Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ooh ja, meeting. Iemand een idee wat we kunnen gaan doen? Het is jammer dat Tantepino met het eten zit anders hadden we misschien ergens lekker kunnen gaan wokken ofzo. Dat vind ik zooooo jammie.

2. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    hmm.. wij hebben dus geen contact meer met mijn schoonouders.. al 2 jaar niet meer. Is hun keuze geweest overigens. (wel een goede keuze...) Wij hebben daarom ook een testament op laten maken. Wij willen dat er niets naar mijn man zijn ouders gaat en dat ook de kinderen niet naar hen toe gaan mits er iets met ons gebeurd.

Veel mensen vinden het afschuwelijk wanneer ze zoiets horen.. dat doe je toch niet.. Nou geloof me.. wanneer je zoveel ellende gehad hebt als wij met mijn schoonouders dan was dit een goede keuze. Wij moeten er niet aan denken dat onze kids daar naar toe zouden gaan..

3. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    hmmm.... wokken is ook echt super! jammie!

4. Niet meer actief

als ik mee ga laat je dan niet stoppen wat betreft eten hoor, ik leef ook goed op stokbrood met soep ;)

Maar mochten we meeten wat doen we dan met hubbies en eventuele kinderen?

5. 40plusmama

Wij zitten ook op het randje met mijn schoonouders Sizzel. Mijn schoonmoeder is heel erg dom of gewoon een gemeen kreng. We hebben zo vaak aanvaringen en meningsverschillen. We willen dat ons kindje ze kent maar als ze zo doorgaan zal het niet lang meer duren voordat we het contact verbreken. Ze blijft aan de gang en dringt zichzelf behoorlijk op. We zijn dat gewoon spuugzat.

6. 40plusmama

Hm, dan is wokken niet eens een slecht idee. Vaak zit daar voor ieder wat wils bij. Hubbies en kids is misschien wel leuk al kan ik me ook voorstellen dat het dan erg druk gaat worden. Moeten we straks een heel restaurant afhuren :)

7. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    hahahaha.. thuislaten! hihi.. die van mij krijg ik denk ik toch niet mee! ;)

8. 40plusmama

Die van mij zal ook niet mee willen denk ik.

9. Niet meer actief

mmm dan val ik helemaal af denk ik, mijn vent zal ook wel niet mee willen, maar m'n dochter en ik zijn altijd samen dus die gaat overal waar ik ook ga...

10. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Dat hadden wij nou ook.. en het doet je gewoon steeds pijn.. Ik kon in haar ogen ook niets goed doen.. Zij had altijd gelijk.. Ik had haar zoon afgepakt. Ik weet wel dat het niet uit had gemaakt wie er iets met haar zoon zou krijgen.. ze was het er toch niet mee eens geweest..
    maar wat ze altijd wilde waren kleinkinderen.. ze weet nu nog niet eens dat ik zwanger ben denk ik.. mits ze iets van de rest van de familie gehoord heeft, want met iedereen hebben wij nog gewoon contact...
    Mijn schoonmoeder eiste bijvoorbeeld ook echt dat wij elk vrij weekend (ik moet om het weekend werken) bij hun zouden zijn.. vrienden waren volgens haar niet belangrijk..
    Nou het spijt me.. ik zou echt niet zonder mijn vrienden kunnen.. Daar kregen we dan al ruzie over... Het ging echt om de meest onzinnige dingen...

11. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Van mij mag ze mee hoor! maar mijn hubbie krijg ik niet mee! hihi.. :)

12. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    pfff.. heb je een schat van een man.. krijg je dit er gewoon bij he...

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Oh das bale als je niet goed contact met je ouders en of schoonouders hebt ,en ja in sommige gevallen beterder hoor ik al!hier met bijde nou 3 paar ouders hebben wij ik heb gescheiden maar weer gelukkige ouders dus 2 paar hihihi die ook teglijk op visite komen en met schoonouders klikt het ook goed en met elkaar ook! dus hier mag ik van geluk spreken! en ja voor allemaal het 1e kleinkind dus die heb straks 3 opa.s en 3 oma.s dus ja onze uk zal wel beetje verwent worden onze ouders kennende,

14. 40plusmama

Je dochter kan gewoon mee Tantepino, zeker als jij daardoor wel komt :)

15. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    hahaha.. zo hoort het ook!
    geloof me.. die kleine van ons zal ook stierlijk verwend worden door mijn ouders en mijn zus! Die gaat echt niets tekort komen, dat is iets wat ik zeker weet!
    Ik ga trouwens ook nooit tegen de kleine liegen over de reden e.d. Dat gaat tegen mijn principes in. Wel moet ie oud genoeg zijn om het te snappen!

16. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    haha.. helemaal mee eens :) :) :)

17. Niet meer actief

:) Ik heb ff gekeken t is 1,5 uur rijden, opzich wel te doen, mits ik me goed voel..

18. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    hmm...dat ken ik.. maar één ding weet ik zeker.. en dat is dat ik mijn mannetje voor geen goud zou willen missen.. ben stapelgek op hem...! Af en toe lijkt het gewoon alsof je in een hel zit joh.. pfff.. kost ook zoveel energie..

19. 40plusmama

Goh Sizzel, heeft mijn schoonloeder een dubbelleven? Jij hebt dezelfde als ik volgens mij :)

De mijne neemt mij ook alles kwalijk. Zij is nooit fout, het ligt altijd aan mij. Ze bemoeit zich ook met van alles. Zo had ze bijv. mij de wieg uit mijn hoofd gepraat. Om gezeik te voorkomen wilde ik die dan maar niet. Mijn moeder helemaal over de zeik en die zei: nou dan krijg je hem van mij, is ze helemaal gek. :)

20. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    \:D/ \:D/ \:D/ Thats the spirit! :D :D :D

Deel Deze Pagina