Gezellie, hoef ik tenminste niet alleen te reizen! Als ik aankom, zie je het eerste bij mijn buik, en daar baal ik van!
hihihihihi van die grote flappen die tot onder m;n oksels komen heb ik ook nog liggen van de zwangerschap van de eerste, mischien moet ik die gaan dragen heeft m'n vriend minder zin in sex hahaha
Ik heb jaren een eetstoornis gehad en ook depri geweest, dus heb er nu gewoon moeite mee dat ik aankom! Maar zal wel goedkomen, denk ik. Die rothormonen
Sizzel, ik lees het net van je buurvrouw. Wat erg voor hen . Ik ken het gevoel maar al te goed.......
ik ben voordat ik zwanger was ook zwaar deri geweest, maar heb nu haast geen last meer, maargoed ik was vooral depri omdat ik 'geen kinderen meer kon krijgen' antidepresiva werkte niet bij mij trouwens... een kindje in m'n buik was dus t enige medicijn voor mij
Ik heb ano gehad en ben nu dik. Ik had de meds omdat ik een lange tijd in een enorme dip heb gezeten. Ik heb gewoon een klote jeugd gehad en later kwamen daar nog 6 miskramen, een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en de diagnose pcos bij. Ik kon het allemaal niet meer aan. Maar na intensieve therapie, goede begeleiding in het ziekenhuis en mijn doorzettingsvermogen kan ik nu zeggen dat het best wel goed gaat. Natuurlijk heb ik dagen dat het minder gaat maar dat is bij iedereen.
nou ik heb al vanaf vrijdag zin in andijvie en ze hadden het toch niet. dus ik vanmorgen weer een gokje wagen en ja hoor andijvie. jammie dus ik eet andijvie stampot met spekkies. wat de sring betreft hier heb ik ook al met 12 wkn afscheid van moeten nemen. ik draag nu boxers en die zitten echt lekkerder
Het liefst zou ik ook in mijn bed blijven liggen, maar werk fulltime en heb nog bijbaantje vrijdagmiddag en vrijdagnacht, dus bij elkaar best zwaar! Maar levert wel weer geld op, wat ik weer hard nodig heb!
Hmmm eetstornis hebben/gehad hebben en nu een dikke buik krijgen lijkt me een erg lastige combinatie..
Bij mij ging het ook allemaal wel goed, maar nu ik het eten niet kan laten staan, heb ik zo'n rotgevoel.
Ik vind het ook best lastig, een buikje krijgen is normaal, dat weet ik. Maar ik word ook gewoon ECHT dikker, en daar voel ik me niet prettig bij.
Ik was al dik dus merk niet veel van het extra buikje. Het stoort me ook niet moet ik zeggen. Ik wil wel, onder begeleiding, gaan afvallen na de bevalling en het sporten weer oppakken. Ik moet wel onder controle staan om niet weer naar de andere kant door te slaan.
hallo dames, ik heb wel een paar pagina's bijgelezen(niet allemaal) maar ik heb op het moment niet alle tijd om op iedereen te reageren. vanochtend heb ik gewerkt tot 12uur en om 13uur had ik alweet bezoek voor de deur staan. ik ga nu nog een beetje opruimen en dan is het denk ik alweer tijd om te gaan koken, lekker bloemkool met aardappeltjes en vlees mmmm heb ik echt zin in.
Fijn voor je dat je gewoon goed voelt! Houden zo! Je moet idd niet doorslaan, dat is allemaal niet goed!
trouwens dames ff een heel persoonlijk vraagje: mijn borsten zijn bijna 2 cup maten gegroeit en mijn vriend vind dat opzicht niet erg maar als ik me sta te douche of om te kleden dan kijkt hij echt zo naar mijn borsten....zovan bahhh ik vind er niks moois meer aan aan die melkmachines. hebben jullie daar ook z'n last van? het is een rare vraag dat weet ik.
Nee Kikkert, ik herken het niet. Olaf houdt van grote borsten dus hij is er nu helemaal gek op. Ik had al geen kleintjes (cup D) en zit nu op E. Ik verwacht straks op een F uit te komen en misschien wel groter als ik borstvoeding geef.
Spannend! Hoop dat je snel kijkers hebt! maar kan helaas ook best lang duren voordat t verkocht is...er staan tegenwoordig zoveeeel huizen te koop he. Afwachten dus maar he.