2 dagen niet geweest en maar 3 pagina's... Ik was lekker snel klaar. Schoonouders zijn op bezoek geweest. Zijn gisteren al gekomen en net weg. Was gezellie. Nu helemaal uitgeteld. Kan nauwelijks nog uit m'n ogen kijken. Ga dus ff liggen nu. Deborah, veel plezier morgen. Liefs Boney
hello dames... Hier een echte dip! heb donderdag mijn 20 wken echo maar zie het op een of andere manier somber in...Ik voel de baby erg weinig en hoewelik weet dat dat niets hoeft te betekenen, maak ik me toch vreselijke zorgen.. ik voel misschien na veel geduw 2 x een plopje in de 2 dagen en vergelijkend met de andere 2 kids is dat echt veeeeeeeeeeeeel minder.. die voelde ik echt na 15wk al duidelijk iedre dag...maar goed ookd at zegt niets.. tis meer een gevoel.. het zou me echt verbazen als het donderdag allemaal goed blijkt te zijn... ben er echt verdrietig onder... voel me ook helemaal niet meer zwanger en hoewel ik beebje nog voel (al ishet heel weinig) weet ik dat hij/zij nog leeft, maar dat is dan ook alles.. ik probeer me daar maar blij me te maken... sorry voor mijn klaagzang dames, maar moest het even kwijt... wilde even mijn hart luchten zonder manliefie er mee lastig te vallen.... ik laat het wel weten donderdag! Deb.. gaat trouwen geloof ik... VEEL GELUK GEWENST MEID EN EEN MOOIE DAG! kuzzz
ichtus toch.. meid.. wat vervelend dat je je zo beroerd voelt.. Probeer toch maar een beetje positief te denken.. dat is zo belangrijk! je voelt je beeb in ieder geval en elk kindje en elke zwangerschap ik anders! We gaan er er gewoon vanuit dat alles goed is! Ik ken het wel een beetje hoor.. Maak me ook super veel zorgen.. voel nog niet ed.. maar probeer me er toch over heen te zetten. .hoe moeilijk dat ook is.. Ik heb een super lange vermoeiende dag gehad en duik nu lekker mijn bed in.. ben echt op! Morgen kletsen we weer verder.. Dan zal ik ook de lijst weer aanvullen! Alvast weltrusten iedereen... Liefs Sizzel
@Ichtus Wat rot dat je je zo klote voelt! Probeer positief te denken, want eigenlijk is toch geen echte aanleiding om zo te denken! Als jij je echt zo´n zorgen maakt kan je dan niet morgen ofzo bij je verloskundige voorbij om het hartje te luisteren? Veel sterkte in ieder geval! Misschien dat je placenta bij deze zwangerschap aan de voorkant ligt en daardoor minder voelt als bij de andere zwangerschappen?
@ichtus vervelend meid dat je je zo rot voelt!en dan je minder voelt kan iedere zwangerschap is anders,en je voelt toch leven is goed teken al is het nog niet zoveel!en anders voor je gemoed rust morgen ff verloskundige bellen,gewoon bellen hoor daar zijn ze voor!en hoop dat je er snel wat positiever over kan denken,en dat het allemaal super goed is! dikke knuffffff Zitten hier nog in de auto naar huis ( mobiel internet) haha zijn bij een vriendin in deventer geweest!was gezellig maar ben ook wel beetje op nu zegmaar!mischien tot zo anders tot morgen!@@DEBORA HELE FIJNE DAG MEID MORGEN GENIET VAN JULLIE DAG!
