Ik begon je al te missen, en je hoeft toch niet steeds alles terug te lezen, lukt mij ook niet altijd hoor! Ik zie dat jij net als ik een pendel van 19-02-2008 hebt, en ook een jongen, ben benieuwd. Laat jij het een verrassing of wil je het van te voren weten? Hoe gaat het nu op je werk? Nog steeds hetzelfde?
Volgens mij zijn er nog wel meer geslachten bekend, maar ik zou niet meer weten van wie, mijn hoofd is soms net een vergiet. Nouja soms, altijd eigenlijk wel
Zag net nog iets voor de aanstaande bruiden tussen ons : de trouwbox, weer eens wat anders als de babydozen http://www.trouwbox.nl/?linkpartner=8
De 20 weken echo was echt SUPER! Ben zo blij! 1. Het was een vrouw. 2. Ze was aardig en legde alles heel goed uit. 3. Ze deed echt haar best om alles te controleren. 4. Het duurde wel 3 kwartier! 5. De echo was superduidelijk. 6. Ze heeft het geslacht voor ons opgezocht. 7. Maar boven alles: Alles is gezond! Ik ben echt blij dat ik mijn kleintje zo zag en voelde spartelen binnenin me. Zat daar bijna de hele tijd met tranen over me wangen, echt super bijzonder. Ik ga nu foto's op m'n album zetten, dan mogen jullie zelf kijken wat het wordt ... Jeej, ik ben zo blij!
Dat zijn de hormonen en heet zwangerschapsdementie Maar ik heb dr ook last van, dus ik zou het ook ff niet meer weten wie het allemaal al weet. Maar als dr iemand nog niet bij staat: PB NAAR SIZZEL
Nog steeds hetzelfde.. Ben alleen deze week verhuisd naar een andere plek. Heb hier veel meer aanspraak en hier komen er zelfs chauffeurs voorbij.. veel gezelliger als met z'n 3en boven.. En dat dan met een k-collega en eens stagaire.. blegh.. Ze hebben hier ff de verwarming aangezet.. Lijkt wel of mijn hoofd een kachel is zo warm is het hier.. pff.. Ik wil het geslacht wel weten, maar weet nog niet of ik het hier bekend ga maken ivm meelezen van miss bekenden.. Dus daar ga ik nog ff wat op verzinnen.. haha
Ik heb het mijn naasten al verteld, ik ken me mond toch niet houden Tenminste normaal wel over alles, maar dit is toch wat anders
Ja, het is een ventje! 'k Dacht al die tijd een meisje en was bang dat ik teleurgesteld zou zijn als het een jongen zou zijn maar dat is helemaal niet zo, vind het net zo leuk!
ik heb gezegd tegen iedereen dat als we het geslacht volgende week horen, ze zelf mogen kiezen of ze het willen horen. Met het risico dat ik het verklap! van mij mag iedereen het weten!
Ik heb bij een taxibedrijf gewerkt, en ik weet dat chauffeurs gewoon gezellig zijn! Dus dat is wel leuker voor je! Je kan ons toch ook gewoon een pb sturen met het geslacht erin!
leuk leuk, hoopte aan jouw echo te kunnen zien of dat die van ons echt een knul is, maar wij zagen enkel balletjes... kan niet wachten tot ik t zeker weet... maar john wil nog een week of 10 wachten met een pretecho... maar daar zal ik nog wel een stokje voor steken
over de baby uitzet: we hebben de kinderwagen en maxicosi gekregen van mijn ouders. Mijn schoonmoeder maakt de familiewieg in orde. Ik ga mijn oude commode opknappen. Verder heb ik al een buikdrager gekregen en hebben we een bak vol met kleertjes, wat knuffels, slaapzakjes en hydrofiele luiers. Ik wil graag borstvoeding geven en de kolfmachine kan ik lenen van iemand. (met nieuwe "zuignappen") Tja ik vind het eigelijk heel erg overbodig om een overdaad aan spullen te hebben voor de baby. Ik heb wel al heel veel gekregen, dus daar kan ik geen nee tegen zeggen. en ik ben er ook blij mee, hoor. Maar ik heb liever geen spullen die ik toch niet gebruik, vind ik zonde...