Ik had toch verteld dat mijn buuf zwanger was, laatste ivf-poging.. Sinds gisteravond is ze aan het vloeien... dreigende miskraam.. heeft nu complete rust voorgeschreven gekregen.. Ik duim zo voor je dat alles goed is naatje! Denk aan je meid!
hmmmmm... het is inderdaad errug rustig hier! vanavond feest van mijn werk.. dan ga ik om 17.00 uur eerst gezellig bij een collega eten.. om 11.30 uur ga ik samen met een vriendin lunchen en lekker even winkelen.. en dan is mijn daggie wel weer vol! Wat is dat toch lekker.. vakantie! oja.. hihi.. op dat feest zit ook een waarzegster..hahaha.. zal ik eens door haar laten voorspellen of ik een zoon of dochter krijg! lachen!
Dat wil ik ook voelen.... ben even ver als jij en voel nog steeds helemaal niets.... Het zal vast komen hoor.. Maar wil het geowon zooooo graag voelen..
Haha de laatste "waarzegster" die ik heb gesproken was er helemaal van overtuigd dat ik een zoon zou krijgen. niet dus!
Ik voel het allanger, maar aangezien ik spastische darmen heb, dacht ik dat het me darmen waren. Maar sinds vandeweek schopt ze ook voelbaar aan de buitenkant. Of tegen de Angelsound aan, net of ze wil zeggen: ga weg met dat koud ding
kom toch nog stiekum spieken. heb nog een kwartier... veel sterkte buuf van sizzel.... ik voel de baby ook al vanaf 15/16 weken ongeveer. maar volgens mij is dat omdat ik echt alles voel, als er ook mergens in m'n lijf anders is dan anders merk ik dat....
Ik heb al zoveel jaar last van m'n darmen dat ik t gevoel juist goed van elkaar kan onderscheiden.. voel het meteen als het de baby of m'n darmen zijn...
Hahah ja voor mij was dat een test zeg maar. Ik geloof niet iedereen meteen die zegt dat ze "paranormaal" zijn. Dat zie je maar weer....