hey meid heb je dat al lang? maar ach meid bruinverlies in het begin van de zwangerschap komt veel vaker voor!zolang het geen rood is kan het geen kwaad!en als je het niet vertrouwd meid bel je toch ff naar de huisarts of vk! probeer je niet te druk te maken!komt allemaal goed meid dikke knufffffff
hey meid heb je dat al lang? maar ach meid bruinverlies in het begin van de zwangerschap komt veel vaker voor!zolang het geen rood is kan het geen kwaad!en als je het niet vertrouwd meid bel je toch ff naar de huisarts of vk! probeer je niet te druk te maken!komt allemaal goed meid dikke knufffffff
@amma: zoals jij het omschrift is het bij mij ook @bigdream: heb verder geen pijn alleen 1 keer per nacht nadat ik naar toilet ben geweest, overdag heb ik weleens een wee gevoel maar dat trekt na 10 min. weer weg. @sizzel: wat vervelend voor je meid, hoop dat alles goed is. @Mrijn: haha ik zie het al voor me---> uiers?
hallo liefe meiden... nou mijn echo ziet er heel goed uit hoor.... mijn VK was in het begin heel terughoudend ze begon met nou hou er rekening mee dat je niets tot weinig ziet enz enz ... nou ze zag al vrij snel een mooie zwangerschapsring en een dooier(ik geloof dat ze dooier zei hihi) en toen ze even verder ging kijken schreeuwde ze zelf bijna van kijk nou het pulseert al dus er was hartactie te zien.... dat vond mijn VK al heel bijzonder normaal is dat nog neit zo goed te zien met 5 weken... dus al met al helemaal leuk.. ben ook echt opgelucht... en heb nu al practige plaatjes van mijn stipje hihi
Hoi! @Dwazie, super zeg,al hartaktie!Neem aan dat je inwendige echo hebt gehad? Lekker genieten van je "stipje" Hoop morgen misschien ook hartaktie te zien bij de gyn.... Liefs Esmay
Hallo februari mama´s ! Ik kom me gezellig bij julle toevoegen. Ik ben een late febr mama want ik ben de 25e uitgerekend. Dus het is hier nog heeeel pril.... Lfs en tot snel weer. Manoe
ja echt een enorme opluchting....ben echt zo blij... was erg leuk te zien nu heb ik 16 juli weer een echo... das wel pas weer over 5 weken maar goed.. hihi dan kan je waarschijnlijk alles wel heel goed zien toch?
@Geweldig Dwazie! Wat een goed nieuws. Echt leuk dat je al het hartje hebt gezien. Geniet ervan! @Manoe, welkom!
ohhhhh ik kan niet wachten tot ik volgende week me echo heb vindt zo spannend!vooral omdat vorige keer met me eerste echo niet goed was!maar probeer positief te blijven en te denken dat het nu gewoon goed zit.meiden moest het ff kwijt!
Oh meis ik geloof er gewoon in, het komt goed bij jou. Laten we allebei proberen super positief te blijven! Liefs
Ik kan me goed voorstellen dat je daar erg onzeker van wordt. Ik had zelf namelijk ook vanmorgen om 10 uur iets bloed verlies. Een klein beetje roze/rood. Dus ik dacht dit gaat echt mis dus maar een tampon in gedaan. Maar daar zat na 2 uur maar ietsje bloed aan. Tampon weer uit gedaan en tot nu toe geen bloed weer gezien. Wel heb ik sinds gisteravond een zeurderig gevoel in de onderrug en steekjes in mijn linker lies. Als ik morgen nog geen bloed heb test ik nog een keer voor de zekerheid. We zullen wel afwachten.