Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik weet niet niet hoor, of dit niet-Nederlandse kids zijn... volgens mij zijn juist die meisjes wel verteld dat ze maagd moeten blijven. Maar goed ik weet het niet hoor... Het is in ieder geval absurd! :rolleyes:

2. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    Fijn dat je een mooie dag hebt gehad! En succes met de echo morgen! Ik heb dan ook de 20 weken echo. :D
    Balen dat je nog niet minder mag gaan werken. zei ie verder geen reden ervoor?

3. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Niet minder mogen werken? Dat is erg vreemd. Ik ben vanaf 16 weken minder gaan werken en geen probleem. Het kost ze geen cent als jij minder werkt want het UWV vult aan. Tenminste, ik neem aan dat je gewoon een vaste baan hebt en niet via een uitzendburo?

4. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    zo ik ga ervandoor. heb trouwens nog 3 positieshirts gekocht vandaag. thuis eens kijken of ze passen. had ik in de winkel geen tijd meer voor.

o ja nog leuk nieuwtje: gisteren heb ik onze beeb voor t eerst duidelijk gevoeld! Mn vriend ook. Wel super dus!

5. 40plusmama

Gaaf he, baby4me? Ik voel mijn beebs al een tijdje en sinds een weekje of zo ook aan de buitenkant. Alleen als manlief komt met zijn hand dan houden ze zich stil :eek:

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik hou denk ook al vocht vast kan me laarzen niet meer echt aan,van de week savonds naar verjaardag aangehad nou was blij dat ze savonds uit konden hele striemenop mijn benen van het knellen! maar zit hier al meer dan 12 kilo aan dus ga wel de 20/25 kilo halen als zo door gaat!ppff maar ja voor goed doel!

7. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Baby4me; jij ook veel succes morgen!

Dees; nee, hij gaf niet echt een rede. Hij keek naar mijn ziekte verzuim, en hij vond het nog wel meevallen! ( ja ik ga ik niet altijd naar huis omdat ik dat lullig vind voor mijn collega's. Maar goed nu weet ik dus dat ik dat wel moet doen) Schijnbaar vond ie allemaal wel meevallen. Maar hoe hij dit weet, na 5 minuten met mij te praten, geen idee... :confused: Het was dus zo'n arts van Prevend, niet van mijn eigen bedrijf, en die zal vast ook willen dat de uwv niet te veel geld kwijt is, of zo

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    :idea: leuke dag gehad lees ik! :D

:idea: shit zeg...dat die bedrijfsarts je niet minder wil laten werken...Ps een tip ga gewoon naar de dokter of fysio of vk en laat door hun een brief opstellen dat je minder moet gaan werken ivm bekkenklachten enz...dit kon volgens mijn vk.

:idea: veel plezier morgen bij je 20 weken echo...wil je weten wat het word?

9. Lieke87

Lieke87 Actief lid

11 sep 2007
    308
    0
    0
    Elburg
    Over cupmaat: ik ben zo blij dat het eindelijk 's groeit, had altijd AA :S en nu heb ik al A en het blijft groeien (jeej). Mijn vriend vond me altijd al mooi en nu vind hij het allemaal nog mooier. En als ik in zit over mijn buik die niet meer zo mooi plat is, dan zegt hij:'Het is niet lelijk, je bent niet dik! Je draagt ons kindje!'. Hij is echt lief! :)

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    das idd lief :D . mijn vriend vind het wel super leuk dat ik zwanger ben en vind mijn buik ook prachtig maar ja mannen veranderen nog al eens van mening hihihi ;)

11. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Dat is een idee, moet morgen naar de vk en donderdag naar de fysio, dus even overleggen!

Enne JA ik ben heel nieuwsgierig of het een jongen of een meisje is! Verheug me er echt op! En dan kan ik wat gerichter gaan kopen!

12. 40plusmama

Nou, volgens mij mag hij niet zomaar weigeren. Met dat soort dingen kan je volgens mij ook gewoon het UWV bellen. Die nemen bi namelijk zeer serieus!

13. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Tja ik wist ook niet zo goed wat ik er mee moest, denk dat ik me iets te snel heb laten wegsturen... Maar ik ga het eens overleggen met fysio en vk, en dan ga ik gewoon volgende week 24 uur werken ipv 35, en als ik teveel last krijg meld ik me gewoon ziek... Kom ik vanzelf wel weer bij die vent terecht als de vk en fysio niks voor me zouden kunnen doen! En anders blijf ik gewoon lange tijd ziek...

14. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    over de cupmaat: ik kreeg gister echt van iedereen te horen Jeeh wat heb jij een flink decolete gekregen zeg, wat mooi! hahaha Ik had een c cup en nu een d...

15. Niet meer actief

mogge dames, damn ik word net wakker.... had beter in bed kunnen gaan liggen dan op de bank, voel me alsof ik een autoongeluk gehad heb :p zit helemaal in de kreukels alles doet zeer :p

16. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    oh ja dat heb ik ook als ik op de bank in slaap val! erg is dat!

17. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hahahaha dat heb ik ook wel eens en als ik dan opsta dan heb ik echt een super slecht humeur :)

18. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik ga koken want anders is het niet klaar als m'n mannetje zometeen komt. fijne avond!

19. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    @Wen26; jij vroeg je af hoe ik Han ken. Ik heb in februari een ma gehad, ze zagen dat het hartje niet meer klopte op de 9 weekse echo en zou dus eigenlijk een september mama worden. Mijn uitgerekende datum zou dan donderdag 27 sept zijn, vandaar dat ik Han ken. WEl toevallig. Leuk dat jullie kindjes straks bijna even oud zijn.

De rest ga ik vanavond even bijlezen, maar tantepino we hebben hier wel degelijk peters en meters, alleen zijn dat woorden die we niet meer vaak gebruiken,

Groetjes Anette

20. 40plusmama

Ik heb de hachee een oosters tintje gegeven met ketjap en wat oosterse kruiden en hij is heeeeeerlijk. Ik denk dat we er lekker naanbrood bij eten en boontjes.

Deel Deze Pagina