nog maar eens laten testen...

Veel plezier met klessebessen... er zou eigenlijk een chatroom voor jullie moeten zijn!

Groetjes!

14. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Lekker Sizzel dat je niet hoeft terug te komen, nu lekker genieten :D

15. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Volgens mij staat ie echt heeeeel veel pagina's terug :)
    Dat wordt zoeken..

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Heel veel plezier in Spanje! Hoop dat de zon snel gaat schijnen voor je!

17. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    ik ben al bezig.... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
    hahaha... best wel ver terug ja...

18. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Welkom! Gezellig zeg!

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Volgens mij inderdaad veel meer meiden dan jongens ja

20. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ik zou maar eens goed navragen wat je rechten zijn hoor!
    Als ik de wekker zet, mag ik blij zijn dat ik em hoor, anders slaap ik idd te lang door :) De laatste tijd word ik alleen wakker van mijn vriend die vergaat van de pijn! :cry:

Deel Deze Pagina