Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Ik heb er ook zo erg last van, misschien door het oprekken van de banden?

2. Lis

Lis Actief lid

3 jun 2007
    120
    0
    0
    Belgiƫ
    @ Mamanorah

Ik slaap de laatste tijd ook erg slecht hoor. Ik zie alle uren van de nacht passeren op de wekker :( . En inderdaad, wanneer je in het weekend denkt van nu kan ik uitslapen ben ik om 6u30 wakker. Pfff
    Ik denk dat het bij mij een beetje te maken heeft met het feit dat ik normaal gezien op mijn buik slaap en dat dat nu niet meer gaat. Dat zal nog effe wennen zijn of zo.

Verder voel ik me nog super ellendig met mijn verkoudheid :pale: . Ik denk dat het komt doordat het op mijn bureau helemaal niet warm is (heb nu een dikke trui aan terwijl het buiten 27 graden is), maar als ik dan buitenkom is die trui uiteraard veel te warm. Ach, in elk geval is het erg lastig want ik durf niet echt iets van medicatie te gebruiken.
    Ik kan alleen maar hopen dat die snotneus snel weg gaat, en daarbij het ellendige gevoel.

groetjes,
    Lis

3. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Goedemorgen,

Vannacht na het plassen weer veel pijn onder in mijn buik (z'on zenuwactig gevoel)na even wat gedraaid te hebben in bed ging het beter.
    Toen ik uit bed kwam had ik er weer last van! Ben niet echt misselijk dat ik moet overgeven maar wordt er wel wat weeig van!
    Na wat eten en naar het toilet te zijn geweest is het weer afgezakt.

Meer die hier last van hebben ?

@nieuwe meiden welkom.
    @Fempje, ook ik heb last van mijn borsten, vooral in de avond en met rennen. Wist niet dat je al zo gauw last van je rug kon krijgen, vorige week is het mij er ook ingeschoten maar dacht dat dit kwam door verkeerd staan.
    @dwazie: succes!

4. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Er heerst buikgriep meis, doe maar rustig aan!

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    kan je al zo snel last hebben van je banden dan? ohh hihihi maar gisteravond stond ik te dweilen en pijn in me onderug ineens niet normaal!!

6. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    Goedemorgen meiden!

@nieuwe zwangeren, welkom op de roze wolk!

@Joma, de pijn in de onderrug zijn ook de banden inderdaad, je baarmoeder 'hangt' aan banden in het bekken (dus ook aan onderrug) en zodra de baarmoeder samentrekt (bij ongi en bij weeen maar dat duurt nog ff) of groeit zoals nu bij begin zwangerschap kun je dat voelen in rug en/of buik etc.

@Lis, beterschap! Ik weet hoe je voelt, heb het nu ook te pakken..flink verkouden :(

@Fempje, ik slaap met strakke hempjes, mijn borsten doen zo'n zeer dat het anders echt niet fijn is.

@Knor, komt me bekend voor hoor wat je schrijft, onrustig gevoel buik en steeds golven van heel weeig/misselijk voelen. Overgeven niet.
    En het verandert voor of na toilet bezoekjes.

@BigDream, fijne dag thuis, lekker uitrusten en nagenieten van de fijne echo.

@Dwazie: Succes vandaag!

@Mamanorah, oh wat heerlijk nog maar 3 dagen werken en dan heb je vakantie! Ik ben ook zo toe aan vakantie maar moet nog 3 weekjes geduld hebben.

Voor allemaal: FIJNE DAG!

Liefs
    Amma

7. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    @Lis, beterschap!

Ik heb nu ook vooral last van m'n tepels. Die doen echt irritant. Voor de rest zijn m'n (.)(.) niet echt groter of zo.

De vorige twee zwangerschappen had ik heel veel last van buikpijn. Het hoort er bij maar leuk is het niet, want je wordt er zo onzeker van. Het is toch het gropeien van je baarmoeder en idd je banden. Deze keer heb ik verrassend weinig last van mijn buik. Heel af en toe een beetje ongi krampen, maar het stelt niets voor bij de vorige keren.

Waar ik wel last van heb is afscheiding. Veel afscheiding. Behalve dat dat vies is, ren ik ook nog steeds naar de wc om te kijken of het geen bloed is.

Zo, alle kwaaltjes weer besproken. :D Je moet er wat voor overhebben als zwangere dame, maar het is zo fijn om eens af en toe te spuien.

