Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    hihi ik begon ook met een D en van DD ben ik inmiddels bij een E uitgekomen... ik moet deze week weer een nieuwe gaan kopen, want die E begint nu ook al weer te knellen :( :confused:

mijn vriend vind het overigens geweldig, ze zijn mooi en stevig zegt ie... :)

2. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    ik heb de meeste dingen al qua uitzet. Eigenlijk bijna alles al behalve etc nog wat kleertjes jasje etc. Maar ik maak me nog niet echt zorgen over dat t in febr koud kan zijn. Heb 2 lekker warme wikkeldekentje en voor bedje heb je meestal ook een dekentje en je moet in begin een kruik gebruiken voor bedje te verwarmen dus koud zal je kleintje t niet zo gauw krijgen hoor. en idd verwarming zou ik niet aanzetten. is gelijk weer te warm op de kamer. Geen zorgen. Komt allemaal goed :D

3. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    aha. maar wat vinden jullie de taak van peter/meter. Meer voor de leuk of zien jullie ze ook als personen bij wie je kindje terecht kan als er iets met jullie als ouders zijnde zou gebeuren? En vinden je ouders/schoonouders het niet erg dat hun niet als peter/meter gevraagd worden? En gebruiken jullie naam van peter/meter ook in de voornamen van jullie kindje of dat verder niet?

4. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ik weet niet waar je woont in Zeeland, maar ik denk dat ik goed op de route woon. Je zou naar mij kunnen rijden en dan rij ik het grootste stuk. Kan jij lekker uitrusten.

5. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    nog niet gezien. waar gaat ie over? met welke acteurs?

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @meiske gefeliciteerd met je meisje en super dat de echo goed was!@kikkert nee ik herken het niet de meeste mannen zijn toch trots op een vrouw met grote borsten?hihhi die van mij wel! Meiden ik wil ook mee met de meeting !alleen werk ik iedere zaterdag dus dan kan ik niet! en kan geen vrij nemen op zaterdag ik heb 5 zaterdagen per jaar incl. vakantie dus die zijn al op! hebben er veel meiden bezwaar tegen zondag? ik vindt jullie ideeen super!

7. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik had een kleine D voor mijn zwangerschap en ik zit nu op cup E. het is ook erg moeilijk om een leuke lekker zittende bh te vinden in cup E want de zwangerschapsbh's vind ik niet lekker zitten

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hahaha trots is hij wel zolang de bh aan is maar zodra die uit is vind hij het niet meer zo geweldig hij is ook super bang dat er melk uitkomt (misschien is dat het probleem wel ;) ) :) :) mannen.....

9. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    Fijn hoor dat je in luxe positie zit dat je niet hoeft te werken. Zijn maar heel weinig mensen die zich dat kunnen veroordelen. Ikke helaas niet...

10. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Van Harte! Ben blij dat jouw ukkie minder preuts is dan de mijne (zie mijn verhaal an eerder vandaag).

11. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik heb wel 2 meegroeibeha's gehaald. Dan maar minder charmant. Met grotere borsten is het belangrijk om goed steun te hebben, zeker wanneer je zwanger bent. Ik heb nu geen zere borsten meer maar zonder een goede bh heb ik dat wel. Voordeel is ook dat deze t/m E blijft passen.

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ##nog een daggie en dan de 20 weken echo!begint nu toch echt te kriebelen hoor!al heb ik me uk 3 weken geleden gezien! moest fff kwijt hihihhihi

13. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ik heb er trouwens sinds een paar weken een nieuwe kwaal bij... Ik hou enorm vocht vast! Mijn pedicure had het 4 weken geleden al door en het is nu al zo erg dat ik mijn schoenen en laarzen haast niet meer pas.
    Ik had vanmorgen laarsjes aan tot halverwege de kuit en toen ik die net uitdeed, had ik echt ontzettende vochtbulten boven de rand hangen. Geen gezicht! Het verklaard wel waardoor ik al haast 10 kilo ben aangekomen...

14. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Spannend he Joma, ik mag donderdag.

Mrijn, nu al? Kan nog wat worden als je verder bent. Ik heb alleen dikke voeten en enkels als ik veel heb moeten staan of lopen.

Meiden, nog even over de meeting. Gaan we door de week of in het weekend en zijn we het allemaal eens met de babywinkel en daarna wokken?

Ik denk dat we, als we weten wanneer iedereen een beetje kan, ook meteen een datum moeten gaan prikken. Straks is het steeds lastiger om samen te komen.

15. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Hallo hallo!

Ik laat me weer zien hier! Iedereen heel erg bedankt voor de gelukwensen, vind ik erg lief :D

Nou het was voor mij een hele zware dag (fysiek) maar wel helemaal super!
    We trouwden om 9.15, dus erg vroeg. Heb de hele nacht niet geslapen, niet van de zenuwen hoor, maar de katten waren van streek omdat we logees hadden en hebben me de hele nacht wakker gehouden!
    Ondanks dat het gratis trouwen was, vond ik de ambtenaar erg leuk. De hele familie was er natuurlijk bij! Daarna met z'n alle (20 man) naar ons appartement, en daar lekker koffie geleut en een super lunch gehad.
    's Middags met Marc's pa en broers en zussen lekker even de stad in gegaan. Helaas begon het toen een beetje te regenen. Het was 's ochtends prachtig weer, gelukkig!
    's Avonds naar een cafe hier in de buurt voor de borrel. Daar was nog familie die er 's ochtends niet bij waren. Nou het was natuurlijk super gezellig. Lekker tapa's erbij. Ben zelf rond 12 uur naar huis gegaan, Marc kwam geloof ik om 2 uur binnen met een broer en zus. We hebben de broers en zussen vandaag om 2 uur op de trein gezet, en zelf zijn we nog even wat gaan drinken met z'n tweeen om het af te sluiten.

En morgen 20 weken echo!

Ben ook vandaag naar de bedrijfsarts geweest, daar wel slecht nieuws gehad: mag nog niet minder werken want ik ben pas 20 weken
    :cry: :confused: Mag wel niet meer werken dan mijn contract uren: 24 uur. Volgende week stond ik ingepland voor 35 uur, dus dat gaat mooi niet door! En dan moest ik maar 4 dagen 6 uur werken... Dat helpt dus nog niks, want na een halve dag werken lig ik 's avonds helemaal kreupel op de bank, en als ik dan de dag erna vrij ben is zelfs boodschappen al te veel, maar ja maak dat die vent maar eens duidelijk :evil:

Maar ik ga nu maar eens hier teruglezen!

16. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    ik denk ook dat het zeker goed is voor een kindje zo'n opvang. leren ze samen spelen, delen etc.

ik voel me wel nu al schuldig dat ik ons kindje misschien best wat dagen moet brengen naar opa/oma omdat wij niet zoveel verdienen en ik dus wel 3 of 4 dagen straks moet blijven werken willen we al onze vaste lasten kunnen betalen. tis helaas niet anders...

17. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Die van mij zijn tot nu toe 1 cupmaat gegroeid en me vriend die vind het allemaal prachtig! Die vind ineens alles mooi aan me! En dan vooral me borsten en me buik haha

18. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    nou volgens mij weten ze tegenwoordig juist al met 10 jaar hoe t zit mbt voorlichting dus snap echt niet hoe zulke jonge kids al zwanger kunnen raken en zelfs al op die leeftijd seks hebben. Is toch niet normaal meer?
    Waar gaat t heen met onze maatschappij.

Ik denk wel dat de meeste kids die dit gebeurd niet-nederlandse kids zijn. Denken jullie ook niet?

19. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    +

aha maar geef je je kindje ook een voornaam mee van peettante?

20. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    Proficiat! Super!

Deel Deze Pagina