Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Goedemorgen dames,

Nog 1 dagje werken en dan eindelijk weer 2 dagen rust :D Naja, dan moet ik weer het huishouden doen, het houdt maar niet op!

Wou even iedereen een fijne dag wensen!
    Zijn er nog meiden die vandaag een echo hebben?

Liefs Nathalie

2. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Vandaag een halve dag werken en dan een week vakantie! \:D/ :whistle:

3. Watervrouw

Watervrouw Actief lid

19 apr 2007
    178
    0
    0
    Adm. medewerkster
    Rotterdam Nesselande
    Lekker he weekend ik ben gelukkig 4 dgn vrij woensdag weer werken werk 3 dgn in de week. Morgen of zondag als het droog blijft moeten we de blokhut in elkaar gaan zetten in de tuin is zo een leuk bouwpakket dus we zijn lekker bezig van het weekend :D
    gelukkig dat we dan lekker vrij.

4. Niet meer actief

mogge dames,

ik ga zo alles even doorlezen, heb gisteravond veel buikpijn gekregen en heb die nu nog dus heb een hoop gemist zo te zien, jullie kweppen te veel :p

5. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    oeps dubbel! :oops: :oops:

6. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik denk dat het heel normaal is dat je de ene dag helemaal happy bent en de andere dag je zorgen maakt, of gewoon even andere dingen aan je hoofd hebt! Het ligt echt aan de hormonen die ups en downs.

En ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken hoe je je voelt als de baby er is, want die vind je dan echt wel lief!

Ik trek dus ook gewoon schone onderbroeken aan, alleen als ik met werken is dat een beetje vervelend. Wij hebben namelijk regelmatig tassen controles, en dat hoeft niemand te vinden :oops: :( Dus daar ga ik gewoon heel vaak naar de wc, zodra ik iets voel "lopen" om alles schoon te maken...

mijn tepels jeuken, ze vervellen niet, maar ik heb wel gelezen dat dat heel normaal is. Dus geen zorgen maken! leuk is anders natuurlijk!

7. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    oh leuk een blokhut in de tuin! :D Geweldig!

8. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    he pino, weer zo'n buikpijn gehad! vervelend zeg...

9. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    hahaha ik ben hier de pagina's in mijn eentje aan het vullen :)

10. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Gaaaaaap! Goedemorgen dames!
    Jeetje wat heb ik een beroerde nacht achter de rug, ben wel 3 keer wakker geworden. En dan echt wakker, dat ik ook niet meer kon slapen :(
    Nu ben ik dus hardstikke moe :(

11. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    \:D/ :whistle: vandaag 20 weken! :whistle: :whistle:

Het is al zover! Hoelang lijkt het dat ik 8 weken zwanger was en dacht: was ik maar 20 weken dan hoefde ik me niet zo'n zorgen te maken! (maarre dat doe ik natuurlijk nog wel, maar niet zo veel) Oh wat was ik bang dat het mis zou gaan!

12. Niet meer actief

ik heb alles gelezen maar de helft weer vergeten...

Poeh : ik gebruik zeker wel inlegkruisjes, zou me vies vinden zonder.. heb enorm veel afscheiding vind het niet fris dit zo in m'n onderbroek te krijgen... maargoed ieder z'n ding :p

vanmiddag kan ik gelukkig m'n medicijnen halen, hopelijk zijn t gewoon pilletjes en niet weer vieze drankjes.. Gister heb ik een beetje lasagna proberen te eten, maar heb daar verschrikkelijke spijt van heb de hele nacht wakker gelegen van de pijn... M'n vriend had nu toch eindelijk een beetje medelij met me en ben ik brullend in slaap gevallen in z'n armen... ben dit echt zo beu... ik wil ook gewoon eten :(

13. Niet meer actief

gefeliciteerd met je 20 weken debora!

14. Watervrouw

Watervrouw Actief lid

19 apr 2007
    178
    0
    0
    Adm. medewerkster
    Rotterdam Nesselande
    Zo weer ff vitamine boest naar binnen gewerkt :D

Appel Kiwi Per en Perzik :D

Wat zijn we weer gezond

Nou Blokhut wordt niet om te spelen hoor komen allemaal spullenn in te staan we hebben nl een kleine schuurtje en een hoop spullen hahaha.

