Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo hier eindelijk mijn werkweek zit erop heerlijk!ppfffff ff uitblussen! @ariel super een meid gefeliciteerd ! ik hboop zo dat onze uk nu wel wil meewerken woensdag!dan hebben we 20 weken echo!

2. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    jeetje wat is het hier rustig vandaag zeg zit iedereen te genieten van het zonnetje soms wel lekker he ik zit onder de overkapping te genieten zon en de pc :)

@deborah meid heel veel plezier maandag op je trouwdag geniet er lekker van ik zal de zon jullie kant uitsturen dan heb je alvast wat geluk he
    @ariel leuk een meisje gefeliciteerd

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik heb weer een nieuw buikfoto in m'n album staan!

4. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Gefeliciteerd met je dochtertje Ariel!
    Die van ons klopte ook zo snel met de pretecho. "Ze zeggen" dat meisjeshartjes sneller doen kloppen dan jongens.

Liefs Angel

5. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    @Deborah: Alvast een hele fijne dag toegewenst maandag samen met je aanstaande.

Liefs Angel

6. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    helaas klopt daar niks van ;) onze ukkie heeft ook een snelle hartslag en het is toch een jongen...

7. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Poeh, net thuis en doodop. Ik ga dus ook niet reageren maar alleen een verslagje van mijn dag geven. Daarna kruip ik op de bank en kom er pas af als ik ga slapen. Mijn bekken lijkt wel helemaal los te zitten, zo gammel. Ik loop te waggelen als een eendje :( .

Vandaag had onze hond Haja haar eerste show. De fokker heeft haar uitgebracht want ik kan dat niet. En ze deed het hardstikke goed want........ ze is gewoon eerste geworden :) . Ik wist zeker dat die anderen zouden winnen en zij laatste zou worden maar nee hoor. Ze pakte de keurmeester helemaal in.

De schoondochter van de fokker is ook zwanger dus lekker echo's van elkaar bekeken en kwaaltjes besproken. Zij is 12 weken nu en heeft een beginnend buikje, leuk! Ik moest wel even slikken toen ze buiten ging roken :confused: , ik kan dat écht niet begrijpen. Mgoe, ik heb me ingehouden en niks gezegd. Zij kiest voor die peuken, haar kindje niet. Ik word er altijd een beetje verdrietig van.

Onderweg heeft Haja de hele tijd liggen slapen en dat doet ze nu nog, lekker rustig hoor. Hubbie heeft gekookt zodat ik kon blijven zitten. Straks nog een bakkie koffie en ik denk dat ik voor 9 uur al gestrekt lig. Ik kan mijn ogen al bijna niet meer open houden.

Morgen weer een drukke dag want dan heb ik de roofvogelworkshop. Een dag valkenieren met havikken, geweldig. Ik heb er zo'n zin in! Het zal best vermoeiend worden maar het is een soort droom dus ik ga gewoon.

Meiden, een fijne avond, welterusten alvast en een leuke zondag.

8. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Haai meiden!

Ff snel een berichtje, heb zo een verjaardag.
    Dat was het!

Fijne avond!

Liefs Maja

9. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    We hebben gisteren een kinderwagen gekocht :D Het is de bugaboo geworden. Wij waren aan het winkelen en ik wilde nog even bij prenatal kijken. Staat de wagen daar met 30 procent korting! Nou, daar hoefde ik niet over na te denken! Er ging zoveel korting af, omdat het een uitlopend model is (lekker belangrijk). Het is alleen wel een antraciet bak met roze aanvullende bekleding. Nu maar hopen dat het dus een meisje is :) En als het toch een jongen blijkt te zijn, dan verkoop ik de aanvullende set en koop een andere kleur! Dinsdag weten we het als het goed is, want dan heb ik de 20 weken echo. Zal je natuurlijk net zien dat de vk het dan niet kan zien!
    Fijne avond allemaal

10. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Nondeju! Ik ben een weekje met vakantie geweest en nu moet ik meer dan 100 pagina's bijlezen!
    Ik heb het heerlijk gehad in Turkije en ben lekker bruin geworden (zonder vlekken). Ik heb nog bijna niets bijgelezen, maar @Amma: Ik heb ook zo'n stinkenede rotkat (ik ben het houden van stadium al een tijdje voorbij) en ik zweer bij Ecodor. Dat spul werkt echt!

11. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Goedemorgen dames..

Weer de hele nact wakker gelegen met vreselijke pijn in me maag..heb vannacht ff op internet gekeken..en daar stond dat ik contact op moest nemen met de huisarts..nou morgen maar ff doen dan...

Yiehaaa...20 weekjes bereikt vandaag..:D:D:D

12. Niet meer actief

hoi dames

ff een snel berichtje van mij, t gaat ff niet zo lekker hier, ben behoorlijk depri.. voel me klote en heb veel pijn...

heb nu vooral heel veel pijn in t stuk buik tussen mijn navel en m'n ribben, iemand een iedee wat dat zijnkan? T voelt helemaal beurs... alsof er een olifant overheen gewandeld is

13. supermummy

supermummy Niet meer actief

@Tantepino klinkt niet lekker! Geen ervaring mee, maar in iedergeval veel beterschap!

14. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Morgen mensen!

Ik dacht toch nog maar even spieken voor ik weer aan de slag kan, anders moet ik dinsdag zoveel bij lezen. Maar jullie zijn rustig geweest!

@ariel: gefeliciteerd met je dochtertje!
    @dees: jij gefeliciteerd met Haja! knap hoor! En veel plezier vadaag bij het valkenieren. Lijkt me geweldig gaaf!
    @pino: Zou het je baarmoeder kunnen zijn die ergens tegenaan drukt aan de bovenkant? Vervelend hoor! Hopleijk voel je je weer wat beter en in ieder geval niet meer depri, want dan gaat alles minder lekker :cry:
    In ieder geval ook veel succes bij het info vragen voor die huizen, wan die waren wel erg leuk!

Nou ik spring zo onder de douche, en dan ga ik de keuken poetsen, zuigen, dweilen....
    Om 2 uur komt mijn schoonvader en schoonzusje alvast. En mijn vader komt nog een boel brengen. druk druk druk... :(

15. Niet meer actief

ik zat er ook al aan te denken dat t m'n baarmoeder was, maar vind dat zo snel.. baby's schoppen toch pas aan t einde van de zwangerschap je ribben blauw?

voel me gelukkig al een beetje beter dan gister, ook kwa humeur.. vanmiddag gaan we even lekker over de haven van zierikzee wandelen, even lekker op een terasje zitten...

Debora heeeeeeel veeeeeeeeel plezier morgen!

16. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @tantepino vervelend die pijn, ik weet niet wat het is.

@debora heel veel plezier morgen!maak er maar een mooie dag van :)

17. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    nou meiden jullie hebben het lekker rustig aan gedaan sinds gisteren das af en toe fijn bijlezen :)
    ik zit nu lekker buiten te genieten van het zonnetje niet te geloven wat een zalig weertje van mij mag het zo nog wel even blijven

18. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    heej heej..

Net toch maar even naar de weekendarts geweest..
    Heb dus een ontsteking aan me maagslijmvlies..vandaar zo'n vreselijke pijn en het niet kunnen slapen..
    Medicijnen gekregen en nu maar hopen dat het snel beter gaat...:(

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    He getsie dat klinkt echt alle behalve fijn! Goed dat je medicijnen hebt nu! Beterschap!

20. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Wat is het toch ontzettend rustig hier...

Deel Deze Pagina