@missn das een rot gevoel he meid ik weet hoe het voelt heb jaren terug ook een maagslijmvliesontsteking gehad jeetje wat voelde ik me toen slecht lag op de koude tegelvloer om te pijn tegen te kunnen gaan hoop dat het je snel beter af gaat meid @ichtus meid probeer de moed erin te houden en anders inderdaad morgen eventjes naar de vk gaan die kan je misschien wat gerust stellen, heb je geen angelsound kun je zelf het hartje zoeken is misschien ook een geruststelling in ieder geval heel veel sterkte ermee meid ik duim voor je dat alles goed is. @deb meid heeeeeeel veel plezier morgen maak er een super dag van he
@ichtus Meid, ik voel dit keer nog helemaal niks van mijn beebje! En dit is mijn vierde zwangerschap. Ben ook al 20 weken en een beetje. Mijn placenta zit aan de voorkant. Ook ik vind het wel moeilijk dat ik nog niks voel, maar als ik me dan een beetje rot voel, luister ik met de angelsound en daar hoor ik het hartje (zal de navelstreng wel zijn, hoor het hartje altijd op dezelfde plaats) als een razende kloppen Dan ben ik weer gerustgesteld. Ik heb dinsdag mijn 20 weken echo en zal ook erg blij zijn als alles goed is.
Ik ga tandjes poetsen en dan werken maar kwam speciaal even langs om Deborah een fijne dag te wensen. Debora en manlief (over een aantal uurtjes ), een heeeeele fijne dag vandaag. Geniet ervan {|= \/ Ooh ja, ik zal 1 foto in mijn album zetten van de uil die heel lang bij me heeft gezeten. Zo'n schatje was het
Deborah, HELE fijne dag vandaag samen met je mannetje! Leuk hoor! Moet vandaag hele dag naar school, bleeh! Merk de laatste dagen dat mijn reuk weer veel sterker is en mijn kokhalsreflex ook Dacht dat dat over was, gek is dat. En moest er vannacht uit om een cracker te eten omdat ik weer zo'n misselijk/honger gevoel had. Dat heb ik na week 14 ofzo ook niet meer gehad. Waarom komt dat ineens terug? Raar hoor.. Iedereen fijne dag vandaag! Werkze voor de werkende meiden van vandaag! Liefs Maja
Deborah, ik wil je vandaag een hele fijne dag wensen, geniet er samen lekker van! Veel plezier! De rest natuurlijk ook een fijne dag! TantePino; Gaat het al wat beter met je?
Debora gefeliciteerd meid! geniet van "jullie" dag! Hopelijk heb je beter weer dan dat het hier is... Naatje: ja t gaat wel; weer, voel me nog klote maar gelukkig ben ik niet meer zo depri...
@Debora, HELE FIJNE DAG VANDAAG SAMEN! en gefeliciteerd! @Ichtus, hoop dat je je al wat beter voelt! zoals anderen al zeiden: misschien ligt je placenta voor en voel je je kindje daarom zo weinig. Ik voel het soms dagen niet, en dan een klein plopje en andere dagen weer wat meer. Maar veel is het niet. @MissN, beterschap met de maagvliesontsteking! @Pino, voel je je al wat beer meid? Balen dat je je zo ziek voelt, kan me voorstellen dat je er depri van wordt. (en dan nog wat hormonen erbij ) Sterkte! @ mijn buik lijkt opeens een enorme groeispurt te maken, sjonge lijkt elke ochtend groter. Voel het ook flink in mijn banden. Maar wel leuk! Fijne dag allemaal! Liefs Amma
Leuk he amma, mijn buikje word ook steeds meer 'buik' ... voel het ook behoorlijk das wel weer jammer, die pijn in m'n ribben en m'n banden auw... maargoed we moeten er wat voor over hebben Nou dames gaan we vandaag weer gewoon verder zoals we vorrige week lekker bezig waren? T is zo saai de afgelopen dagen...
goeie morgen dames, ik ben net terug van de dokter, vanacht heel draaierig(duizelig) toen ik naar de wc ging en vanochtend had ik het weer. toen heb ik de vk gebelt die zei dat ligt aan je bloeddruk, dus ik moest van haar in bedblijven liggen en me iets eten en na r 15min tot 30 min moest het over zijn...niet dus.,...toch maar ff de dokter gebelt en ff langs geweest. mijn bloeddruk is idd laag 110/60 maar ook heb ik een virus aan mijn evenwichtsorgaan en dit moet vanzelf overgaan.