wahaha, ja hij is erg lief! ben ook erg blij met hem! hij is altijd zo geweest, dus heb geen update hoeven halen!
die van mij is ouderweds heeft een hele dikke update nodig, hoe ziek ik ook ben, meneer wil gewoon in een schoon huis thuis komen en z'n prakkie voor z'n neus krijgen als ie binnen is. Oja en ook elke avond nog even sex als t mogelijk is......
haha ja das ouderwets! enne seks krijgt de mijne al een tijdje niet, want daar voel ik me niet goed genoeg voor, en hij vraagt er ook niet om...
Hij is heeeel makkelijk, eigelijk. soms voel ik me wel eens schuldig... ik ben namelijk niet zo makkelijk...
zo das lekker, tja die van mij heeft nogal sex drang, maar ik houd m'n benen stijf bij elkaar sinds ik weet ik dat zwanger ben heb ik de deuren gesloten, veel te bang dat ie de boel sloopt hahahaha en hier heerst ook een 'doe het stiekem zelf' verbod (vind dat zo raar als je een relatie hebt) dus nu is het een beetje knuffelen en wat handwerk in bed, meer dan dat krijgt ie nu niet van me, ikzelf heb er helemaal geen behoefte aan op t moment,,, word spontaan frigide als ik zwanger ben
qua eten en huishouding is die van mij ook heel makkelijk hoor.... Als er maar iets te eten is, al is het maar chips
mijn moeder deed dat ook altijd; om half zes was het eten klaar... niet dat mijn pa dat perse wilde. Maar dat had ze geleerd van mijn opa... die moest altijd eerst thee, en z'n sloffen... en dan eten! verder was ie lief hoor, m'n opa Maar nu is alles anders, werktijden van mij zijn anders. (koopavond) en hij is eerder thuis dan ik. Dan ga ik wel onderweg nog wat boodschapjes doen enzo. Maar ja, niet zo traditioneel...
zoiets gaat t hier ook, zo is mijn vriend oppgevoed, mijn schoonvader wil ook om 6 uur eten enz enz die hebben vaste tijden en regels voor alles... gelukkig is mijn vriend stukken soepeler en zal ook niet klagen als ie eens patat krijgt ofzo ipv een verse prak en of het nu om 6 uur of om 8 uur op tafel staat geeft ie ook niet om, als ie maa te eten krijgt
gelukkig knuffelen we wel, enzo... maar ik ga gewoon op slot als ik me niet lekker genoeg voel! Dus ik snap je helemaal! enne mijn vriend zou idd ook een zak chips open trekken als er niks anders is! haha Ik ben moeilijker op het gebied van alles emotioneel aantrekken en dat dan ook allemaal eruit gooien bij hem... ook niet altijd leuk voor hem, maar ik werk eraan!
hahaha wij hebben echt heel veel gemeen, zal vast aan de naam liggen.. Ik trek me ook alles heel erg aan en ga dan bij hem lopen klagen enzo... een erg vervelend trekje, gelukkig weet hij er goed mee om te gaan, als ik echt vervelend word en ga lopen schelden en brullen enzo dan pakt ie me even stevig vast en knuffelt ie me net zo lang tot ik op houd Maargoed heb een wat vervelend verleden waardoor ik zo geworden ben dus kan er weinig aan doen, ookal doe ik mijn best zulke buien te vermeiden...
hihi volgens mij is het de naam, want dat heb ik dus ook... En hij blijft heel rustig en knuffelt me dan. En dan is het snel weg! Ik geloof dat ik in de eerste maanden dat we verkering hadden, alles uit mijn verleden vertelt heb, zo van; dan weet je waar je aan begint!
ja das t beste, mijn vriend heeft mij uit de put getrokken kwam uit een heeeele slechte relatie met m'n ex en tja daarvoor was t ook al geen pretje (zoals dat alleen zijn, peterijen enzo) dus ben een behoorlijk ingewikkeld persoontje geworden. Gelukkig kwam hij presies op tijd om me te redden, t is echt mijn engeltje, op z'n ouderwedse eigenaardigheidjes na is ie echt perfect.. weet niet of ik hier zo gezeten had als hij er niet was geweest.. heb hem in t begin heel veel verdriet gedaan met mijn 'ik' vind dat echt heel erg, gelukkig gaat het nu 'goed' soms krijg ik nog wel eens zo'n bui, maar dan weet ie wat ie doen moet