wanneer word je senior member dan? ik zie verder nog niks bij mijn naam staan en heb toch ook al aardig wat berichtjes gepost. :
waar jij hebt staan wonderen bestaan. Moet je dat maar es ff weghalen in je profiel. En dan ff een berichtje opzoeken, dan zie je wat jij voor member bent.
Dat ligt eraan hoeveel berichten je hebt geplaatst. Er staat volgens mij in de lounche ergens een topic over. Kun je pricies zien hoe of wat.
Beheerder - Het forumbeheer Verloskundige - Het forumbeheer en moderator van het verloskundige forum (Super) Moderator - Het forumbeheer Member > 0 berichten Senior Member > 500 berichten Vip Member > 1000 berichten Elite Member > 1500 berichten Expert Member > Deze titel kan door het forumbeheer worden toegewezen aan members die zich op uitzonderlijke wijze verdienstelijk hebben gemaakt voor het board.
pff heb m'n dochtertje eerst maar ff op bed gedaan voordat ik om boodschappen ga... die stond te stuiteren, dan is het bed tijd... Veel plezier met je vizite Boney!
weet iemand trouwens nog een leuk betaalbaar hotelletje in NL? wil vriend voor zn verjaardag verassen met een nachtje weg.
kijk eens op weekendje weg.nl of hotelletje.nl De anwb heeft ook vaak hele leuke goedkope aanbiedingen.
ja die site ken ik maar ik dacht wellicht heeft iemand ervaringen met een bepaald hotel. is altijd fijner om ervaringen te horen he want op internet zien alle hotels er leuk uit maar is altijd maar afwachten of t in de praktijk ook zo leuk is als op de foto's.