Hoi, Ik ben net terug van de 20-weken echo en wil mijn gelukje even met jullie delen! Alles was helemaal ok alleen is de beeb wat preuts aagleged (heeft hij.zij van de vader). het lag in kleermakerszit en de navelstreng ging precies tussen de beentje door. De echoscopist (enorme droogkloot van een vent, geen zak aan!) gokte op een meisje, maar zeker weten deed hij het niet. Ik moet met 30 weken weer echo laten maken omdat mijn placenta welliswaar aan de achterkant ligt, maar met een randje voor de uitgang. Over een week of 10 gaan ze kijken welke kant die op is geschoven en tot die tijkd moet ik extra waakzaak zijn voor bloedverlies an meer dan een rijksdaalder. Baal er wel een beetje van dat ik nu vanmiddag nig geen wagen kan gaan uitzoeken. Ik ga voor de quinny Buzz en voor een jongen zou ik de aqua-blauwe gaan en voor een meisje voor de roze met oranje... Ga nu maar even een rondje bellen voor een pretecho op heel korte termijn!
haha lekker eigenwijs van die kleine van jullie! Met het eigenwijsheidsniveau van mij en m'n vriend in gedachte denk ik dat die van ons het ook never-nooit-niet gaat laten zien geniet er van dat alles verder goed is!
mannen...... die van mij klaagt enkel over de sex die hij te kort heeft gelukkig is ie verder nog gewoon t zelfde als altijd.. Mrijn: jammer joh! Nou hopelijk kan je snel voor een pretecho terecht! Meeting lijkt me leuk, helaas is Utrecht een heel eind voor mij, vooral nu ik zo beroerd ben, dus vrees dat ik niet kan komen.
dames... hebben jullie het goede nieuws al gehoord?! er komt een nieuwe pad voor de Senseo... de warme chocolade melk pad! ik vind dat toch echt wel de uitvinding van het jaar, vooral met een schaaltje pepernoten er naast en een dikke dot slagroom!
Ons gezonde ukkie is ook steeds eigenwijs en heeft de beentjes stijf dicht. Ik ben benieuwd of donderdag wat te zien is. Het zou wel leuk zijn voor mijn ma als het te zien is. Tsja, Utrecht is toch écht het meest centraal. Voor mij is het ook een flink eind rijden maar dat hou je toch. Carpoolen zou een oplossing kunnen zijn misschien. Waar je ook een meeting houdt, het is altijd voor iemand te ver weg, dat voorkom je niet. Wat gaan we dan doen om zo'n meeting? Euh, ergens wat drinken enzo? Geen idee. Bowlen kan je dan met de buiken dus dat is ook niks. Maar met elkaar komen we er wel uit toch? Ik ben in voor veel als er maar niet teveel gelopen hoeft te worden en we rookvrij kunnen zitten. Jammie, chocopads, ik ben benieuwd. De theepads vind ik niet echt bijzonder.
tja dat is ook zo, maargoed ik zal zien of ik kan komen maar reken er niet op. Ik heb over een week een pretecho dan hebben ze een uur de tijd te kijken naar wat wij krijgen, "het" kan vast geen uur lang knijpen met de billen Mijn beeb was gister boos, elke avond rond kwart voor 9 (als ik op bed ga liggen) dan begint ie te wiebelen.. Normaal leg ik ook elke avond mijn handen meteen op mijn buik zodra ik ga liggen maar gister deed ik dat niet, zo toen gaf ie medaar een paar flinke schoppen Toen ik m'n handen op m'n buik legde werd ie weer rustig en schommelde 'hij' weer gelukkig heen en weer onder m'n handen
ja vind t ook niet normaal dat ze niks ontvangen hebben. snap niet waar t is misgegaan...heb ook al gescholden aan de tel maar ja veel kan ik er verder niet aan doen. afwachten tot donderdag. dan bel ik wel meteen sochtends vroeg en vraag ik dat ze maar meteen aan dokter vraagt waar mn urine gebleven is. mag toch niet gebeuren dat t niet bij lab aankomt. volgens mij komt zelfs iemand t bij huisarts ophalen. hoop dat t nog boven water komt donderdag want anders moet ik dus weer opnieuw urine gaan brengen vrees ik...arghhhh...
Dees, wat rot die situatie met je vriend. Toch fijn dat hij zn excuses heeft aangeboden. Voel je je toch al wat beter hoop ik. En anders straks als ie thuis is gewoon rustig erover praten. Dat lucht vast op. En ook gewoon zeggen wat je dwarszit.
Ik heb nu een afspraak voor een geslachtsecho voor volgende week woensdag. Nou ja, de wagen kan zolang nog wel wachten. Ik heb alleen zo'n zin om geld uit te gaan geven! Ik ben er nog niet uit of ik zin heb ik een meeting. Aan de ene kant zeker wel, ben ik best nieuwsgierig naar jullie, maar aam de andere kant ben ik bang dat we elkaar zo weinig te melden hebben in het echt. Maar goed, als er iemand met mij mee wil rijden, ben ik wel over te halen hoor!
Ik kan op de route (Tilburg-Utrecht) ook best mensen oppikken, geen probleem. We moeten alleen bedenken wat we willen gaan doen.
Fijn dat alles goed was! Balen dat de echoscopiste niet zo leuk was en beeb geslacht niet wilde laten zien. Wat houdt dat in mbt je placenta? Is dat erg dan dat ie met een randje voor uitgang ligt? Ow ja mbt kinderwagen..een aqua blauwe kan ook heel goed voor een meisje hoor. Ik vind dat sowieso een super kleur. hihi. Wij hebben ook een blauwe wagen maar weten geslacht nog niet maar ik vind blauw toch wel unisex kleur hoor dus ik zit er niet mee als we een meisje zouden krijgen en t in blauwe kinderwagen ligt. roze met oranje vind ik zelf niet zo'n leuke combi. maar goed smaken verschillen he.
@Mrijn super dat alles goed was!en ja ik hoop dat je het te zien krijgt met de pretecho!bij ons niet hoor maar mischien morgen met de 20 weken echo!@Dees ik vindt Utrecht best hoor!voor een meeting! en ja moet binnenkort echt ff gebeuren hoor!
wat leuk dat je dat al zo goed kunt voelen zeg! ik heb af en toe wel het idee dat er iets beweegd 'daarbinnen' maar kan er nog steeds niet precies die vinger opleggen...
ik heb weer wat geks...sinds gisteren heb ik regelmatig een gek trillend gevoel in mn linkeroor...zooooo raar...herkent iemand dat? lijkt net alsof mn oor bibbert. klinkt gek he. maar vind t wel irri.
hahaha klinkt idd heel irri... moet zeggen dat ik ook wel last heb van trillende spiertjes de laatste tijd: boven m'n oog, m'n bovenbeen spier en de laatste tijd wat vaker een buikspiertje