Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    hahahaha.. zie mezelf daar ook echt nu al helemaal zitten.. Al dat gekakel terwijl iedereen gezellig al die bakjes, spatels enz aan het bekijken is.. en ik natuurlijk mijn gedachten er helemaal niet bij kan houden nee.. haha..;)

Ik weet eigenlijk niet of we ook nog gaan koken.... please niet.. geurtjes is niet mijn sterkste punt nu..

klopt het dat jij je naam nu in het blauw hebt gezet bij de nod-juni... kom op meid.. niet gaan twijfelen.. dat mag ik ook niet doen van iedereen hier,dus jij ook niet.. We gaan er gewoon allebei voor dat we zwanger zijn en dat het goed gaat komen..

2. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Je hebt gelijk ik ga het veranderen in roze.
    We blijven gewoon allebei zwanger tjakka

3. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Kijk dat wil ik horen! (nou ja.. zien!) De test heeft uitgewezen dat we zwanger zijn! Dus eigenlijk moeten we gewoon super blij zijn en niet gaan twijfelen... (stiekum doen we dat toch maar dat hoeft niemand te weten.........;))

4. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Wil even iemand de lijst aanpassen aub?

AngelinaZ is 31 jaartjes jong en als alles goed gaat dan wordt dit mijn eerste.
    1e afspraak bij de VLK: 17 juli

Groetjes Angelina

5. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    @AngelinaZ..k moet ook 17 juli naar de vk..!

Krijg jij dan ook gelijk je eerste echo?

6. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    he meiden ik ben der weer met veel pijn en moeite de dag doorgekomen bleh weetniet hoelang ik dit volhoud hoor wie heeft dat nu verzonnen misselijkheid tijdens zwangerschap :)
    @sizzel en loly houd de moed erin meiden ik hoop voor jullie dat het goed blijft gaan hoor jullie horen bij ons februarimamas
    @dwazie meid wat goed dat je echo zo goed was nu wil ik ook nog sneller :)

7. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Nee ik zou een briefje meekrijgen dan, om ergens anders een echo te laten maken zei de vlk tegen me. Dus ik weet niet wanneer ik dan die echo krijg. Zijn daar ook wachttijden voor?

Groetjes Angel

8. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Dwazie... wat fijn dat je verloskundig al zo enthousiast was... dat zit zeker goed en al hartaktie super zeg!

Joma ik heb ook last van wat meer boeren dan normaal... dus het zal er wel bijhoren.. wie weet krijgen we de misselijkheid ook nog wel!

bd ik heb ook zo'n last van steekjes en krampjes ver onderin mijn buik... denk dat we niet echt de enige zijn...

Familie en dergelijke hebben het goede nieuws al vernomen en ik heb super leuke reacties gehad... ook het 9 maanden dagboek vandaag gekocht... dat vind ik wel erg leuk!

Fijne avond allemaal... en slaap lekker vannacht!
    liefs Jollie

9. Lis

Lis Actief lid

3 jun 2007
    120
    0
    0
    België
    Ik heb ook erg last van oprispingen.

Echt misselijk ben ik niet, verre van. Maar van praktisch alles wat ik eet of drink moet ik boeren, zelfs van een slokje water!

Voor de rest ben ik zoooooooooo moe, maar ik ben blijkbaar niet de enige.
    Ik hoop dat dat snel voorbij gaat.

Liefs,
    Lis

10. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    meiden wat ishet toch rustig hierzo ben ik niet gewend van jullie
    ik lig met de laptop op de bank even rustig aan doen na al dat overgeven vandaag moet eigenlijk nog wat strijken mar kan me er niet aan toe zetten misschien morgen

11. Manoe 33

Manoe 33 Lid

8 jun 2007
    76
    0
    0
    Office manager
    Den Haag
    Hee meiden!

ik ben er ook weer...
    Vandaag voor de zekerheid een digi CB testje gedaan.
    Andere testen van Kruidvat waren vaag edoch wel een zichtbaar streepje.

