oeeeh lekker dees! Wij halen soep, en we eten de overgebleven broodjes er bij op. Heb eigelijk geen trek, dus we doen het maar even zo!
hihi das ook wel lekker! nee we gaan gewoon even naar de supermarkt. Normaal maak ik lekker verse soep, maar daar heb ik nu even geen zin in, hoor, na al die drukte! gewoon even makkelijk. (schaam, schaam)
Makkelijk is vaak o zo lekker, gewoon doen. Denk je dat wij nooit makkelijk eten? Nou, echt wel hoor. Dan eens een keer frietjes, dan eens pizza ofzo. En we bestellen ook weleens donor kebap dus zulke brave kokers zijn we ook weer niet. Ooh, met manlief is uit gepraat (gemailt). We gaan nog wat dingen na bespreken straks en dat is wel nodig. Ik ben een geduldig mens en kan veel hebben maar op een gegeven moment is ook mijn geduld een keer op.
hmmmm wat een hoop lekkers eten jullie alolemaal weer... ik zit nu een bakje cornflaces naar binnen te werken...
hihi! weet dat iedereen dat doet hoor, maar voel me wel altijd schuldig! Praat ze! altijd goed om dingen uit te praten!
oh maar cornflakes vind ik ook lekker! Alleen dan als ontbijt of tussendoortje. Maar is voor jou natuurlijk weer eens wat anders dan brood
@ Dees.. Ik vind het zo erg van mijn buuf... ik gunde het haar zo.. en dan ook nog eerst een positieve test en dan gewoon een miskraam.. Het is gewoon het laatste wat ze kon doen.. Het doet haar zo'n pijn... Ik heb ook elke keer het gevoel dat ze nu met de zwangerschap geconfronteerd wordt door mij.. Maar gelukkig voelt zij dat niet zo.. Ik blijf wel dat gevoel houden.. Weet ook niet zo goed wat ik moet doen of zeggen wat het voor haar makkelijker maakt.. maar ik denk ook dat er niets is.. Ze moet dit gewoon zelf een plekje geven. Het enige wat ik kan doen is naar haar luisteren en er voor haar zijn..
Meer kan je ook niet doen Sizzel. Ondanks dat het bij ons ook niet vanzelf is gegaan en ik ook een hoop miskramen en ander pech heb gehad, voel ik me nu ook schuldig naar vrouwen die graag willen en niet kunnen. Luister naar haar, biedt een schouder en meer kan je niet doen. Het zal slijten bij haar al zal ze het zwaar gaan krijgen. Zo dichtbij geweest en dan ontglipt het je. Ik ken haar verder niet maar leef erg mee..... Tantepino, het staat bij vlindertjes tot 16 weken
Ik moet echt wel van een soort van 'geluk' spreken. Ik ben dan wel ongepland zwanger op een ontactisch moment en zwanger zijn is niet geweldig tot nu toe... maar ... het gaat bij ons gewoon goed eigenlijk. Met het kindje... en ik ben zwanger geworden van een van de eerste keren dat we seks hebben gehad :S... ik ben sinds mijn ontmaagding niet meer ongesteld geweest... en sommige mensen hebben heel veel moeite gedaan voor een kindje en dan gaat het mis... maakt dat ik me heel klein voel.
zo das wel heel snel maar goed dat je niet zo'n tiener bent die met 12 al het bed in duikt met een vent ... dan was je mischien ook meteen zwanger geworden.. Maar hoe ben je zwanger geworden dan, slikte je geen pil oid? Bij mij kwam de eerste door de pil heen, ook veel te snel eigenlijk, maargoed wel erg gewenst en t was mogelijk (we hadden een huisje enz) voor de 2de hebben we nu ruim 2 jaar moeten knokken met 3 miskramen en een hoop mislukte pogingen.. zo zie je maar ik ben van t ene naar t andere uiterste gegaan
http://www.zwangerschapspagina.nl/album ... c_id=30691 nieuwe buik foto van m'n nog erg bescheiden buikje....
Hebben we wel in Nederland, ligt er maar net aan waar je woont en wat je "geloof" is. Ik woon in het zuiden en ben rooms katholiek gedoopt en heb dus ook een Peter en Meter, maar tegenwoordig noemen we dat gewoon Peetoom en Peettante. Ook onze kleine meid gaat gedoopt worden en haar "Peter en Meter" weten het ook al en zijn keitrots