Ja ik denk dat het weer die verrekte blaasonsteking is. Is het dat niet dan weet ik het echt niet meer en bel ik weer de dokter voor een afspraak. Ik heb zo'n last van mijn blaas en het laatste waar ik zin in heb is een nierstuwing of ontsteking ofzo.. Maar zolang ik geen koorts heb zal het idd wel meevallen... Ja hij is behoorlijk lang weg.. en helaas zit hij ook niet in de buurt. Ze reizen eerst door zuid en midden Amerika, dan USA, Japan en Canada.. Pfff... Nou MissN, succes bij de echo en werk ze dames.. Ik moet om half 10 op sollicitatiegesprek zijn. Ben benieuwd hoe ze reageren op mijn dikke buik!
Hey Najet, Jij ook gefeliciteerd met de 2e, vind het zo leuk voor je. Ik weet hoe graag je het wou! Alleen dat je ons gaat verlaten op het werk Trouwens ik weet nog niet of ik een jongetje krijg, dat zijn alleen maar voorspellingen, ik laat het lekker een verrassing
Goedemorgen! MissN veel plezier straks! Wel hier komen posten wat het is he! Wij zijn ook errug nieuwsgierig! ga ff gauw een boterhammetje maken!
Februari 2008 mama's 31 januari Leonie1980 27 jaar, 1e kindje Irisje 34 jaar, 1e kindje, cck:dochter 1 feb tamaraatje 24 jaar, 1e kindje,cck:dochter 2 feb kikkert 20 jaar, 1e kindje (volgens echo 31 januari), cck:zoon ZOON!!! Mrijn 35 jaar, 1e kindje, cck:dochter 3 feb Mamalinda 26 jaar, 1e kindje Lexje 26 jaar, 1e kindje 4 feb Bigdream 27 jaar, 1e kindje, cck: dochter 5 feb MariekeV 30 jaar, 1e kindjeVERRASSING Amma 33 jaar, 1e kindje, cck:dochter VERRASSING!!! KristaB 25 jaar, 1e kindje Lieke87, 20 jaar, 1e kindje cck:dochter ZOON!!!! 6 feb tineberg 25(bijna26) jaar, 1e kindje lianda 28 jaar, 3e kindje, cck:dochter ZOON!!!! esmay 31 jaar, 1e kindje, cck:dochter DOCHTER!!!!! Thirza02, 22 jaar, 1ste kindje, cck:zoon ZOON!!! 7 feb sammy87.....jaar, 1e kindje Miran34, 34 jaar, 4e kindje, DOCHTER!!! Marion70,... jaar, 5e kindje pooh26, 26 jaar, 1e kindje 8 feb meiske74 32 jaar, 4e kindje Marber, 24 jaar, 1e kindje Debora21, 22 jaar, 1e kindje, cck:dochter baby4me 28 jaar, 1e kindje, cck:dochter Anette,32 jaar, 1e kindje 9 feb irmama 30 jaar, 3e kindje Ariƫl, 22 jaar, 1e kindje, cck:dochter 10 feb MissN 18 jaar, 1e kindje, cck:dochter Emma G....jaar,...kindje Debie 25 jaar, 1e kindje, cck:dochter Tantepino, 25 jaar, 2e kindje cck: dochter ZOON!!!! 11 feb Suusjuh1986, 21 jaar, ...kindje Chocomel, ...jaar, .... kindje fempje, 23 jaar,1e kindje, cck:zoon 12 feb sjaantje 26 jaar, 1e kindje, cck:dochter bultje, 22 jaar, ...kindje ichtus 27 jaar, 3e kindje, cck:dochter maja82 25 jaar, 1e kindje, cck:dochter 13 feb vivian 26 jaar, 1e kindje, cck:dochter joma 26 jaar, 1e kindje, cck:dochter Dees68, 39 jaar, 1e en 2e kindje 14 feb lin1984, 22 jaar, 1e kindje, cck:zoon dwazie1980 26 jaar, 2e kindje susan71..... jaar ......... Wen26 26 jaar, 1e kindje, cck:dochter pipi24 29 jaar, .. kindje 16 feb Amsy 32 jaar, 1e kindje, cck:dochter Kiz 30 jaar, 2e kindje 17 feb Knor 27 jaar, 1e kindje 18 feb Talleke, 24 jr, 1e kindje Silvia83 24 jaar, 1e kindje Lis, 23 jaar, 1e kindje, cck:zoon 19 feb Gizzy. 26 jaar, 2e kindje Mom2bofnie 27 jaar, 1e kindje 21 feb AngelinaZ 31 jaar, 1e kindje, cck:dochter DOCHTER!!!! Balou, 26 jaar, .. kindje 22 feb MamaNorah 33 jaar, 2e kindje, cck:dochter Sizzel 25 jaar, 1e kindje, cck:dochter VERRASSING!!! shaartje .. jaar, .. kindje ZOON!!! Dotje1986, 21 jaar, 1e kindje, cck:dochter 23 feb supermummy 25 jaar,...kindje. cck:zoon 24 feb Leoniee, 27 jr, 1e kindje Marsshi, 34 jaar 1e kindje Dolfijn81 26 jaar, 1e kindje boterbloem 29 jaar, 1e kindje Naatje070, 26 jaar, 1e kindje 25 feb Jollie jaar, 1e kindje, cck:dochter manoe33 34 jaar, 2e kindje Twins 25 jaar, 1e kindje, cck:zoon Boney, 25 jaar, 1e kindje, cck:zoon VERRASSING!!! 26 feb Minnie01 .. jaar, 3e kindje Dini82, 25 jr, 1e kindje 27feb Mama33, 33 jaar, 3e kindje, cck:dochter 28 feb Nika, 20 jaar, 1e kindje Aurelie, 33 jaar, 1e kindje 29 feb Anieteke, 38 jaar, 2e kindje, cck : dochter DaisySanches, 32 jaar, 1e kindje Taatje, 27 jaar, 2e kindje Miranda22, 22 jaar, ...kindje Watervrouw, 33 jaar, 2e & 3e kindje! 3 dochters op komst!! 6 zonen op komst!! 4 verrassingspakketjes!! Watervrouw je gegevens staan erbij! Thirza02 ik had gisteren je zoon er al bij gezet! Amma je verrrassingspakketje heb ik erbij gezet!