Wel jammer had wel leuk geweest voor de kids :D

15. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hey ladies!

@angelinaZ
    Kan je niet vandaag nog ergens je bedje even induiken? Vervelend is dat als je zo slecht slaapt, kan je nu niet hebben he.
    @Debora
    Blijf gewoon gezellig kletsen zou ik zeggen :)
    @TantePino
    Vervelend die buikpijn! Ik heb de laatste dagen ook ineens meer buikpijn, denk dat het toch de banden zijn. Vind het toch een beetje eng die krampjes enzo :(
    @Naatje
    Werkze vandaag! Nog even, heerlijk!
    @Watervrouw
    Gaaf een blokhut, wij krijgen straks ook zo'n ding als we het nieuwe huis hebben! Wat voor model heb je? Wij vinden zo'n vierkante met plat dak zo leuk!
    @Pooh26
    Logisch dat je je soms anders voelt. Lang leve de hormoontjes :p Ik heb het ook en word er soms ook niet vrolijker van :( Afscheiding heb ik ook last van, probeer veel te douchen en schone broekies aan te trekken overdag. Maar het blijft lastig en fris is het niet..
    @Dees
    Balen dat je vriendin niet mee kan! Is ze soms zwanger :) Nuet boos zijn, je vindt vast wel iemand anders! Is toch hartstikke gaaf zo'n vogelshow!

Huh, lees is nou alles achterstevoren? Ik heb wat gelezen net op de 'gewone' pagina en lees nu ook van alles hieronder.. Snap er geen *** van :rolleyes:
    Heb vast niet op iedereen gereageerd, is ook ja niet mogelijk.. Sjonge, wat kleppen jullie veel! :)

Ik heb lekker weekend! Gister eindelijk een nuttige dag op stage gehad. Ben betrokken bij een nieuw op te zetten project over jongeren vanuit een opdracht van de gemeente en ik heb mijn eigen client uitgenodigd voor een intake gesprek voor volgende week, erg veel zin in!
    Maar nu lekker NIKS! Ja, vanmiddag om 16.00u komt de makelaar, gaat ons huis in de verkoop. Vind het wel dubbel, aan de ene kant ben ik blij als we hier straks weg zijn en wat meer ruimte hebben maar aan de andere kan ga ik het zo missen :( Mijn vriend en ik hebben een rotperiode gehad in onze relatie een paar jaar terug en toen we hier zijn komen wonen zijn we weer helemaal opgebloeid en hebben zo'n leuke tijd gehad.. Het is ons huissie dit en straks niet meer :cry: Oke, ik ga nu stoppen want de hormonen nemen het over haha.

Fijne dag vandaag zwangere moekes! :D (is gronings volgens mij.. voordat ik reacties krijg wat een 'moeke' is.. een moeder dus ;) )

liefs Maja

16. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Zat me een half uur geleden hetzelfde te bedenken, dat ik al over de 18 weken ben.

17. Twins

Twins Actief lid

18 mrt 2007
    472
    1
    0
    Belgiƫ
    goeiemorgen dames!

ben eens een dagje thuis en heb daar zo'n nood aan! jammer genoeg moet er gekuist worden.
    Morgen trouw van een goeie vriendin en dat zal een hele lange dag worden. Vandaag maar wat proberen uitrusten zodat ik er tegen kan ;)

Twins

18. Niet meer actief

maja, sucses met het verkopen van je woning! Die van ons gaat vanmiddag ook de verkoop in (heb net de brochure goed gekeurt) ... al ben ik erg blij dat we vertrekken...

19. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ook handig toch? maar ziet er wel leuk uit! zo'n blokhut.

Pino, hopelijk krijg je pilletjes. en als het dan toch een vies drankje is, moet ie WERKEN! Lijkt me echt zo ontzettend rot! Ik ga voor je duimen!

Nog even over die afscheiding: ik heb het de laatste 2 weken echt een stuk minder. Is wel fijn natuurlijk, maar denk wel dat weer gaat terug komen, want ik hoor altijd dat het op het einde het ergst is, dus ik ben benieuwd. vind het eigelijk wel prima zo. hihi

20. Niet meer actief

Rust maar lekker Twins, en een fijne dag morgen!

Deel Deze Pagina