Tja die is eigenlijk alleen voor spoed.... heb er al eens gezeten omdat ik in m'n vinger was gebeten door een cavia ik was bang tenatis te hebben en kwam daar toen met een ienieminie wondje in m'n vinger hahahahaha ze keken me toen echt heel raar aan
nee ook geen iedee hoe die dingen heten... Ik ga straks ff proberen te bellen, en anders zal ik toch tot maandag moeten wachten
zo meiden ben blij als het 21 uur is dan mag ik naar huis ppffff nog 1 klantje doen! en dan lekker bankhangen!en morgen weer werken!
he he das ook vervelend pino, gewoon op zwangerschapdementie gooien, en niet Johnny de schuld geven als je tegen je man zegt dat je je medicijnen vergeten bent
Vandaag echt zo'n dag gehad waarop allerlei bekende de winkel in lopen. mijn vader, daarvoor zijn vriendin met een vriendin, mijn broer, een oud klasgenootje... Zo komt er nooit iemand langs en dan komen ze allemaal op 1 dag. Wel gezellig natuurlijk!
Maar.... jullie waren toch ook vast alles vergeten als je dit in je supermarkt ziet lopen: dat maakt mijn dag weer goed jammer dat ik de rest van t weekend nu beroerd ben hahaha maar dan denk ik wel terug aan vanmiddag
wahahaha Nee die kwam niet langs hier! Wel jammer! Want Johnny is errug leuk (maaruh voor het geval mijn vriend meeleest, jij ook hoor! )
oh ok! ja kijken mag, en Johnny zie ik heel vaak want mijn vriend heeft zo'n beetje alle films met hem, want hij speelt vaak in films van een regisseur waar Marc gek van is. En hij vind het een goede acteur... en ik ook, dus klaag niet!
hihi! Leuk toch! Enne niemand kan er wat van zeggen, want het zijn goede films! Enne ook nog 'leuk" om naar te "kijken"