@ baby4me.. die pijn, vooral met opstaan zijn waarschijnlijk je banden.. Heb ik ook.. Als ik eenmaal bezig ben trekt het weer weg. Opstaan, traplopen, rennen e.d. dan voel je het goed... pijnlijk.. Dat onderzoek voor je urine duurt echt belachelijk lang.. ik breng het hier 's ochtends voor 09.00 uur en voor 12.00uur heb ik de uitslag. Of zetten ze je urine op kweek? dat kan namelijk wel een week duren! (kom ik aan hoor.. verpleegkundige..hihi.. )
Ik ga er eigenlijk van uit dat ik het beebje nu heel snel ga voelen.. ja.. en woensdag naar de vk, die luisterd dan toch.. week later 20-weken echo... en rond die koers zal ik het wel gaan voelen. Dan weet je ook dat alles goed is... Die 2 weken kan ik nog wel wachten hoor! haha.. doe ik nu ook al zo'n poos.. ben gewoon heel bang dat wanneer ik 'm koop en het hartje niet kan vinden dat ik dan helemaal in de stress schiet.. dat is ook niet de bedoeling natuurlijk..
Oh das ook wel lekker een chocoladecake Hmm, wist niet dat dat programma op was. Jammer had het ook wel even willen zien.
jeps het is idd op kweek gezet dus ze zeiden al toen dat t een week zou duren maar ja t duurt dus blijkbaar ietsjes langer...
Mijn man was vroeger echt een drama.. at niets. Is hiervoor zelfs naar een school bij het ziekenhuis geweest omdat hij gewoon veel te weinig voedingsstoffen binnen kreeg.. daar hebben ze hem toen geleerd te eten! Zijn moeder eet overigens ook weinig tot niets.. verschrikkelijk.. ik eet daarentegen alles.. mijn ouders ook... Bij ons klopt het dus wel die theorie! hmm.. toch maar even in mijn achterhoofd houden!
zat net even op de andere maanden te kijken.. maaruh... nog 20 pagina's en we hebben de oktober 2007 mama's ingehaald! Wat zijn wij snel! hihihihi
doeiii hihi we zijn echt aso vind het wel erg leuk, zat eerst op het " baby en kind forum " maar dat was echt bagger daar zaten we met z'n 3tjes in de febr. mama's...
hoi lieve dames..... ik ben zoooo blij net mijn 20 weken echo gehad en alles is gezond en mooi,...... en naasst mijn prachtige zoon van 7 krijg ik nu een dochter! ik ben echt happy kus dwaas
Dwazie gefeliciteerd meid! helemaal super! lekker van genieten nu! Ik zal je dochter meteen toevoegen aan de bevallingslijst!
dwazie gefeliciteerd met je dochter meid en wat fijn dat alels goed was. ik mag as dinsdag om 10uur voor de 20wkn echo. voelen de gene die een voorliggende placenta heeft jullie beebje nu ook? ik voel hem dus ehct vaak op dezelfde plaats en gister voor het eerst aan de andere kant. vind het ehct te gek zeg weer die kleine schopjes. tantepino het is er nu erg saai en al vanaf 9 sept niet meer geschreven op bbc. ik kijk er niet meer want er is geen kip meer. nou meiden ik heb net ja ja me voortuin van het onkruid afgeholpen en heb het nu weer gehad ermee. dus ik ga ff zitten en zo mijn zoon van school halen.