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    wat zijn we toch weer gezellige zeurders hihihihihi het is fijn om te weten dat je niet de enige bent hihihih en ja voor de kleine hebben we alles over ! en ik vindt fijn dat je hier terecht kunt voor ff te zeuren hihihi

9. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    lieve lieve lieve dames...

al dat medeleven ik krijg er tranen van in mijn ogen

bedankt

en ik laat het jullie weten

dikke knuffel

10. fempje

fempje Bekend lid

27 sep 2006
    504
    0
    0
    goedemorgen iedereen

zooo he wat een nacht zeg.gister avond werd ik heel erg misselijk ik dacht echt nu komt het he,maar nee hoor en vanacht was ik nog steeds misselijk echt slopend maar niet hoeven te spugen ofzo.dit was mijn eerste keer dat ik zo misselijk was.ze zeggen toch ook zodra je 6 weken bent gieren de hcg hormonen door je lijf vandaar dat je dan zo misselijk bent.hihihi ik ben er stiekum wel blij om want dat is alleen maar positief.oja en die borsten he ze voelen vooral s'morgens nog pijner aan en lijkt wel of ze gekneusd zijn.maar ik ga vanavond zeker eff een strak truitje aan trekken voor het slapen gaan ik hoop dan ook dat de pijn iets minder word.zo dat was het wel weer even he ;)

11. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Goedemorgen,

Welkom alle nieuwe mama's in spe! Het lijkt een sterk kluppie, die februarimama's: veel nieuwe aanmeldingen en nog bijna geen afvallers (godzijdank!).

Ik slaap sinds een paar dagen met een sportbh aan en dat is een heel verschil hoor. Mijn (.)(.) zijn echt enorm, het lijken wel uiers!

12. esmay

esmay Actief lid

25 okt 2006
    184
    0
    0
    Hoi!
    Hier nog steeds misselijk... :( Vannacht ook onrustig geslapen..veel gedroomd over de echo van morgen...gekste dingen waren erop te zien..
    Het houdt me toch goed bezig..
    Ook wat zenuwachtig nu al..
    Dwazie,leef met je mee!Ben erg benieuwd naar je verhaal en hoop op een hele mooie echo!
    :D Liefs Esmay

13. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Goedendag alle zwanger dametjes!

Ja al die kwaaltjes ... het enige waar ik echt last van heb zijn wat pijnlijkere borsten en van steekjes laag onderin de buik.. gisteren had ik wel krampen... maar schijnbaar hoort het er allemaal bij!

Dwazie heel erg veel succes... spannend hoor!

Vanochtend heb ik nog een digitale van clearbleu gedaan, dat vond ik leuk om te doen en er stond echt zwanger... ik heb er m'n avatar van gemaakt!

ook zijn de ouders al op de hoogte... allemaal leuke en lieve reacties!

Mijn echo op 5 juli laat ik staan... dus zal de lijst aanpassen!

groetjes jollie

14. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Februari 2008 mama's

1 feb
    Marieke 29 jaar, 1e kindje
    Simba 27 jaar, 1e kindje
    irisje .....jaar, 1e kindje
    tamaraatje 24 jaar, 1e kindje
    2 feb
    Leonie1980 27 jaar, 1e kindje
    kikkert 20 jaar, 1e kindje
    3 feb
    Mamalinda 26 jaar, 1e kindje
    Lexje 26 jaar, 1e kindje
    4 feb
    Bigdream 26 jaar, 1e kindje
    Wiesje 31 jaar, 1e kindje
    Mrijn 35 jaar, 1e kindje
    5 feb
    Amma 33 jaar, 1e kindje
    6 feb
    tineberg 25(bijna26) jaar, 1e kindje
    baby4me 28 jaar, 1e kindje
    sjaantje 26 jaar, 1e kindje
    lianda 28 jaar, 3e kindje
    7 feb
    sammy87.....jaar, 1e kindje
    8 feb
    meiske74 32 jaar, 4e kindje
    9 feb
    irmama 30 jaar, 3e kindje
    10 feb
    esmay 31 jaar, 1e kindje
    MissN 17 jaar, 1e kindje
    11 feb
    ichtus 27 jaar, 3e kindje
    12 feb
    fempje ....jaar,...kindje
    13 feb
    vivian 26 jaar, 1e kindje
    joma 26 jaar, 1e kindje
    14 feb
    Amsy 32 jaar, 1e kindje
    dwazie1980 26 jaar, 2e kindje
    susan71..... jaar .........
    Wen26 26 jaar, 1e kindje
    16 feb
    Kiz 30 jaar, 2e kindje
    Lis 23 jaar, 1e kindje
    17 feb
    Knor 27 jaar, 1e kindje
    18 feb
    daantje86 20 jaar, 2e kindje
    Silvia83 24 jaar, 1e kindje
    20 feb
    AngelinaZ .. jaar, .. kindje
    22 feb
    MamaNorah 33 jaar, 2e kindje
    sizzel 25 jaar, 1e kindje
    shaartje .. jaar, .. kindje
    24 feb
    Lollie 25 jaar, 1e kindje
    25 feb
    Jollie jaar, 1e kindje
    manoe33 34 jaar, 2e kindje
    Leoniee .. jaar, .. kindje