Welnu de test zei ZWANGER!
    Nu weet ik het zeker en ben ik ook wat gerustgestelder.
    Heb nu geen last van kwaaltjes zoals overgeven ed.
    Wel heeeeeeeeel moe! pff.. op mijn werk vroegen ze al of ik ziek was hahaha :D :D
    Ik heb het nog niet verteld..een beetje te vroeg nog.
    Hebben jullie wel al direct aan je omgeving verteld?

lfs en ik lees jullie snel weer!
    Manoe

12. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @manoe33 nou kon er op het werk niet omheen want ze hadden mijn auto bij de vk zien staan en dan nu die misselijkheid erbij mijn baas kwam me maandag al vragen hoeveel weken ik nu was :) dus heb ik het maar verteld verder weten allen 2 hele goede vrienden van ons het en naturlijk onze ouders

13. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    't Is hier inderdaad rustig! Hihihi, iedereen is zwak, ziek en misselijk, en moe.... :D

Ik heb een heleboel dingen gedaan die ik moest doen en nu ben ik echt doodop. Ik ga maar eens vroeg mijn bed in.

Alleen mijn nichtje, en mijn ouders weten het op dit moment. de rest volgt na de echo. Daarna wil ik het echt niet meer geheim houden. :D

@Angelina, volgens mij is er niet een hele lange wachtlijst hoor! Je kunt vast zo terecht. :D

Welterusten alvast en tot morgen!

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo meiden hier ook thuis geariveerrd hard gewerkt en daarna trainingsavond gehad ppfff ben dood op ! maar morgen lekker vrij ! en mijn banner staat morgen op 6 weken al :)

15. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Dat kun je wel stellen jah dat zwak ziek en misselijk pffff
    Ben de hele dag misselijk geweest :(
    Ga nu zo ook me bedje opzoeken, heb het gevoel dat ik wel 3 dagen achter elkaar ken slapen hahaha

En ik hoop het ook dat ik niet hoef te w88 voor die echo, duurt het nog langer en ik ben al zo' n ongeduldige :D

Strekte allemaal meiden!

Liefs Angel

16. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    slaap lekker allemaal!

17. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @joma 6 weken wat zijn die toch snel gegaan he op naar de 12

ja ziek en zwak das inderdaad het goede woord haha och ja het is voor een goed doel he ik ga mijn bedje zo eens opzoeken met goede hoop naar morgen dan weer slaap lekker allemaal

18. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    hoi lieve dames...

@ lolly meid ik duim voor je.. had je de VK al gebeld misschien kan je eerder een echo laten maken...maar houd moed en blijf positief.. dikke knuf

even over die strontvervelende misselijkheid... ik ben het zo beu.... maar nu heb ik vanavond een fles ginger ale gedronkenen misshien zit het tussen mijn oren maar geen spooortje misslijkheid te bekennen dus het is het proberen waard meiden...

daarnaast hebben jullie ook zo n pijn in jullie borsten... mijn hemel... lijkt wel alsof er lood in zit..

nu heb ik ook heel leuk nieuws
    ik kon niet meer wachten om het mijn zoontje te vertellen/.... nou hij was helemaal door het dolle zo schattig om te zien hoe blij dat ventje is...kwam helemaal op me afgerend knuffels kusjes... daarna schrok hij en riep sorry sorry mamma heb ik nou de baby pijn gedaan... oh ik moest mijn tranen weer bedwingen..... normaal gaan hij en ik elke avond saampjes douchen maar nu durfde hij niet goed meer bang dat hij tegen de baby aan zou stoten uit eindelijk toch gelukt om het met mij onder de douche te krijgen.... wat een schattig ventje was het vanavond...

sorry voor dit lange verhaal...

knuffel

19. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    aahhh dwazie... wat een schattig verhaal! Hij ligt nu vast te dromen over een nieuw broertje of zusje... :)

slaap lekker!

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany

ach meid wat leif van je zoontje!

en ja mij borsten nou mijn tepels lijken wel of ze in de brand staan niet normaal :oops:

Deel Deze Pagina