Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

peohh we gaan wel erg diep nu zo vlak na de teletubbies :p hahahaha

2. Niet meer actief

maargoed, ik ga m'n dochtertje uit bed halen en aankleden, dan kunnen we zo meteen weg als john hier is.. die zal namelijk zo wel thuis komen.

ciao!

3. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    fijn he als je na zo'n rot tijd iemand gevonden hebt!

(heb ff de rest weggehaald, was toch iets te persoonlijk :oops:)

4. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    haha wat een combi! nou doeg veel plezier vanavond!

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hoi Georgette, welkom hier. Klets maar lekker mee. (als je ons bij kan houden... ;) )

Talleke, ik heb het gevoel dat we een jongen krijgen. We zullen zien.

Liefje, ook welkom

Haha ben ik ook wel van plan... Hij heeft heel vaak boetes, maar de laatste tijd zijn ze zo hoog... 130 en 170 euro. Gek word ik ervan. Zo zonde van je geld.

En dat we Sizzel gaan PBen voor afspraken vind ik een prima idee.

Sizzel, bij mij mag er ook verrassing achter de lijst.

Lieke gefeliciteerd met je zoon. Wat een mooie foto's. Gelukkig dat alles goed is.

Jullie zijn inmiddels al weer 2 pagina's verder. Ben bijna bij gelezen.

En over sex. Dat hebben wij gelukkig nog wel. Pffft zou niet zonder kunnen, maar het is wel wat minden geworden. Hoor hem gelukkig niet klagen. Hij zeurt er ook niet om. De schat.

Nou ik ben bij gelezen. Ben nu gelijk weer weg, ga koken. Heb honger. Tot straks

Liefs Boney

6. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    wist dat ik iets vergeten was:

liefje en Georgette: Welkom!

7. Miran34

Miran34 Actief lid

13 jun 2007
    430
    0
    0
    Enschede
    Hallo allemaal!

Ik probeer mee te lezen maar jee wat gaan jullie snel hihi.
    Het laatste wat ik nog meekreeg was sex... tja hier nog volop! En hoe je vriend is... Ts een schat!

Kom net terug van de VK, alles is goed, kleine groeid goed. Ik ben alleen slapjes (veel moe) en dat is ook niet zo gek want mijn bloeddruk is te laag. Moet dus zout en suiker gaan eten (da's niet zo moeilijk hihi).

Oja voor de lijst... Dinsdag 25 september om 14.00 uur hebben we de 20 weken echo.

Groetjes dames, voor wie gaat eten... smakelijk eten!

Miran

8. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    smakelijk miran! en fijn dat alles goed was met de kleine! ga maar lekker dropjes eten...

9. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Vroeger was er ook niet zoveel voor kids op de tv met 3 zenders :)

10. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Mijn vriend heeft ook heel wat met mij te verduren gehad, nu is ie er wel aan gewend, ben ook wel een stuk rustiger geworden. Gelukkig kan ik alles bij em kwijt, heeft wel even geduurd. We hebben 7 jaar een relatie met ups en downs, dus kennen we elkaar onderhand wel. Hij is altijd lief voor me geweest, en dat is niet altijd makkelijk geweest!

11. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Nou ik ga vandaag toch maar weer voor makkelijk :oops:
    Als ik gewerkt heb, heb ik altijd zo weinig zin om te koken.
    En mijn vriend houd wel van snacken, dus ik ben dan zo overgehaald :(

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik zit inmiddels te eten.
    Ik heb gelukkig helemaal geen klagen met m'n mannetje. Hij is zo lief, en ben al vanaf het begin stapel gek op hem.

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedenavond meiden! jeetje jullie kletsen wel :) hier een gezellig dagje gehad!maar ben wel snel moe bah en dat is niks voor een te bezige bij ! zegmaar :confused: zometeen nog ff de buurtjes knippen en de kids! en dan languit op de bank met laptopje :)
    hier vandaag lekker gezond gegeten aardappels met bloemkool en een bal! :p en over de sex nou die staat bij mij nu wel op een superlaag pitje ik weet dat het geen kwaad kan maar vindt geen fijn idee! en mannetje ja die is ook makkelijk en weet hoe ik ben na 8 jaar samen! het is gewoon een scheet van een kerel! soms te veel ondanks mijn buien nu af en toe :oops:

nou meiden ik ga me spullen ff pakken en dan de buurtjes een mooie coupe geven ! tot straks! :)

:) En de nieuwe meiden :oops: sorry namen al weer vergeten! welkom en het is hier veelste gezellig hoor en verslavend hahaha :)

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Lastig he dat koken elke keer. Na m'n werk heb ik ook nooit zoveel zin. Meestal zorg ik dat ik de dag ervoor alles klaar heb zodat het alleen maar de pan in hoeft. Ik kook ook niet elke dag hoor. Vind pizza of zo ook wel erg makkelijk. En ik zorg vaak dat ik eten in de vriezer heb.
    Als ik vrij ben kook ik eigenlijk altijd. Zeker nu, wil graag gezond eten.

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Nog ff over seks... (hihi)
    Zou het echt niet willen missen, maar ik vind het ook gewoon een beetje eng. Dat hij te diep komt zeg maar. En als dat zo is dan is dat niet zo'n fijn gevoel. Ik denk dat dat komt omdat m'n baarmoeder nu is afgesloten. Dus we doen gewoon voorzichtig aan.
    Wat een praat eigenlijk...

16. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Als ik niet hoef te werken, dan is koken geen punt. Maar als ik om 6 uur thuis kom van mijn werk, dan heb ik er gewoon geen zin meer in. Misschien ook maar avond van te voren klaar maken!

17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Waar is iedereen...?
    Ik ga ff naar m'n broer. Das altijd lachen met die kat van hun. Die ruikt m'n HCG al van ver. Normaal kijkt ze niet naar me om, maar sinds ik zwanger ben kan ze bijna niet wachten tot ik zit. Dan komt ze bij me zitten en maar duwen met d'r nagels... Haha lach me kapot om dat beest.
    Tot strakt allemaal en maak het niet te bond met schrijven...
    Doei doei

18. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    wouw weer tig pagina's bijgelezen.
    wij hebben lekkere bloemkool aardappels en gehakt hamrolletjes van maggi uit de oven op.
    moet zeggen smaakte heerlijk hoor.

wat de sex betreft tja dat doen wij nog steeds hoor.
    heb al bij al mijn zwangerschappen gewoon sex gehad hoor zelf tot het einde.
    haha gaat wel moeilijker dan met de buik die in de weg zit maar voor alles is een oplossing. :oops:
    laat ik het maar zo zeggen sinds ik zwanger ben heb ik er meer zin in.
    niet dat we het elke dag doen hoor want hubbie is er nooit s'nachts :p
    mar zodra het weekend is :)
    en er kan niks mis gaan hoor als je sex hebt tijdens je zwangerschap maar goed de ene heeft er dan meer zin als de andere :D :)

19. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    In het begin vond ik het ook wel eng hoor, maar het kan gewoon echt geen kwaad. Heb ergens gelezen dat de baby het juist fijn vind, omdat klaarkomen voor de baby een soort van omhelsing is, door het samentrekken. Naja zoiets dan hahaha. Heb wel af en toe de angelsound gebruikt om te luisteren om erna even te luisteren.
    Lekker praatje idd..... :)

20. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Veel plezier en misschien tot strakkies!
    doei doei

Deel Deze Pagina