Ik begin nu toch ook een beetje de zenuwen te krijgen voor de echo straks. Het is toch iedere keer weer stressen . Wel jammer dat we vandaag een echo krijgen op de afdeling gyaecologie want die apparaten zijn daar zo onduidelijk. Anders had hij het vandaag misschien al kunnen zien bij het gezonde kindje. De beebjes zijn sinds vanmorgen allebei weer aan het rommelen. Gisterenavond was het zieke beebje erg rustig en dan schiet ik meteen weer in een stress. Vandaag ook de buikpijn bespreken. Het is nog niet over maar ik wil niet worden opgenomen. Misschien kunnen we het anders oplossen. En vandaag mijn spuit weer, *auch*. Nou meisjes, tot later en niet teveel typen hĆØ
Hey Dees Heel veel succes vandaag en probeer toch te genieten van je echo! Wie weet kunnen ze het wel zien bij het gezonde beebje... Ik duim met je mee! alleen die spuit.. ieeeee... daar denk ik liever niet aan! maar ja.. Je weet waar je het voor doet! Liefs Sizzel
@succes weer dees vandaag! @MissN, veel plezier! @alle andere echo's die ik vergeet, ook succes en veel plezier! @Seks...............boeiend draadje Hier is het treurig gesteld, die zogenaamde ommekeer die er zou komen na 3 mnden is bij mij niet gekomen, ik heb echt zero intresse Vind dat wel een beetje balen voor vriendlief. Hoop dat het nog wat verandert. @ik heb morgen 20 weken echo, we willen nog niet weten wat het is, al ben ik wel enorm nieuwsgierig! Liefs Amma
Ik vind het zooo leuk dat iedereen nu een beetje rond de 20 weken zit en de geslachten te weten komt. Spannend allemaal toch? Ik heb trouwens in andere topics gezien dat er 1 of 2 meiden uit een topic de 06-nummers heeft van iedereen. Mocht er dan iets zijn hoeft niet een heel draadje in spanning te zitten en onzeker te zijn al iemand er even niet is. Is dat voor ons (over een tijdje) ook een idee?
@Dees lijkt mij wel een goed idee op zich...! Dat iedereen een sms buddy heeft ofzo...ik denk dat het voor de meeste nu nog niet zo van belang is..maar over een tijdje lijkt het me zeker een goed idee...
Misschien niet nu maar stel (hopen van niet uiteraard) dat er bij iemand is misgaat en niemand weet er vanaf. Dan kunnen we haar ook niet steunen enzo. Het is iets om even over na te denken misschien. Jij trouwens veel plezier straks Miss
Ik vind het nu ook wel al een goed plan voor de nummers, er zijn een hoop zieken hier, dus inderdaad als 1 van ons plat moet in t ziekenhuis.... t is dat ik ook onder die zieken val anders zou ik wel een lijstje nummers willen opslaan.. Dees: T "gaat' nog veel pijn, ga straks de internist nog eens bellen want die zouden me eergister al terug bellen en dat hebben ze nog niet gedaan.. Vanaf volgende week ongeveer komt ons huis op funda, dus dan komen de kopers hopelijk
Jeetje, dat jij zelf niet gebeld hebt dan, knap! Ik had allang in de telefoon gehangen . Wel balen dat je je zo ziek blijft voelen. Ook voor jou is het geen onbezorgde zwangerschap. Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen met het huis. Ik kan ook geen lijstje aanleggen want ik woon in Belgiƫ. Ik heb wel een Nederlands mobiel nummer maar van hieruit sms-en is zoooo duur. Ik sms meestal via internet of vanuit Nederland. Zo, tandjes gepoetst, plasje ingepakt, ik ben er klaar voor. Zo schoenen aan en dan vertrekken we *bibber*. Vandaag ook een keizersnee ter sprake brengen en vragen om afspraken buiten het normale spreekuur. Nou maar hopen dat onze Arie een goeie bui heeft (zo heet de gyn )
sucses dees! Tja ik heb nog niet gebeld omdat ik vooral een beetje bang ben voor wat ze dan allemaal met me vanplan zijn.....
Ik ben toch van de lijstjes...hihi.... Wil ook best een lijstje met nummers aanleggen hoor! hihi Kleine moeite!
Ik heb het ook meegemaakt bij de nov mama's... Werkt daar goed. Zoals jullie weten was LindaPooh bevallen van een dochter, maar dat ging niet goed.. Linda had een sms-gestuurd en een van de andere dames heeft het meteen op het forum gezet.. Iedereen op de hoogte..
@ dees.. gewoon voor jezelf opkomen meid! Doen waar jij je goed bij voelt. Al je vragen en voorstellen vraag je niet voor niets!