Naar die babysuperstore is dan wel een goeie optie! En dan wat eten! Dan hoef je niet lang te lopen/staan
Als we in het weekend gaan dan een zaterdag, anders moeten we wachten tot koopzondag... (of zijn die woonboulevards vaak ook op zondag open..hihi... ikke niet weten.. ga dan eigenlijk nooit.. mij te druk!)
Ik wil ook rookvrij hoor dees.. kan echt niet tegen rook.. en vind het sowieso erg slecht voor de baby!
zondag is mijn 'wat doen met het hele gezindag' dus ik heb als het in t weekend gaat gebeuren liever zaterdag
Ik kan doordeweeks alleen op donderdag en dinsdag en niet elke week. Op die dagen staan vaak ziekenhuisbezoekjes enzo gepland.
Huh? http://www.mistershi.nl/index.php?optio ... e&Itemid=1 Deze lijkt mij wel wat, ziet er goed uit enzo en gunstige prijzen en openingstijden. En we kunnen mailen dus vantevoren vragen of het rookvrij is enzo.
haha al het eten ziet er nu voor mij lekker uit! het is echt zo erg. ik kan vandaag echt blijven eten!
Ik ga even snel naar de winkel en naar de moeder van mijn beste vriendin! ik heb daar stof gekocht en die moet ik nog even betalen.. hihi.. stof voor een boxkleed en voor een overtrekje.. en trappelzak e.d.. zoooooo leuk! Ik ben zo snel als ik kan weer terug!