@Angelina en @Sizzel: Welkom! En alle andere nieuwe zwangeren die ik nog niet welkom heb geheten: ook welkom natuurlijk! Het gaat hier allemaal zo snel dat ik het amper bij kan houden, dus als ik dingen over het hoofd zie, please forgive me! Ik ben ook zo moe..........pffff heb vandaag een vrije dag, na de echo ben ik lekker twee nieuwe bh's gaan kopen, meegroei gevallen en verder heb ik niks zinnigs gedaan. Hang alleen maar op de bank en voel me brak en misselijk. Het is voor het goede doel, maar ik verheug me wel op wat meer energie straks. Liefs Amma
Dat hoop ik ook voor je meid. Ik hoop dat we hier allemaal samen de eindstreep gaan halen. Welkom Sizzel, en gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik kan me voorstellen dat je bang bent nu je weer zwanger bent, maar we slepen je er wel doorheen. Er zijn hier heel wat meiden nu die weer zwanger zijn na een MK, dus we weten wat er nu door je heen gaat.
Amma, meis super! Goed gevoel geeft het he! Sizzel welkom meis, gefeliciteerd! Ik snap je onzekerheid heel goed en we slepen elkaar er doorheen hier! Liefs bd
Nog een weekje! En als jij die van jou gehad hebt, dan is het voor mij ook nog maar een week. hihihi.
Jullie zijn nu al mijn favoriete mama's groepje..hahahahaha! Ik ben inderdaad wel echt bang.. maar probeer er wel echt van te genieten! Ben blij dat ik bij jullie ook mijn verhaal kwijt kan! thanx alvast! @mamanorah.. wij zijn volgens mij op dezelfde dag uitgeteld... leukleuk.. bij wie zou "ie" er eerder zijn!
Das altijd fijn om te horen big dream! heb al een beetje teruggelezen en lijkt me inderdaad een gezellig groepje! Komt helemaal goed denk ik! We gaan hier gewoon een heleboel lol trappen! ja.. virtueel dan he!
allemaal lieve mamma s hihi super zijn jullie ik weet niet meer wiehet vroeg maar ik heb mijn echo morgen bij de Vk .... oh ik wil vroeg gaan slapen dan is het snel morgen helaas moet ik nog even werken
Kennen jullie de website http://www.vaderschap.org, daar kun je links bij "progress" je gegevens invullen dan dan krijg je een heel mooi overzicht van hoe ver je al bent in je zwangerschap. Hij telt de seconden, het gewicht, de lengte. Het blijft natuurlijk giswerk, maar ik vind het altijd leuk om "mijn kindje" voor het slapen zo even welterusten te wensen. Dwazie, moet je vanavond nog werken?
Oh das goed mamanorah.. ik had al meteen zoiets.. wedden dat "ie" op 29 feb geboren wordt.. schrikkeljaar he.. hihihihi.. zul je zien! hahaha.. wat denk jij?
Ik zie dat jij ook iets hebt met de 25e van de maand, dus ik denk 25 februari! Hihihi, mijn ouders en mijn dochter zijn allemaal op de 25e jarig.
haha.. dat zou ook wel iets zijn.. februari is een rare maand hiero.. op de 7e is mijn mannetje jarig.. de 14e mijn beste vriendin, de 21e nog een hele goede vriendin van me... zou het dan zo zijn dat ons frummeltje de 28e geboren wordt.. Zou wel in het rijtje passen! Ik zal eens even gaan kijken op vaderschap.org..ben ook ff nieuwsgierig