lieve dames ik sta onder hoogspanning brrrt ben nog op min werk maar kan helemaal niets doen haha BD die steekjes in mijn vagina heb ik ook hoor... heb dat ook vermeld aan de Vk en die zei dat dat heel normaal was... pffft ik ben alleen zo vreselijk misselijk daar wordt ik echt gek van... tot zo lieve lieve dames
Hallo allemaal! Voor alle nieuwe zwangeren hier: Welkom! Jeetje wat wordt er veel geschreven hier. Wel gezellig maar ook wel lastig om alles bij te houden. Sommige van jullie zitten hier volgens mij zowat de hele dag. Of lijkt dat maar zo? Dwazie, succes met je echo! tamaraatje, jij ook succes bij de VK! Zijn er hier ook meiden die nog bijna geen kwaaltjes hebben? En wie heeft er ook zo'n problemen met de darmen/stoelgang? ik heb al heel snel last van mn darmen als ik iets gegeten/gedronken heb. Best lastig. Heeft er al iemand van jullie iets van babyspulletjes gekocht? Of kijken jullie ook al op diverse babysites voor spulletjes? Een tip: vanavond komt op nederland 2 om 22.50 het 2e deel van docu Het leven voor de geboorte. Een aanrader! Groetjes, Baby4me
@dwazie kan ik me goed voorstellen meid ik zou ook erg zenuwachtig zijn hoor meiden en wat die misselijkheid betreft kunnen we elkaar handje schudden ik word er helemaal gek van het is zo vermoeiend niet te geloven
tjsa echt die misslijkheid nekt me echt... de hele dag door... krijg geen hap door mijn keel... echt helemaal niets.. water niet komt terug verse jus ook niet... rauwkost ook niet.... ik wordt er serieus gek va.. en natuurlijk ben ik heel blij dat ik deze symptomen heb maar blij wordt ik er niet van hoor misschien is dat raar maar helaas de waarheid...
ja meid schijnt er allemaal bij te horen en die steekjes bij je vagina ook!toevallig had ik van de week er wat over gelezen maar kan geen kwaad hoort erbij!ik hoop dat je je snel wat beterder voel! ik heb lekker pauze nu en we hebben het gelukkig niet zo druk op het werk ! en dat onbeperkt internet is ideaal dus op mijn mobiele telefoon!
@dwazie daar is niets raars aan hoor geloof me ik was het op dit moment ook liever kwijt dan rijk maar heb het er wel voor over hoor
@dwazie en vivian,hier nog iemand die steeds zo misselijk is...en zo moe....brandend maagzuur!Continue loop ik te kokhalzen...brr...het blijft nog wel binnen maar het is niet fijn! Vanillevla,cracker,rennie van alles geprobeerd maar helpt niet..zo nog maar even aan de ginger ale..dat hielp gisteren een beetje.. Heb ook nergens zin in...(doe administratie van zaak van mijn mannetje en studie dus kan het gelukkig zelf bepalen..maar goed) Nog even @dwazie...succes! Liefs Esmay
meiden vervelend die misselijkheid!hier 1 die er gelukkig geen last van heeft!en hoopt dat dat zo blijft!ik heb last van opboeren en boeren maar dat noem ik geen misselijkheid hihihi
goedemiddag dames @dwazie.. succes zometeen..hoop dat alles goed is en dat je een prachtige echo zult hebben @BD...ik heb ook buik en rugpijn en ook af entoe steekjes in vagina..t verontrust mij ook wel hoor... de ene keer is die buikpijn echt een menstruatie kramp.(schijnt groeiende baarmoeder te zijn), maar dat laat me dan ook behoorlijk schrikken! toch schijnt t normaal te zijn dus daar hou ik me dan maar aan vast! Leuk is in iedergeval anders... @Dames die misselijkheid hebben.. misschien s proberen om kleine slokjes cola te drinken.. geen light! en niet vreselijk koud! het hielp mij echt perfect! en zoute drop is ook een echte aanrader, maar dan wel echt ZOUTE drop! niet teveel he want van teveel drop (en ik bedoel dan ook echt zakken) kan je bloeddruk omhoog gaan! maar als je het voelt opkomen dan lekker sabbelen op venco @hier alleen maar MOE MOE MOE! echt niet normaal meer... moest gisteren tot 01.00 werken en vanmorgen om 07.15 eruit om zoonlief naar school te brengen! ben echt kapot. gelukkig vandaag vrij en morgen ook.. dan wordt donderdag weer een lange dag want dan moet ik weer tot 01.00 werken en vrijdag morgen om 10.00 weer beginnen..en vrijdag avond een concert...sjonge.. hoe ik deze week ga overleven weet ik nog niet, maar denk dat ik volgende week maar wat verlof ga opnemen om bij te slapen..hhahahaha nou dames... big huggg
Lieve meiden bedankt voor alle geruststellende woorden, doet me zo goed. Ik ben zo blij dat we allemaal samen zwanger zijn! Zoveel fijner dan het allemaal alleen te doen! Liefs
Het zit me allemaal niet lekker.. Ik blijf bruin bloedverlies houden.. Zou het dan toch fout zijn... please niet.. dat kan ik echt niet aan nu.....................Buik is ook erg gevoelig... Ik weet het allemaal even niet meer... liefs een hele bange sizzel....
He meis toch. Heb je erge buikkrampen? Zolang het bloedverlies niet helderrood is en er geen stolseltjes te zien zijn probeer hoop te houden. Dikke knuf
hey meid heb je dat al lang? maar ach meid bruinverlies in het begin van de zwangerschap komt veel vaker voor!zolang het geen rood is kan het geen kwaad!en als je het niet vertrouwd meid bel je toch ff naar de huisarts of vk! probeer je niet te druk te maken!komt allemaal goed meid dikke knufffffff
hey meid heb je dat al lang? maar ach meid bruinverlies in het begin van de zwangerschap komt veel vaker voor!zolang het geen rood is kan het geen kwaad!en als je het niet vertrouwd meid bel je toch ff naar de huisarts of vk! probeer je niet te druk te maken!komt allemaal goed meid dikke knufffffff