Agenda
    Juni
    18/6 Bigdream 1e echo
    18/6 Amma 2e echo
    19/6 tamaraatje intake VK
    19/6 dwazie1980 1e echo
    20/6 esmay 1e echo
    22/6 Wiesje intake VK
    25/6 Mamalinda intake VK
    25/6 ichtus intake VK
    25/6 joma gyn 1e echo
    27/6 leonie 2e echo
    28/6 Simba 2e echo
    28/6 baby4me 1e echo GYN
    28/6 sjaantje 1e echo
    29/6 Wiesje 1e echo

Juli
    3/7 MamaNorah 1e echo
    4/7 susan71 1e echo
    5/7 Marieke intake vk zweden
    5/7 MamaNorah intake vk
    5/7 big dream 2e echo 10.10
    5/7 Jollie 1e echo 11.10 gyn.
    10/7 Kiz 1e echo
    10/7fempje 2e echo
    11/7 Amsy intake VK
    11/7 Silvia83 Intake VK
    12/7 daantje86 1e echo
    13/7 ichtus 1e echo
    16/7 vivian 1e echo
    17/7 MissN 1e echo
    17/7 sjaantje intake VK
    24/7 Wen26 1e echo
    26/7 Wen26 intake vk
    31/7 vivian conrole vk

Augustus
    6/8 Lis 1e echo

15. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    He meiden,
    Ik ga me steeds iets beroerder voelen.
    Ik heb zo,n pijn in mijn onderrug, maar ook in mijn onderbuik en steekjes bij mijn vagina, kent iemand dit?
    Liefs

16. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    He wat vervelend, BD, dat je je zo naar voelt. De pijn in mijn onderbuik/vagina herken ik van de vorige twee keren. Toen had ik gen pijn in mijn rug, maar dat kan er ook goed bijhoren. Het is toch iets dat met het groeien van je baarmoeder te maken heeft denk ik.
    Waarom bel je niet even met de VK? Die kan je misschien ook geruststellen.

17. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Goedemorgen allemaal!

Eerst wil ik dwazie even heel veel succes wensen met de echo...!

Ik geniet echt van dit forum... helaas kan ik door het werk hier niet zo vaak zijn als sommige van jullie, maar ik lees met alle plezier bij wanneer ik tijd heb :)

Ik heb ook last van die steekjes binnen in mijn vagina Bigdream, was een beetje bang dat het tekens waren van ongesteld worden, maar als jij het ook hebt zal het er wel bij horen... pffew...

Ik ga snel naar mijn werk... succes allemaal vandaag!

18. Sjaantje

Sjaantje Bekend lid

25 jul 2006
    663
    0
    16
    Dordrecht
    Zo zeg, er is weer lekker geschreven! Ik heb gisteren tot twaalfuur gewerkt en ben meteen mijn bed in gerold en rol er nu net weer uit, bed zoooo moe!
    maar daarom dus niet gelezen sinds gisteren middag, ik had nu een uurtje werk om bij te lezen!
    Leuk dat er al weer meer zwangere dames bijgekomen zijn, Gefeliciteerd!

Dwazie, over een uurtje ben je aan de beurt, ik ben benieuwd!
    Ik kan niet wachten tot het de 28ste is, dan mag ik (PAS!) denk inderdaad ook over of er toch iets niet goed is, het een meerling is etc. Ach we zien het wel. Ik voel me nog best wel zwanger, er vanuit gaande dat dit het gevoel is, dus dat zit wel goed.
    die zere onderrug zal ook wel hormonaal zijn, dat voel je tenslotte ook bij je ongesteldheid. Ik vind het wel grappig al die kwalen. Maakt het wel echt zeg maar...

19. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Ik heb mijn vraag bij de verloskundige hier op site neer gelegd.
    Ik heb natuurlijk ook die blaasontsteking.
    Pff de schrik zit er meteen in.
    Ik heb me ziek gemeld op mijn werk, even rust.
    liefs

20. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    goedemiddag meiden zo ff pauze daar was ik hard aan toe zeg ben de hele morgen al misselijk en heb al paar keer moeten overgeven niet normaal meer het rare is wel dat mijn eten fijn blijft zitten en ik alleen maar maagzuur spuug kan dat eigenlijk wel? nou ik hoop dat het straks wat beter gaat.
    @bd die steekjes in mijn vagina had ik gisteravond ook ik schrok me er effe van hoor maar vanmorgen was het weer weg, en die buikpijn onder in de buik schijnt te komen doordat je baarmoeder groter word dat zei de vk vorige week tegen me das dus heel normaal.

Deel Deze Pagina