bassie en adriaan.. erg leuk. boes, de smurfen, plons, seabert, ovide.. was allemaal leuk! Op zaterdagmorgen was de vaste prik telekids.. dat was echt het einde! keken we de hele week naar uit!
Ik heb maandag al makkelijk gegeten, patat met broodje frikandel Als het aan mijn vriend ligt, eten we dat vandaag weer Maar ik wil eigenlijk gezond eten Jij hebt een excuus, jij hebt vakantie, haha.
ja dat soort dingen deden wij vroeger ook! kastanjes zoeken en er poppetjes van maken... En idd fris en chips alleen op zaterdag en feestjes...
Ik mocht nooit t.v. kijken toen ik klein was, vraag me niet waarom. Alleen als ik ziek was ... Voor de rest speelde ik altijd met lego en playmobile en tekende ik heel veel... (was ook wel een beetje creatief... nog steeds wel maar doe d'r minder mee dan toen).
hahaha.. zou wat zijn als ik dat 5 weken lang ging eten! Dan weet ik zeker dat ik een heeeeeel mooi buikje zou hebben.. (alleen niet van de zwangerschap! )
hmmm ik heb weinig herinneringen van vroger helaas... dus heb geen dingen waarvan ik zeg 'dat deed ik graag samen met m'n ouders en dat ga ik nu met m'n kids doen' Mijn ouders zijn gescheiden toen ik 7 was... daarna moest mijn moeder hele dagen gaan werken,,,, ik ben toen veel alleen geweest en heb op een gegeven moment mijn verleden verdrongen dus ook de eerste jaren dat we nog wel een leuk gezinnetje waren... ik kan me pas dingen herinneren vanaf dat ik een jaar of 11 was...
De goede oude tijden ja, later keek ik zelfs nog naar pittige tijden 8) Hier ook alleen chips in het weekend en veel buiten!
oh.. das wel minder ja.. ik kan me wel voorstellen dat je dan nu met je dochter heel veel leuke dingen doet, veel foto's maakt ed.. zodat ze er later veel herinneringen aan heeft.. Misschien heb ik het fout hoor.. maar dat hoor je gewoon vaak!
ja dat waren leuke tekenfilms en idd telekids! maar later toen het veranderde vond ik het wat minder. En op zaterdag avond de miniplaybackshow, en ik mocht ook noor flyingdokters kijken later, en Geef nooit op!
jeeee... dat was ik al weer vergeten ja.. geef nooit op met Peter jan rens.. dat was helemaal geweldig! Wij keken ook altijd de flying dokters... en later 12 steden dertien ongelukken en jules unlimited.. altijd leuk! Wat is dat toch leuk.. jeugdherinneringen ophalen.. vind het wel grappig dat alle programma's die wij nu opnoemen op de zaterdag kwamen!
Wat jammer dat je daar zo weinig van hebt onthouden, waarschijnlijk was het ook niet echt een gelukkige tijd. Maar nu kan je het een klein beetje over doen met je eigen kids. . 'k Zou echt m'n best doen om mijn kinderen dan wel die jeugd te geven die ze altijd zullen onthouden. ... Maar dat hebben jouw ouders zich vast ook voorgenomen toen jij geboren werd. Je weet nooit hoe het leven loopt. We moeten er 't beste maar van maken, vooral voor onze kinderen.
helemaal mee eens lieke! Lieke geef even je bevallingsdatum door en je hoeveelste kindje.. dan zet ik je erbij op de bevallingslijst!
mijn ouders zijn gescheidden toen ik 11 was... En alles ervoor was leuk! en alles erna niet... Mijn moeders nieuwe vriend was behoorlijk agressief. Maar ja das mijn hele pubertijd, kun je moeilijk verdringen... Inderdaad denk ik wel dat je dan je eigen gezin hecht en gezellig wilt maken, ik in ieder geval wel!
dat probeer ik zeker maar dat gevoel van "he leuk dat deden we vroeger ook' heb ik niet en dat vind ik jammer... Ik ben het gewoon allemaal vergeten, hoe graag ik me ook zou willen herinneren ik weet echt niets meer.. heb dat gewoon gewist. Ik weet alleen nog dat ik een rot tijd gehad heb, veel alleen, altijd gepest op school, kan me enkel negatieve dingen herinneren.. En daardoor probeer ik mijn kinderen hiervan te behoeden, en zal ik altijd voor ze klaar staan, das ook de grootste reden waarom ik hele dagen thuis ben, ik laat mijn kinderen nooit in een leeg huis thuis komen....