Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Hier schijnt ook nog lekker de zon..heb het rolluik zelfs ff naar beneden gegaan omdat ik het hele beeldscherm dan niet meer goed zie..

2. Anieteke

Anieteke Actief lid

21 apr 2007
    301
    0
    0
    Hallo, weer even een berichtje van een niet-zoveel-schrijvende-mede-februarimama!

Net naar de VK geweest:
    Superkrachtig hartje gehoord! Echt weer heel ontroerend, want omdat ik nog geen beweging voel, geeft dat toch weer de bevestiging dat alles goed is!

Groei is ook goed (18 weken en 1 cm onder de navel)

Alleen bloeddruk iets aan de hogere kant vergeleken met vorige keren: toen was het 120/75 nu 145 /82

Volgende afspraak VK : 31 oktober

3. Lieke87

Lieke87 Actief lid

11 sep 2007
    308
    0
    0
    Elburg
    (Gaaap) Net wakker. Baby was heel hard aan het bewegen, echt leuk om zo wakker te worden. Vriend hoeft vandaag niet naar school, hij was zo moe, heb 'm maar even laten liggen. Zit nu nog in m'n pyama... weet nog niet wat ik ga doen vandaag.

... oei... bewoog ie weer :)... wat fijn.

4. Lieke87

Lieke87 Actief lid

11 sep 2007
    308
    0
    0
    Elburg
    ":(: Oh,... vraagje, wie van jullie heeft al een zwangerschapscursus geregeld? Wanneer moet je daarmee beginnen eigenlijk?

5. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ben net een half uur terug van de 20 weken echo!

En we krijgen een JONGEN :whistle: \:D/

Alles was in orde, alleen dacht de echoscopiste dat de blaaswand iets te dik was, maar ze heeft er even een ander bij gehaald en die vond het helemaal dik in orde. We zijn zeker 3 kwartier aan het kijken geweest. Ze kon de niertjes niet goed zien doordat de baby niet lekker lag.
    Hij ligt met het ruggetje rechts, hoofd naar beneden. En enorm bewegelijk! Hij bleef maar schoppen! Die beentjes gingen echt alle kanten op, en mijn buik dus ook!
    Heb 3 foto's maar ze zijn niet heel scherp, mijn vk maakt mooiere foto's ;) Ga straks kijken of ik ze kan inscannen, maar Marc en mijn broer zijn nu op het kantoortje bezig, dus kan er nu niet aan!

6. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Ik heb me alleen al ingeschreven voor een borstvoedingscursus... die is over 6 weken... dus dan 26 wk zwanger.
    Verder ga ik geen cursus doen...

7. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik ga ook geen cursus doen, heb wel een mooi boek over bevallen.

8. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Debora ...gefeliciteerd met je ZOONTJE..!

9. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Oh, ik moet even m'n zorgen kwijt hoor... ik dacht dat ik me op tijd had ingeschreven voor de kinderopvang... had aangegeven mei 2008 voor maar 2 dagdelen in de week, geen plek meer! Wachtlijst tot november 2008! En het vervelende is dat we flexibele opvang nodig hebben, we weten 4 weken vooraf een rooster voor 4 weken... dus dat betekent dat we de ene keer maandagmiddag/donderdagochtend hebben en de week erop bv dinsdagochtend/vrijdagmiddag, dit komt door de wisselende diensten van mijn vriend... en deze kinderopvang is de enige in de buurt met flex opvang en zit ook nog eens bij mijn kantoor in het pand... was dus ideaal! pfff wat een verhaal is het geworden, maar weet even niet hoe ik dit moet gaan oplossen hoor! :cry:

10. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Oh en volgens mij heeft onze zoon zijn vaders neus! hihi! Marc heeft een iets grotere neus (niet reusachtig of lelijkhoor), en zo op de foto te zien, heeft ie die doorgegeven! haha

11. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    dank je ! Ben helemaal trots!

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    super gefeliciteerd!~! :)

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    tuurlijk meid lekker trots wezen :) ik krijg nou helemaal zin in 18.uur dan hebben wij de echo :p

14. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Hihihi veel plezier Joma! Wij hadden lieve dames die de echo deden. (er was een student bij)

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Zo net terug van boodschappen wat een klote weer zeg :( loop ik in de supermarkt hier op het dorp waar ik altijd komt , een vrouwtje die daar werkt vraagt " Zo en ben je al bijna uitgerekend"? :confused: Uhm nee hoor ik zit pas op de helft!

Ik hoorde gister hier meiden over stampot andijvie lekker goeie tip eet het vandaag :p en ze hadden net appelflappen gebakken en daar zit ik nu aan ! nog lekker warm mmmmmmm :)

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja we zien wel hoe ze zijn hahahah moet nog paar uurtjes wachten! was je zenuwachtig of viel het mee?en konden ze het makkelijk het geslacht zien?

17. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    wauw! super gefeliciteerd met je zoon!

18. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Oh lekker stamppot, kijken of ik marc zover krijg! Ik heb net een minipizza op! :oops:

Heb even gekeken naar je buikfoto, joma. Nou als je uitgerekend zou zijn is je buik echt wel veel groter! Mensen roepen soms ook maar wat!

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja dat klopt hahahah :) al die vragen kan ik onderhand dromen hahahah :)

20. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Nee ik was helemaal niet zenuwachtig. Het geslacht konden ze eerst niet goed zien, want die kleine was z'n benen de hele tijd aan het bewegen. maar die man die ook het blaasje nakeek, had ook even gekeken en toen lag ie net even stil en toen was het erg duidelijk! D'r hangt echt wat! haha

Deel Deze Pagina