wauw wat leuk toch om te horen al die positieve echos dwazie wat top joh super.... kikkert fijne vakantie! en allemaal niet vergeten om nog ff lekker in de zon te gaan zitten het is zulk heerlijk weer dus doei doei
Het wordt steeds beter met weer een goede echo, nieuwe meiden welkom. Sizzel; vervelend meis, maar wie weet is het niets, duim voor je. En op een berichtje paar blz terug, weet niet meer van wie. : Heb nog niets gekocht, toch een beetje huiverig, heb mezelf beloofd dat als de 12 weken voorbij zijn en die echo goed is ik heerlijk de stad in ga met een goed gevulde portomonnee en heeeeeeel veeeeeel ga kopen , kan er nu al naar uitkijken. lijkt me nog het leukste, kamertje inrichten, kleding kopen, kan niet wachten. \/ [/quote]
@Dwazie, wat fijn dat je zo'n goede echo had, en dat je zelfs het hartje kon zien! @Manoe, welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap @Kikkert, prettige vakantie! Waar ga je naar toe? @Sizzel, wat vervelend dat je bruiverlies hebt. Dat maakt je dan zo onzeker over of het dan wel goed blijft gaan. Hopelijk houd het snel op en heeft het niets te betekenen. @lolly, ook bij jou hoeft het niets te betekenen te hebben, maar leuk is het natuurlijk niet. Ik hoop dat het wegblijft! @knor, wat een mooi buikje ook! Ik ben echt chagreinig doordat ik zo moe ben. Niemand kan ook maar iets goed doen hier. Hahaha, zielig voor mijn man en dochter. Ze kunnen maar beter even uit de buurt blijven. :x
moet even mijn ding kwijt... ben op mijn werk en er kwam iemand langs om mijn computer te repareren (had blijkbaar iets verkeerd gedaan) en die man zit me zo het bloed onder de nagels vandaan te halen dat ik gewoon moest weglopen om op de wc een potje te gaan janken! kom even later weer op kantoor, zitten mijn collega's (3 mannen) me aan te kijken... snappen er niets van! Vraagt er eentje: "gaat het wel, Wen?"... dus ik weer helemaal huilen... conclusie: ze weten nu dat ik zwanger ben! Kreeg wel super leuke reacties van ze... mag huilen wanneer ik wil en alles op de hormonen afschuiven.. das toch schattig? hihihi x
Ik zal m'n best doen. O Aaaah dat is lief, Wen! (Ben benieuwd hoe lang je collega's dat nog gaan roepen, hihihi)
wat een verhalen allemaal weer.. @Bd hoe is het nou meid...voel je je al wat beter.. @lolly hoop dat alles goed blijft gaan... spannende tijden he.. ik geloof er in hoor sterkte... @wen... jou verhaal werkte een beetje op mijn lachspieren... fijn dat je je nu kan uiten.. op mijn werk weet iedereen het al... ik kon mijn mond echt niet houden... mijn man stuurde mijn net een sms vanaf zijn werk... lieverd vond je onze stip ook niet goodlooking? ik moest zo hard lachen.... in het tweede smsje stond... IK HOU VAN JULLIE... toen moest ik huilen wat een lieverd mijn hubbie
Oh wat lief van je man, krijg hier ook traantjes, lang leve de hormonen. Ik heb de knoop doorgehakt en blijf morgen in ieder geval ook nog thuis. Ik doe vandaag gewoon rustig aan. Begin ook keelpijn te krijgen dus misschien gewoon de griep erbij? Liefs
big dream doe jij een beetje rustig aan... iig heel veel beterschap! en snel opknappen hoor.. moeten namelijk gaan genieten van onze stippen....
wat fijn dat de echo's goed waren meiden. hier is de misselijkheid ook op komen draven. had toch een beetje gehoopt dat het weg zou blijven maar helaas. vanavond komt er iemand van mvm dus ik ben heel benieuwd. verder ben ik niet heel erg moe en slaap ik s'nachts zo slecht he. elke uur zie ik wel en dat is echt vervelend. erge is nog dat ik bij de andere 2 altijd zo moe was bah bah
@ dwazie.. super van je echo joh! Echt geweldig om al hartactie te zien zeg! @ lolly.. Ik heb ook wat vage buikpijn. geen krampen, verlies ook geen helderrood bloed.. alles maakt me gewoon erg onzeker nou.. thanx voor je lieve berichtje! @ alle andere mama's : bedankt voor jullie lieve reacties! Morgen test ik voor de zekerheid nog een keer met CB. Dan zou het streepje toch goed te zien moeten zijn dacht ik zo... Ga nu ff lekker douchen.. dadelijk naar een tupperware party.. pfff.. ben alleen echt doooooooodmoe!
Dat kan ik we voorstellen. Als je weet dat je zwanger ent voel je ook alles. Probeer een beetje te ontspannen vanavond bij de party. Liefs Lolly
hahaha.. bij een tupperwareparty ontspannen.. allemaal van die gestresste vrouwen..hihihihi nee ik heb er wel zin in hoor, alleen ben doodmoe.. Ik voel gewoon vanalles en weet niet wat ik nu eigenlijk moet voelen enz! Erg lastig allemaal...
Ja oke dat wordt erg lastig inderdaad. Allemaal vrouwen die avondje van man lief weg zijn om plastic bakjes te kopen die toch zoooo handig zijn. En jij zit daar tussen in je zelf helemaal opgefokt en zenuwachtig omdat je van ales voelt maar niets wilt laten merken. Moet er wel om lachen hoor. Zou ook precies iets voor mij zijn