Nou meiden ik heb al weer veel te lang niks gedaan. Ik ga dan nu eindelijk maar is douchen en aankleden. Boodschappen doen. En wat aan het huis! Als ik nog tijd heb kom ik vanavond of laat in de middag nog even kijken! En anders tot morgen!
Ik moet nog best veel dingen kopen, babykamer, wagen enz. Maar ik wacht even totdat ik geld heb. En het is zo gekocht allemaal, dus heb geen haast.
haha, lekker gezellig hoor Hbe ik weer ff tijd vertrekken ze allemaal haha zullen we samen die 700 pagina's moeten vullen
ik heb net de sfeerhaard aangezet in de hoop dat ik t warmer krijg door er naar te kijken, de kachel staat al op 22 namelijk
nee, hoor maar was weer in 1x zwanger dus ja dan moet alles iets sneller. Anders hadden we het ff rustig aan gedaan.
Dames, Schrijf eens niet zo heel veel.. Als ik een paar dagen niet geweest ben kan ik het niet eens bijlezen.. pff.. Zag al wel dat er weer geslachten bekend zijn.. Echt leuk.. @ Naatje.. heb jij ook al een pendel van 19-02-2008 en een jongen.. haha.. Ik ga zo weer verder met werken oftewel ergeren.. Is best leuk af en toe..